Ελληνικά

Quiz “Οι συσκευές του υπολογιστή”

Σε αυτό το quiz δίνεται η εικόνα μιας συσκευής του υπολογιστή. Για κάθε συσκευή υπάρχουν 4 πιθανά ονόματα αυτής. Θα πρέπει να κάνεις κλικ στο σωστό όνομα και στη συνέχεια να πατήσεις στο κάτω δεξιά εικονίδιο με το

.
Σε κάθε απάντηση εμφανίζεται ένα πράσινο πλαίσιο στη σωστή επιλογή. Στο τέλος εμφανίζεται το πλήθος των σωστών απαντήσεων.  Για να παίξεις το quiz κάνε κλικ εδώ

Επιπλέον, ένα παιχνίδι- quiz που δημιούργησα στο πρόγραμμα scratch όπου οι μαθητές καλούνται να κάνουν κάθε φορά κλικ στη συσκευή που τους ζητείται. Εδώ δίνεται το όνομα της συσκευής και ζητείται να αναγνωρίσουν την σωστή εικόνα της. Μπορείτε να το παίξετε κάνοντας κλικ εδώ
Τέλος, ένα ακόμα διαδραστικό κουίζ όπου μπορείς να επιλέξεις τη μορφή του 
Πατήστε εδώ για να το παίξετε

Europe Code Week- Dancing Thymio

Μια δραστηριότητα με το ρομπότ thymio. Σε αυτή τη δραστηριότητα γνωρίζουμε την έννοια της επανάληψης και κάνουμε το thymio να εκτελεί συνεχώς συγκεκριμένες ενέργειες. Θα περιστρέφεται δεξιά ή αριστερά διαδοχικά, θα αλλάζει χρώματα και θα παίζει ήχους και έτσι θα φαίνεται οτι χορεύει. Μπορείτε να δείτε τη σελίδα της εκδήλωσης εδώ.
Μπορείτε να κατεβάσετε το φύλλο δραστηριότητας εδώ.

Code week- animated name

Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής εβδομάδας προγραμματισμού- Eurocode week δημιούργησα μια εκδήλωση όπου με τους μαθητές μου θα δημιουργήσουμε ένα animation στο πρόγραμμα scratch. Θα φτιάξουμε ένα μήνυμα με γράμματα (το όνομά μας ή κάποιο άλλο, πχ Code Week) τα οποία και θα κινούνται, θα περιστρέφονται, θα αλλάζουν χρώμα, θα παίζουν ήχους κτλ. Η δραστηριότητα που έχω διοργανώσει βρίσκεται στη σελίδα https://codeweek.eu/events/215620.
Έχω δημιουργήσει ένα φύλλο δραστηριότητας με οδηγίες για τους μαθητές και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ

Πατήστε πάνω στην πράσινη σημαία για να δείτε το έργο που έφτιαξαν μαθητές της Στ' τάξης

https://scratch.mit.edu/projects/334394284

Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!

Η σωστή συμπεριφορά στο εργαστήριο Πληροφορικής

Είναι πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα για τους μικρούς μαθητές, να γνωρίζουν τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς στο εργαστήριο Πληροφορικής ώστε να είναι ασφαλείς και να περνάμε όλοι όμορφα.
Σε αυτή την παρουσίαση βλέπουμε τη σωστή συμπεριφορά και συζητάμε με τους μαθητές μας.
Μπορείτε να την δείτε και να την κατεβάσετε εδώ

e-book “Δημιουργώ με το Arduino και προγραμματίζω με το Ardublock”

Στην παρακάτω σελίδα μου μπορείτε να δείτε το νέο e-book μου με τίτλο "Δημιουργώ με το Arduino και προγραμματίζω με το Ardublock" όπου μπορείτε να δείτε δραστηριότητες με τον μικροελεγκτή Arduino, τα εξαρτήματα που χρησιμοποιώ για αυτές, τις συνδεσμολογίες καθώς και το προγραμματιστικό περιβάλλον Ardublock με το οποίο προγραμματίζω τις κατασκευές μου.

Η σελίδα είναι:
https://nataliageorgitziki.blogspot.com/p/arduino-ardublock.html

Μετακίνηση εικόνας στον κειμενογράφο- Τοποθετώ τα φρούτα στη σωστή θέση

Σε αυτή την άσκηση οι μαθητές καλούνται με τη διαδικασία του σύρε και απόθεσε να μετακινήσουν εικόνες από φρούτα στη σωστή θέση. Μπορείτε να βρείτε την άσκηση εδώ

Μετρώ τα αντικείμενα- εισαγωγή αριθμών με το πληκτρολόγιο

Σε αυτή την άσκηση, οι μαθητές παρατηρούν και μετρούν τα αντικείμενα που βλέπουν στις εικόνες και πληκτρολογούν δίπλα σε κάθε εικόνα τον αριθμό τους με το πληκτρολόγιο. Μια εισαγωγική άσκηση για την πληκτρολόγηση αριθμών. Μπορείτε να τη δείτε και να την κατεβάσετε εδώ

Πληκτρολογώ τα φρούτα που βλέπω

Μια πρώτη επαφή των μαθητών με το πληκτρολόγιο όπου καλούνται να πληκτρολογήσουν τα ονόματα των φρούτων που βλέπουν στις εικόνες στο πλαίσιο που βρίσκεται δίπλα τους. Μπορείτε να τους πείτε να μη βάλουν τόνο ή να γράψουν όλα κεφαλαία ή να τους έχετε δείξει πώς βάζουμε τόνο σε ένα γράμμα ώστε να γράψουν τις λέξεις τονισμένες.
Μπορείτε να τη δείτε και να την κατεβάσετε εδώ.

Εισαγωγή συμβόλων στον κειμενογράφο

Σε αυτή την εργασία μαθαίνουμε πώς μπορούμε να εισάγουμε σύμβολα, σημεία στίξης κτλ με το πληκτρολόγιο χρησιμοποιώντας το πλήκτρο shift. Μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε το φύλλο εργασίας εδώ

Εισαγωγή στο πληκτρολόγιο- αριθμοί και ζωγραφική

Μέσα από το πρόγραμμα της ζωγραφικής εισάγουμε με το πληκτρολόγιο αριθμούς και σχεδιάζουμε τον κατάλληλο αριθμό σχημάτων δίπλα σε αυτούς. Μια εισαγωγή στο πληκτρολόγιο. Μπορείτε να δείτε την άσκηση εδώ