ΓΛΩΣΣΑ
Από ΓΛ/ΒΜ/Σ26, ορθογραφία και αντιγραφή τις λέξεις που είναι υπογραμμισμένες

Στο αλφαβητικό ευρετήριο σημειώσαμε τις λέξεις:
επίσημος-η-ο [επιθ.] ≠ ανεπίσημος-η-ο
δολερός-ή-ό [επιθ.] ∼ πονηρός
Δουλέψαμε τρο ΦΥΛΛΑΔΙΟ 1 ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ. Έχουμε όσες ασκήσεις δεν προλάβαμε στην τάξη. Το Φυλλάδιο είναι ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Γ ΔΗΜ 1.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μοιράστηκε φυλλάδιο με προσθέσεις.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Προχωρήσαμε στην Ενότητα 4, από ΒΜ Σ. 19. Για το σπίτι:
Ανάγνωση ΒΜ/Σ19 και να γραφτούν οι πλαγιότιτλοι για τις τελευταίες παραγράφους του κειμένου.
Από ΙΣΤ/ΤΕ/ Σ8 Α1 (για το υποερώτημα β θα χρειαστεί να διαβάσετε και το κείμενο 2 από τη ΙΣΤ/ΒΜ/Σ20).
ΜΕΛΕΤΗ του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Συζητήσαμε στην τάξη τις διαφορές επίσημων και ανεπίσημων κοινωνικών σχέσεων με αφορμή τη ΜΕΛ/ΒΜ/Σ. 11.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Για την ομορφιά της Πλάσης, αρχίσαμε να μαθαίνουμε το ριζίτικο "Για δες περβόλιν όμορφο".
Για δες περβόλι ν-έμορφο, για δες κατάκρυα βρύση
κι όσα δέντρα 'μπεψεν ο Θιός μέσα ’ναι φυτεμένα
κι όσα πουλιά πετούμενα μέσα ’ναι φωλεμένα.
Μέσα σε ’κείνα τα πουλιά ευρέθη ένα παγώνι
και χτίζει τη φωλίτζα του σε μιας μηλιάς κλωνάρι.
