ΓΛΩΣΣΑ
Αφού διαβάσαμε τον γραπτό λόγο μαθητή, ο οποίος έκανε και παρουσίαση για αγαπημένο του λούτρινο ζωάκι (και μιλήσαμε λίγο για την ψυχολογική σημασία αυτών των παιχνιδιών), κάναμε ορθογραφία και ελέγξαμε την αντιγραφή.
Στη συνέχεια είδαμε ένα βίντεο με αληθινούς ήχους φάλαινας, μιλήσαμε για το πλαγκτόν, και στη συνέχεια η τάξη έκανε ανάγνωση το "Τραγούδι της Φάλαινας" (ΑΝΘΟ/Σ.15-16). Συζητήσαμε αρκετά το νόημα του κείμενου.
Σκιτσάρετε (αν θέλετε) φάλαινες...

Για το σπίτι:
- Ορθογραφία & Αντιγραφή: ΑΝΘΟ/Σ17
Πέρασαν πολλά λεπτά, μπορεί και ώρες. Ξαφνικά, η Λίλη ένιωσε το παγωμένο αεράκι να διαπερνά το νυχτικό της, να ’χουν ξυλιάσει τα γυμνά της πόδια. Ανατρίχιασε κι έτριψε τα μάτια της.
- ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ τετράδιο γράφω μια απάντηση (1-2 παραγράφους) για το ερώτημα: πώς χαρακτηρίζετε τον θείο και πώς τη γιαγιά της Λίλης;
Στο α/β ευρετήριο γράψαμε τις λέξεις:
- ρεαλιστής/τρια [ουσ.]: αυτός που δε βλέπει πέρα από την άμεση πραγματικότητα.
- ρομαντικός-ή-ό [επιθ.]: αυτός που πιστεύει σε ιδανικά (ομορφιά, αλήθεια, δικαιοσύνη, ελευθερία).
- ιδανικός-ή-ό [επιθ.]: ο καλύτερος δυνατός.
- κυνικός-ή-ό [επιθ.]: αυτός που δεν πιστεύει σε ιδανικά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ελέγξαμε ασκήσεις στο ΜΑΘ/ΒΜ. Από ΜΑΘ/ΤΕ/Σ. 31 Α5 & Α6.
Από το ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ #2
Α1, Α2, Α3, Α4 (προαιρετικά, θα επεξηγηθεί στην τάξη), Α5, Α6, Α7 & Α8.
(Σημείωση: Τα φυλλάδια εμπλουτισμού που θα δίνονται στους μαθητές είναι επιλεγμένες σελίδες από τα διδακτικά εγχειρίδια μαθηματικών της Κύπρου που συχνά προσφέρουν μια διαφορετική ή συμπληρωματική προσέγγιση. Διαθέσιμα εδώ: ΒΙΒΛΙΑ ΚΥΠΡΟΥ).
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Αρχίσαμε να συζητάμε από ΘΡΗ/Σ114 για τους Ψαλμούς του Δαβίδ.
