
μέσ' από τις φυλλωσιές της χαρουπιάς έξω απ' την τάξη, φαίνονται μερικές φτερωτές δημιουργίες των παιδιών
ΙΣΤΟΡΙΑ
Μετά από προφορική εξέταση μερικών μαθητών/τριών, προχωρησαμε στις επόμενες ενότητες και ολοκληρώσαμε (σχεδόν) την ενασχόλησή μας με τον Ηρακλή.
Για το σπίτι:
- ΙΣΤ/ΤΕ
- Σ. 14 Α2
- Σ15 Α2. Την Α3 στο κόκκινο
- Σ16 Α1, 3 & 4
- ΙΣΤ/ΒΜ
- Σ37 ΕΡΩΤΗΣΗ 1 στο κόκκινο
- ΙΣΤ/ΒΜ/Σ37 Διαβάζω το κείμενο 2 και απαντώ στο κόκκινο: Πώς νιώθει ο Ηρακλής για τους άθλους του;
- ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ: μετάφραση από τα αρχαία τους υπόλοιπους άθλους.
ΓΛΩΣΣΑ
Αφού ελέγξαμε ασκήσεις στο ΤΕ και το φυλλάδιο για την Απόστροφο, προχωρήσαμε σε ανάγνωση από το ΑΝΘΟ/Σ39.
Για το σπίτι
- (εκτός από την Ορθ. και Αντ.)
- ΓΛΩ/ΒΜ/Σ49 Όλα
- ΓΛΩ/ΒΜ/Σ46 ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
- ΑΝΘΟ/ΑΝΑΓΝΩΣΗ Σ39.
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ: Σκέφτομαι ένα χαρούμενο ή αστείο (όχι προσβλητικό) περιστατικό με τον παππού, τη γιαγιά ή άλλον ηλικιωμένο για να το πω στην τάξη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Γράψαμε το τεστ. Όσοι/ες μαθητές/τριες τελειώναν νωρίτερα δούλεψαν ασκήσεις από τις παρακάτω (που είναι για το σπίτι). Το β' τεύχος μοιράστηκε σήμερα στους μαθητές.
(Οι μαθητές/τριες που έλειπαν μπορούν να γράψουν τεστ τη Δευτέρα).
- ΜΑΘ/ΤΕ/Σ10 Α2 + 3
- ΜΑΘ/ΤΕ/Σ12 Α2 + 3
- ΜΑΘ/ΤΕ/Σ13 Α4 +5
- Λύνω στο Πράσινο το ακόλουθο πρόβλημα:
Ένας ταξιδιώτης είχε 3 μεγάλες βαλίτσες, μέσα σε κάθε μεγάλη βαλίτσα είχε 2 μεσαίες, και μέσα σε κάθε μεσαία 4 μικρές. Πόσες βαλίτσες έχει;
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Συζητήσαμε σχετικά με τους Δήμους, το Δημοτικό Συμβούλιο, τις δημοτικές εκλογές και γενικά την έννοια της αντιπροσώπευσης από ΜΕΛ/ΒΜ/Σ20-24.
Επιπλέον, φτιάξαμε έναν ομαδικό νοητικό χάρτη από τις ιδέες που είχαν γράψει τα παιδιά σε προηγούμενη εργασία, σχετικά με το γιατί οι άνθρωποι μπορεί να μην ασχολούνται με κοινά προβλήματα.

Νοητικός χάρτης του Γ2 "Κοινά Προβλήματα" Οκτώβριος 2024
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Στο εργαστήριο δεξιοτήτων αρχίσαμε να συζητάμε για ένα φύλλο εργασίας ("καρδιά" φέρομαι καλά, μου φέρονται καλά) και τα παιδιά μπορούν στο σπίτι αν θέλουν να αρχίσουν να συμπληρώνουν από τα φύλλα"Η σούπα της Φιλίας" και το "Αλφαβητάρι της Προσφοράς".
