ΔΕΥΤΕΡΑ 4/11/2024 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΓΛΩΣΣΑ

Μετά την ορθογραφία και την ανάγνωση, προχωρήσαμε στον έλεγχο ασκήσεων και στο κείμενο της ΓΛΩ/ΒΜ/Σ50.

Για το σπίτι:

  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ50 Ο + Α "Μεγάλωσα.... τρόπους".
  • ΓΛΩ/ΒΜ/Σ51 Α6 + Α7.
  • ΓΛΩ//ΤΕ/Σ36
  • ΓΛΩ/ΤΕ/Σ37  Α3, 4  5.

Μιας και το μάθημα έχει να κάνει με γατούλες, εδώ μια σημερινή φωτό του μεγαλόπρεπου γάτου που περιτριγυρίζει το σχολείο μας (αφού ήταν και ημέρα φωτογράφισης!)

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Μιλήσαμε εκτενέστερα για το λατινικό αριθμητικό σύστημα (και τη διαφορά του από αυτό που χρησιμοποιούμε, το οποίο βασίζεται στη θέση και όχι στο σύμβολο).

Εδώ θα βρείτε κι ένα converter από λατινικούς αριθμούς σε αραβικούς και το αντίστροφο.  https://www.calculatorsoup.com/calculators/conversions/roman-numeral-converter.php

Προλάβαμε να ρίξουμε μια ματιά και να συμπληρώσουμε μερικώς τις ασκήσεις από ΜΑΘ/ΒΜ/Σ44 και 45 οι οποίες είναι για το σπίτι.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Μιλήσαμε εκτενέστερα για τους Ψαλμούς του Δαβίδ.  Διαβάστηκε ο Ψαλμός από το ΘΡΗ/ΒΜ σ. 114, και από έκδοση με το πρωτότυπο και τη μετάφραση διαβάστηκε και σχολιάσαμε τον Ψαλμό 4.   Είδαμε το βιβλίο της Αγίας Γραφής και εξηγήσαμε τι είναι οι αριθμοί στο πλάι της σελίδας.

Για το σπίτι: Διαβάστε (ανάγνωση) τον Ψαλμό που δεν προλάβαμε στην τάξη, ψαλμός Σ.  115.

 

 

Leave a Reply