Εκ παραδρομής σε πρόσφατη ανάρτηση γράφτηκε ότι το τεστ ιστορίας ήταν για σήμερα, ενώ είναι για αύριο Τρίτη 19 Νοεμβρίου, όπως είχαμε πει αρχικά. Συγγνώμη για την αναστάτωση!
ΓΛΩΣΣΑ
Μετά από την ορθογραφία και την αντιγραφή, συζητήσαμε ασκήσεις από το κόκκινο τετράδιο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στις εργασίες στο κόκκινο τετράδιο, όπως επισημάνθηκε και στην τάξη, γράφουμε
- 1η γραμμή: πλήρη ("μεγάλη") ημερομηνία
- 2η γραμμή: ΜΑΘΗΜΑ/ΒΙΒΛΙΟ/ΣΕΛΙΔΑ/ΑΣΚΗΣΗ ή ΕΡΩΤΗΣΗ
- 3η γραμμή: Με δύο λόγια την εκφώνηση (όχι όλη την εκφώνηση).
Συζητήσαμε την κλίση (υπερδισύλλαβων προπαροξύτονων) ουασιαστικών όπως το παραλλήλογραμμο. Η γενική πτώση, ανάλογα με την περίσταση (επίσημη ή ανεπίσημη), μπορεί να είναι του παραλλήλογραμμου/του παραλληλογράμμου (και τα δύο σωστά), των παραλληλόγραμμων/των παραλληλογράμμων (και τα δυο σωστά). Μιλήσαμε και για άλλα παραδείγμτα.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για το γραπτό λόγο για το άγριο ζώο, για τη γενική εντύπωση που γράφουμε στην αρχή του κειμένου, και το φυλλάδιο περιγραφής ζώου που κολλήθηκε στο κόκκινο τετράδιο. Στη συνέχεια, ανάγνωση από το ΒΜ και άσκηση στο ΤΕ.
Για το σπίτι:
- ΓΛΩ/ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ/ΦΥΛΛΑΔΙΟ με ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΖΩΟΥ
Το φυλλάδιο είναι αυτό: ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΖΩΟΥ για τετράδιο
- ΓΛΩ/ΤΕ/Σ39 ΑΣΚΗΣΗ
- ΓΛΩ/ΤΕ/Σ39 ΟΡΘ. & ΑΝΤ. Λατρεύουν … ανθρώπων.
- Όσα παιδιά δεν έκαναν την άσκηση με το ποίημα του Μαγιακόφσκι ή/και το γραπτό λόγο, να τα κάνουν, θα ελεγχθούν ξανά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εξηγήσαμε περαιτέρω την διαίρεση με υπόλοιπο με τη μέθοδο των διαδοχικών γινομένων και ελέγξαμε ασκήσεις από το ΜΑΘ/ΤΕ.
Πολύ χρήσιμη είναι η παρακάτω ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ!
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4292
Για το σπίτι:
- ΜΑΘ/ΤΕ/Σ19 όλη
- Σ21 ΠΡ4.
