ΓΛΩΣΣΑ
Αφού ελέγξαμε ασκήσεις και ερωτήσεις, εργαστήκαμε με το κείμενο της ΓΛΩ/ΒΜ/Σ15.
Για το σπίτι:
ΓΛΩ/ΒΜ/Σ15 Ορθογραφία & Αντιγραφή:
Ευτυχώς μετά τη Δευτέρα ο καιρός γύρισε σε νοτιά και το χιόνι έλιωσε χωρίς να παγώσει.
ΓΛΩ/ΒΜ/
- Σ16 Α3
- Σ18 Όλες τις ασκήσεις
- (για την Παρασκευή) Γράφω στο κόκκινο μία παράγραφο 10-15 γραμμές για μία φανταστική είδηση με θέμα:
Έκτακτη είδηση: τεράστιος χιονάνθρωπος προκαλεί καταστροφές. (Μπορείτε να γράψετε και όποια άλλη παρόμοια φανταστική είδηση θέλετε, όπως: Έκρηξη ηφαιστείου εκτοξεύει παντού τζατζίκι αντί για λάβα... Κατολίσθηση από λουκουμάδες ξυπνάει ολόκληρα χωριά... ή ό,τι άλλο θέλετε σε παρόμοιο πνεύμα. Θα πρέπει, όπως και στην ΓΛΩ/ΒΜ/Σ16 Α2 που κάναμε στην τάξη, να γράψετε: τι και πώς συνέβη, πού συνέβη, πότε συνέβη, πόσο κράτησε, τι συνέπειες είχε για τη ζωή των ανθρώπων της περιοχής).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Φυλλάδιο με κάθετους πολλαπλασιασμούς με μονοψήφιο Χ διψήφιο/τριψήφιο.
Στο πράσινο, τα προβλήματα, με κάθετο πολ/σμό:
α) Πόσες μέρες έχουν 8 χρόνια;
β) Ένα smartphone κοστίζει 599 ευρώ, πόσο κοστίζουν 5 τέτοια;
ΙΣΤΟΡΙΑ
Μετά την προφορική εξέταση, μιλήσαμε, με αφορμή τη μοίρα του Πρωτεσίλαου, για το δίλημμα του Ομηρικού ήρωα: ΚΛΕΟΣ ή ΝΟΣΤΟΣ;
Στη συνέχεια περάσαμε στο επόμενο κεφάλαιο 4. Ο θυμός του Αχιλλέα.
Μαθαίνω να αφηγούμαι το κεφάλαιο, ΙΣΤ/Σ67-68.
