Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Ο Νορντίν στην εκκλησία» της Έλσας Χίου
Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Γ' & Δ' Δημοτικού
Αν θέλετε να διαβάσετε την ιστορία, πατήστε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Πώς βάφτηκαν κόκκινα τ΄αστεράκια» του Ρούντο Μόριτς
Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Γ' & Δ' Δημοτικού
Αν θέλετε να διαβάσετε την ιστορία, πατήστε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Οι πρόσφυγες» της Διδώς Σωτηρίου
Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Ε' & ΣΤ' Δημοτικού
Αν θέλετε να διαβάσετε την ιστορία, πατήστε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Η Κατερίνα και ο Αόρατος στο σκοτάδι» της Μάρως Λοΐζου
Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Γ' & Δ' Δημοτικού
Αν θέλετε να διαβάσετε την ιστορία, πατήστε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Σ’ ένα συνοριακό σταθμό» του Αντώνη Σαμαράκη
Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού
Αν θέλετε να διαβάσετε την ιστορία, πατήστε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Το τραγούδι της φάλαινας» της Ντάιαν Σέλντον
Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Γ' & Δ' Δημοτικού
Αν θέλετε να διαβάσετε την ιστορία, πατήστε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Το περιβόλι του Σαμίχ» της Λίτσας Ψαραύτη
Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Γ' & Δ' Δημοτικού
Από το βιβλίο
Αν θέλετε να διαβάσετε την ιστορία, πατήστε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
«Η Ευρώπη και ο ταύρος» του Χάρη Σακελλαρίου
από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Ε & ΣΤ Δημοτικού
Αν θέλεις να διαβάσεις τον μύθο, πάτησε εδώ.
Posted on 18 Νοεμβρίου, 2022
Ένας αρχαίος ναός
https://ancienttemple.ysma.gr/
Ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό παιχνίδι για την αρχιτεκτονική των αρχαίων ελληνικών ναών. Απευθύνεται κυρίως σε μαθητές από 9 ετών και σε εκπαιδευτικούς. Στόχος του είναι να εξοικειώσει τους χρήστες με τη λειτουργία των αρχαίων ναών, το σχεδιασμό, τη μορφολογία, την τυπολογία, την κατασκευή αλλά και το γλυπτικό τους διάκοσμο. Έξι χαρακτήρες, ο καθένας μέσα από τον δικό του ρόλο που σχετίζεται με τον αρχαίο ελληνικό ναό, παρουσιάζουν τις θεματικές ενότητες του παιχνιδιού. Μία ξεχωριστή εφαρμογή με τίτλο «Μάθε περισσότερα» συμπληρώνει το παιχνίδι κι εμπλουτίζει το περιεχόμενό του με πιο ειδικές γνώσεις για το θέμα. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από τον Tομέα Ενημέρωσης & Εκπαίδευσης της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος "ΕΣΠΑ 2014-2020".
Updated on 18 Νοεμβρίου, 2022
Εικονική περιήγηση στην Ακρόπολη – Διαδραστική Εφαρμογή
https://www.acropolisvirtualtour.gr/el.html
Η εικονική περιήγηση στα μνημεία της Ακρόπολης είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή που αναπτύχθηκε με τη συνεργασία του Γραφείου Τεκμηρίωσης της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης και της εταιρείας culturPlay. Αποτελείται από εικόνες και πανοράματα υψηλής ανάλυσης των σπουδαιότερων μνημείων του Ιερού Βράχου που προσφέρουν τη δυνατότητα αυξημένης εστίασης σε λεπτομέρειες. Ο χρήστης μπορεί να αντιληφθεί τη θέση του μνημείου σε σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο και να πραγματοποιήσει έναν εικονικό περίπατο επιλέγοντας τη δική του διαδρομή.