Εικονικοί κόσμοι

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να ανακαλύψετε τι είναι οι Εικονικοί Κόσμοι, ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά τους και οι κυριότερες τεχνολογίες που υποστηρίζουν την υλοποίησή τους.


 

 


Ας εξετάσουμε και μερικά στατιστικά δεδομένα σχετικά με τη χρήση και την εφαρμογή των Εικονικών Κόσμων στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσα από το ακόλουθο πληροφοριογράφημα (infographic)

 

Βιβλιογραφικές Αναφορές

Johnson, L., Becker, S. A., Estrada, V., & Freeman, A. (2017). Horizon Report: 2017 K-12 Edition. Austin, Texas: The New Media Consortium.

Wang, F., & Burton, J. K. (2017). Second Life in Education: A Review of Publications from its launch to 2011. British Journal of Educational Technology, 45(1), 138-139. https://doi.org/10.1111/bjet.12440

Baker, S., Wentz, R. K., & Woods, M. M. (2018). Using Virtual Worlds in Education: Second Life as an Educational Tool. Journal of Educational Technology & Society, 11(1), 133-144. https://www.jstor.org/stable/10.2307/41064601

Dalgarno, B., & Lee, M. J. W. (2010). What are the learning affordances of 3-D virtual environments? British Journal of Educational Technology, 41(1), 10-32. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2009.01038.x

Mikropoulos, T. A., & Natsis, A. (2011). Educational virtual environments: A ten-year review of empirical research (1999–2009). Computers & Education, 56(3), 769-780. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2010.10.020

Leave a Reply