Οι influencers φαίνεται ότι έχουν την ικανότητα να παρακινούν τις κοινωνικές στάσεις και συμπεριφορές της διαδικτυακής τους κοινότητας προς τις μάρκες που υποστηρίζουν.Οι περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν πλέον εμπειρίες, αλλά και άτομα τα οποία ακολουθούν στα social media, εμπιστεύονται τη γνώμη τους και στους οποίους μπορούν να βασιστούν, για να επιλέξουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ο influencer ανταποκρίνεται σε αυτές τις ανάγκες και αποτελεί, αν επιλεγεί, μια απίστευτη πηγή ευκαιριών για μια μάρκα, τόσο από άποψη προβολής, αναγνωρισιμότητας όσο και εσόδων. Οι influencers, συνεχίζοντας να κερδίζουν την κοινωνική αποδοχή από τις κοινότητες ατόμων που τους ακολουθούν στα social media, με τις αυθεντικές φωνές και το περιεχόμενό τους, επηρεάζουν την κοινή γνώμη και τις καταναλωτικές συνήθειες.