Διδακτικό σενάριο Γεωγραφίας με το εργαλείο Learning Designer!

https://www.ucl.ac.uk/learning-designer/viewer.php?uri=/personal/konstantinakassoumi/designs/fid/fcf63e5427832fdffdca862ccf2e321e2b9a96d57e2a7b3cad5c7553886beab5&v=2.45

Διαδραστική ιστοριογραμμή των γεγονότων της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης!

https://padlet.com/konstantinakassoumi/padlet-1x9k2pe8jjtqkrt7

Χριστουγεννιάτικα τραγούδια!

Η έξοδος του Μεσολογγίου μέσα από την Τέχνη!

https://el.padlet.com/konstantinakassoumi/padlet-v27zv5y50s9ffjad

Αφού μπείτε στο padlet μπορείτε να αναρτήσετε τις δικές πηγές σχετικά με το θέμα μας!

Δημιουργία Εκπαιδευτικού Ιστολογίου

Σημαντικό μέρος των ψηφιακών δεξιοτήτων τις τελευταίες δεκαετίες είναι η διαχείριση του διαδικτύου και των διαδικτυακών εργαλείων, κυρίως αυτών που διαμορφώνουν κοινωνικά δίκτυα και προάγουν την αλληλεπίδραση των χρηστών και τη συνεργασία τους. Το σχολείο, ως θεσμός, είναι επιφορτισμένο με την προετοιμασία των μαθητών/τριών και μελλοντικών πολιτών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σε απαιτήσεις κοινωνικές, επαγγελματικές και οικονομικές. Λαμβάνοντας υπόψη πως η εργασία, η συνεργασία, η επικοινωνία, αλλά και κάθε κοινωνική, πολιτιστική και ψυχαγωγική δραστηριότητα συνδέονται πλέον άμεσα με τις ΤΠΕ, καθώς επίσης και το γεγονός πως η ανάγνωση και η γραφή στο πλαίσιο των προαναφερόμενων δραστηριοτήτων διεξάγονται σε μεγάλο βαθμό σε νέα ηλεκτρονικά περιβάλλοντα, αντιλαμβάνεται πόσο μεγάλη είναι η πρόκληση για το σημερινό σχολείο να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα. Η παιδαγωγική αξία του ιστολογίου έγκειται στη διαδραστικότητα της λειτουργία του. Επιτρέπει την κοινωνικοποίηση, την αλληλογνωριμία μαθητών και μετριάζει τα αισθήματα απομόνωσης και αποξένωσης. Διευκολύνει την έκθεση προσωπικών απόψεων και προωθεί σημαντικά την ανάπτυξη διαλόγου και αντιπαράθεσης μεταξύ επισκεπτών. Ενισχύει τη διδασκαλία γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί:
o    Ως πίνακα ανακοινώσεων.
o    Ως μέσο καθοδήγησης με την ανάρτηση οδηγιών.
o    Ως μέσο παρότρυνσης για προβληματισμό και διάλογο.
o    Ως συνεργατικό εργαλείο.