Γλώσσα

Α. Μάθημα

  1. Διορθώσαμε στην τάξη την άσκηση 4 στη σελίδα 18. Τα παιδιά που έλειπαν ή δεν την έφεραν θα πρέπει να τη φέρουν, όταν έρθουν. 
  2. Είδαμε έναν νέο τρόπο με τον οποίο δηλώνουμε τον χρόνο. Είπαμε ότι συχνά δηλώνουμε τον χρόνο με μία απλή αιτιατική: το απόγευμα, τον Δεκέμβριο, την Τετάρτη. 

Θυμηθήκαμε ότι δηλώνουμε, επίσης, τον χρόνο με χρονικές προτάσεις (όταν χτυπήσει το κουδούνι…), χρονικά επιρρήματα (χθες, αύριο, τώρα, ποτέ κτλ.), φράσεις με προθέσεις (στην αρχή του χρόνου, σε έναν μήνα κτλ.) 

Β. Ασκήσεις

  1. Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 8, άσκηση 1: Γράφουμε στο Τ.Εργ. μία περίληψη του κειμένου “Τα λουλούδια που φυτρώνουν στο τσιμέντο”
  2. Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 10-11, άσκηση 4: Βρίσκουμε λέξεις σύνθετες με το “λάθρα”. 
  3. Αντιγραφή: Βιβλίο Μαθητή, σελίδα 16, την προτελευταία παράγραφο (“Ο καπετάνιος είχε το πλήρωμα… ξεσπάσματα του καιρού”)

 

Μαθηματικά

Α. Μάθημα

  1. Συνεχίσαμε με τις επαναληπτικές ασκήσεις στο Βιβλίο Μαθητή (σελίδες 8 και 9). Διορθώσαμε τις ασκήσεις που είχαμε για το σπίτι. 

Β. Άσκηση

  1. Βιβλίο μαθητή: Προσπαθούμε να λύσουμε την άσκηση υπενθύμισης με τους συμμιγείς αριθμούς στη σελίδα 9.

Αφήστε μια απάντηση