Ελληνικά

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ 
 ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2018 - 2019

 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΕΡΝΩΝ ΣΤΑΣΕΙΣ (ΜΠΛΕ ΓΡΑΜΜΗ 07:25)

1. Σχολείο Στερνών 
2. Πλατεία Παζινού
                3. Παζινός κεντρικός δρόμος
4. Κουμπελή

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΑΡΩΝΙ (ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ 07:25)

                      1.  Πλατεία Αρωνίου
     2.  Πυθάρι
         3.  Καλντέρη
         4.  Κουμπελή

 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΧΩΡΔΑΚΙ (ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ 07:15)

          1.       Χωρδάκι
            2.       Ριζόσλοκο
             3.     Καλόρουμα
        4.       Καθιανά
        5.       Καμπάνι
                   6.       Κουνουπιδιανά
       7.       Νετρίνο
           8.       Κουμπελή
· Στο δρομολόγιο των Στερνών  το λεωφορείο είναι διπλό χωρητικότητας 60 ατόμων
· Στο δρομολόγιο του Αρωνίου, το λεωφορείο είναι διπλό χωρητικότητας 60 ατόμων
                 ·Τα λεωφορεία θα έχουν επιγραφή με το τίτλο του Γυμνασίου

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ 
 ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2018 - 2019

ΓΙΑ ΧΑΡΤΗ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ εδώ 

Σχολικός Κανονισμός

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
          Η ανάπτυξη της αυτοπειθαρχίας επιδιώκεται κατά κύριο λόγο με θετικά μέτρα, όπως η καλλιέργεια αξιών και η άσκηση σε συνήθειες και τρόπου ζωής που θεμελιώνουν τις αξίες αυτές. 
 Ο Σύλλογος των καθηγητών σε συνεργασία με το 15μελες συμβούλιο μαθητών του 7ουΓυμνασίου Χανίων έχει θεσπίσει κανόνες συμπεριφοράς, η συμμόρφωση προς τους οποίους είναι απαραίτητη.
1.      Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.
2.      Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή.  Επιτρέπεται να χρησιμοποιούν μόνο τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του σχολείου και πάντοτε υπό την επίβλεψη του εκπαιδευτικού.
3.      Οι εκπαιδευτικοί επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν τον δικό τους προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας με σεβασμό στην ασφάλεια και στην προστασία των προσωπικών δεδομένων.
4.      Όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές οι οποίοι έχουν μάθημα την 1η ώρα πρέπει να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση του σχολείου.  Αυτή είναι και η μοναδική ευκαιρία συγκέντρωσης όλης της σχολικής κοινότητας.  Είναι η μοναδική ευκαιρία επαφής και ενημέρωσης.
5.      Η έγκαιρη προσέλευση μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο και η τήρηση του χρόνου έναρξης και λήξης της σχολικής εργασίας δείχνουν ότι αναγνωρίζεται ο σημαντικός ρόλος του σχολείου.
6.      Οι μαθητές εισέρχονται στις αίθουσες διδασκαλίας χωρίς καθυστέρηση αμέσως μετά το κτύπημα του κουδουνιού και σε καμία περίπτωση μετά την είσοδο του καθηγητή.
7.      Κατά την είσοδο τους στις αίθουσες απαγορεύεται αυστηρά η κατοχή και μεταφορά τροφίμων και ποτών.
8.      Κατά τη διάρκεια του μαθήματος η είσοδος και η έξοδος μαθητών επιτρέπεται μόνο για σοβαρούς λόγους και μόνο με την άδεια του καθηγητή.
9.      Δεν επιτρέπεται η πρόσκληση φίλων και γνωστών, που δεν ανήκουν στην μαθητική κοινότητα το σχολείου.  Η περιφρούρηση των σχολικών χώρων είναι βασικό καθήκον όλων των μαθητών.  Στις περιπτώσεις που εντοπίζεται από τους μαθητές η παρουσία εξωσχολικού πρέπει αυτό να αναφέρεται στο γραφείο.
10.  Οι μαθητές συμπεριφέρονται πάντα, παντού και προς όλους με ευγένεια, αξιοπρέπεια.  Προκλητικές συμπεριφορές με λόγια ή έργα δεν ταιριάζουν στο ήθος των μαθητών.
11.  Η εμφάνιση των μαθητών πρέπει να είναι κόσμια και ευπρεπής.
12.  Οι μαθητές πρέπει να αποφεύγουν ενέργειες που εμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος και των σχολικών εκδηλώσεων, να σέβονται την προσωπικότητα των συμμαθητών τους και το περιβάλλον.  Η τάξη, η ησυχία και το ήρεμο κλίμα μέσα στην αίθουσα είναι προϋποθέσεις αρμονικής συνεργασίας όλων των μελών της ομάδας.
13.  Οι μαθητές πρέπει να έχουν την αίσθηση της ευθύνης σε ό,τι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου.  Καθαροί και συντηρημένοι χώροι υγιεινής, της αυλής του σχολείου, είναι αυτά που διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του παιδιού.
14.  Απαιτείται σεβασμός και προσεκτική χρήση της σχολικής περιουσίας.  Φθορές, ζημιές, κακή χρήση, έλλειψη συντήρησης της περιουσίας του σχολείου πρακτικά αποδυναμώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες του σχολείου και παιδαγωγικά εθίζουν το μαθητή στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας.
15.  Οι μαθητές οφείλουν σεβασμό στο σχολικό βιβλίο το οποίο ανήκει στην πολιτεία και παρέχεται στους μαθητές για χρήση.
16.  Απαγορεύεται η κατοχή και χρήση κινητών τηλεφώνων Γ2/132328/07-12-2006 Απόφαση του ΥΠΔΒΜΘ.
17.  Το παιχνίδι εντός του σχολείου διεξάγεται μόνο με μπάλες του σχολείου και πάντα με την σύμφωνη γνώμη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής και Διευθύντριας.
18.  Δεν επιτρέπεται οι μαθητές να έχουν μαζί τους επικίνδυνα ή μεγάλης αξίας αντικείμενα καθώς και μεγάλα χρηματικά ποσά.
19.  Απαγορεύεται το κάπνισμα.
20.  Δεν επιτρέπεται η χρήση BLANCO.
21.  Δεν επιτρέπεται η χρήση τσίχλας.
22.  Δεν επιτρέπεται η χρήση μαρκαδόρων.
23.  Δεν επιτρέπεται η απομάκρυνση των μαθητών από το σχολείο την ώρα της λειτουργίας του.  Επιτρέπεται μόνο με την άδεια από τη Δ/νση και μετά από ενημέρωση—συνεννόηση με τον κηδεμόνα.
24.  Δεν επιτρέπεται οι μαθητές να κάθονται στα περβάζια των παραθύρων.
25.  Δεν επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών στον αύλειο χώρο με ποδήλατα.
26.  Με τη λήξη του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος πρέπει να τοποθετούνται οι καρέκλες πάνω στα θρανία για διευκόλυνση στην καθαριότητα.
27.  Στη βιβλιοθήκη και τα εργαστήρια του σχολείου οι μαθητές σέβονται τον ιδιαίτερο κανονισμό που ισχύει για τους ευαίσθητους αυτούς  χώρους.
28.  Όταν ο μαθητής τιμωρείται με αποβολή από τα μαθήματα, παραμένει στο σχολείο όλες τις ώρες λειτουργίας του και απασχολείται με τις οδηγίες της Διευθύντριας ή των υποδιευθυντών.
29.  Το σχολείο πρέπει να θεωρεί τη συμμετοχή των μαθητών στις σχολικές δραστηριότητες ως υποχρέωση.  Οι δραστηριότητες είναι οι:  εθνικές, θρησκευτικές, αθλητικές, πολιτιστικές εκδηλώσεις, τα προγράμματα περιβαλλοντικής αγωγής και των άλλων καινοτόμων σχολικών δράσεων.
30.  Μεγάλη σημασία στη σχολική ζωή των μαθητών έχουν ο δημοκρατικός διάλογος και οι κανόνες του.  Η αναγνώριση των ρόλων, η δυνατότητα εναλλαγής με σεβασμό και χωρίς εντάσεις είναι βασικός στόχος της σχολικής αγωγής.  Η δημοκρατία και η δημοκρατική συμπεριφορά είναι αρετές που εμπεριέχονται ως στοιχεία στην κοινωνικοποιητική αποστολή του σχολείου.
31.  Αποκλίσεις μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, τους όρους της ισότιμης συμμετοχής στη ζωή του σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στον εκπαιδευτικό, στη σχολική περιουσία, στο συμμαθητή, από όλα αυτά που το σχολείο θέτει ως κανόνες της λειτουργίας του, πρέπει να θεωρούνται σχολικά παραπτώματα.  Τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το σχολείο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, όμως δεν αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο.  Η επιείκεια χωρίς όρια νομιμοποιεί τις αποκλίσεις και καλλιεργεί την αντίληψη της ατιμωρησίας.

                                                                   Εκ της Διευθύνσεως 

Ανακοίνωση 7ου Γυμνασίου – Αγιασμός

Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας!
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ο αγιασμός του 7ου Γυμνασίου Χανίων θα γίνει την Τρίτη 11-9-18 στις 9 π.μ..
Μετά τον αγιασμό θα δoθούν στους μαθητές τα βιβλία τους.
Τα αστικά λεωφορεία θα αναχωρήσουν από την αγορά στις 8.30 π.μ., τα υπεραστικά θα αναχωρήσουν από την αφετηρία τους στο Ακρωτήρι  στις 8 π.μ. .

Η ώρα αναχώρησης των λεωφορείων από το σχολείο θα είναι 11.30 π.μ..

Σημ. (Ενημέρωση Γονέων)

Παρακαλούμε να προσκομίσουν οι μαθητές της Α΄ Τάξης μια μικρή φωτογραφία,
( ασπρόμαυρη ή έγχρωμη ), στην πίσω πλευρά της οποίας να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του μαθητή , για την έκδοση της μαθητικής κάρτα μεταφοράς με τα λεωφορεία.

Εκ της Διευθύνσεως 

Αγαπητοί γονείς,

Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και σας υπενθυμίζουμε πως κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ειδικά για τους μαθητές της Α΄ τάξης, θα πρέπει να διευκρινιστούν τα ακόλουθα :

1. Όνομα κηδεμόνα
2. Τηλέφωνο κηδεμόνα (κινητό & σταθερό)
3. email κηδεμόνα (εάν δεν έχετε θα πρέπει να δημιουργήσετε , διότι όλες οι ανακοινώσεις του σχολείου θα γίνονται μέσω του e-mail)
4. Aκριβής διεύθυνση διαμονής
5. Στάση λεωφορείου ( εάν ο μαθητής χρησιμοποιεί λεωφορείο )
6. Για όλα τα παραπάνω στοιχεία, μπορείτε να κατεβάσετε την παρακάτω φόρμα και να μας την προσκομίσετε συμπληρωμένη κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Το σχολείο θα είναι ανοικτό κάθε Πέμπτη 9-12 π.μ.

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

<<ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΜΕ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ>>

Οι 27 μαθητές του προγράμματος γνώρισαν τη ζωή και το έργο του μεγάλου μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη και χόρεψαν στους ρυθμούς της μουσικής του με χορογραφίες σύγχρονου χορού που δημιούργησαν οι ίδιοι. Παράλληλα διδάχτηκαν και χόρεψαν χορούς όπως τον ζεϊμπέκικο, τον χασαποσέρβικο, τον χασάπικο και τον χορό συρτάκι.

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ

ΕΛΕΝΗ ΣΑΡΙΚΑΚΗ

ΝΙΚΗ ΤΑΤΣΙΟΥ

ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

Δημοσιεύθηκε την 30 Μαΐου 2018 
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
<<ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΜΕ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ>>

Οι 27 μαθητές του προγράμματος γνώρισαν τη ζωή και το έργο του μεγάλου μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη και χόρεψαν στους ρυθμούς της μουσικής του με χορογραφίες σύγχρονου χορού που δημιούργησαν οι ίδιοι. Παράλληλα διδάχτηκαν και χόρεψαν χορούς όπως τον ζεϊμπέκικο, τον χασαποσέρβικο, τον χασάπικο και τον χορό συρτάκι.
ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ
ΕΛΕΝΗ ΣΑΡΙΚΑΚΗ
ΝΙΚΗ ΤΑΤΣΙΟΥ
ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ

Έπαινος συμμετοχής στο Μαθητικό Διαγωνισμό “Υπάρχουμε μαζί – Χανιά”

Έπαινος συμμετοχής του 7ου Γυμνασίου στο μαθητικό Διαγωνισμό Οπτικοακουστικού Μηνύματος για τους πρόσφυγες με θέμα "Υπάρχουμε μαζί - Χανιά" που διοργάνωσε η Δ.Δ.Ε. Χανίων, με αφορμή σχετικό διαγωνισμό της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.
Οι μαθητές μας ευαισθητοποιήθηκαν και δημιούργησαν μια τρυφερή ταινία με τίτλο  
"Ένας άλλος κόσμος" που μιλά για την ισότητα των ανθρώπων και τα δικαιώματά τους.
Μπράβο σας, παιδιά!!! 

ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Η Ρητορική Ομάδα του 7ου Γυμνασίου Χανίων σάρωσε τα βραβεία στους 2ους Παγκρήτιους Μαθητικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο:

«Αλκοόλ- αλκοολισμός»

Ομαδική Εργασία: «αλκοόλ- αλκοολισμός» στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Α γυμνασίου

Η ΔΙΚΗ

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο