English

17/9/2025

ΓΛΩΣΣΑ: Ασχοληθήκαμε με κλίση ουσιαστικών  στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ το τετράδιο, καθώς και λαθάκια που μπορεί να έγιναν στην ορθογραφία.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ολοκληρώσαμε το φυλλάδιο και κάναμε ασκήσεις στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Φυλλάδιο --> Στις προσθαφαιρέσεις φροντίζω να γράφονται ξεκάθαρα οι Μονάδες κάτω από τις Μονάδες, οι Δεκάδες κάτω από τις Δεκάδες και οι Εκατοντάδες κάτω από τις Εκατοντάδες. Ενθάρρυνα, επιπλέον, τα παιδιά να αρχίσουν να γράφουν τα κρατούμενα στο πλάι (αντί για πάνω), γιατί, μόλις καταπιαστούμε με πολυψήφιους αριθμούς, θα αλλοιώνεται η εικόνα του γραπτού τους και αυτό θα έχει επίπτωση στο τελικό αποτέλεσμα της κάθε πράξης. Ωστόσο, θα κάνουμε πολλή εξάσκηση πάνω σε αυτό και δε χρειάζεται να πιέσουμε κάποιο παιδί, αν ακόμα δε βολεύεται με τον συγκεκριμένο τρόπο.
  • Κάνουμε καθημερινά επαναλήψεις στις προπαίδειες.
  • Μελετώ τις ασκήσεις που έγιναν μέσα στην τάξη.

Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 17.9.2025

Αύριο θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά και Αγγλικά. Το πρώτο διάστημα στόχος είναι να ασχοληθούμε κυρίως με επανάληψη πάνω στην ύλη της Β΄ Δημοτικού στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά, καθώς αυτό θα κάνει τη μετάβαση στην ύλη της Γ΄ Δημοτικού πιο ομαλή. Με τα υπόλοιπα μαθήματα θα ασχοληθούμε από βδομάδας. Είναι πολύ σημαντικό να κάνουν τα παιδιά καθημερινά μια μικρή επανάληψη σε όλες τις προπαίδειες (Η επανάληψή τους να μην ξεπερνά τα 15 λεπτά σε ημερήσια βάση. Στόχος είναι να έρχονται απλά καθημερινά σε επαφή με τον πολλαπλασιασμό, τον οποίο δουλεύουμε ήδη στην τάξη).

Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.

Αύριο φέρνουμε στο σχολείο το Βιβλίο Μαθητή (Β.Μ.) και το Τετράδιο Εργασιών (Τ.Ε.) Ιστορίας, για να έχουμε συγκεντρωμένα όλα τα βιβλία στην τάξη. Θα ξεκινήσουμε Ιστορία από βδομάδας.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

 

Καλή συνέχεια!!!