13/6/2026

Αγαπητοί γονείς,

Σήμερα ολοκληρώσαμε κι επίσημα αυτήν την όμορφη σχολική χρονιά. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλάμβανε χαμόγελα, παιχνίδι και αρκετή συγκίνηση... Σας περιμένω όλους τη Δευτέρα στις 9:00 (ώρα προσέλευσης 8:50), για να σας δώσω τους ελέγχους των παιδιών και να σας χαιρετίσω! Επίσης, σας ενημερώνω ότι δόθηκαν στα παιδιά τα παλιά ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή) σε κλειστό φάκελο, καθώς και τα νέα ΑΔΥΜ που πρέπει  να συμπληρωθούν, για να μπορούν να συμμετέχουν στο μάθημα της Γυμναστικής στη Δ'  Δημοτικού. Τέλος, δόθηκαν βεβαιώσεις για τη συμμετοχή των παιδιών στο πρόγραμμα κολύμβησης. 

Με εκτίμηση,

Η Δασκάλα σας

Βούλα Βασιλικού

11/6/2026

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνω ότι αυτήν την τελευταία βδομάδα σας απαλλάσσω από τις εργασίες για το σπίτι! Επίσης, θα αρχίσουν σταδιακά να επιστρέφουν σπίτι εργασίες, κατασκευές και βιβλία των παιδιών. Ζήτησα από τα παιδιά να έχουν μαζί μία σακούλα (ιδανικά υφασμάτινη), προκειμένου να επιστραφούν τα πράγματά τους. Να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε τα παιδάκια σας!

Με εκτίμηση,

Βούλα Βασιλικού

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τη σελ. 64 Τ.Ε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 36-37 Τ.Ε.

Σας ενημερώνω ότι  αύριο τα παιδιά πρέπει να έχουν μαζί τη σχολική τσάντα άδεια (να έχουν μόνο κασετίνα και μαρκαδόρους), προκειμένου να επιστραφούν όσα βιβλία και τετράδια έχουν μείνει στο σχολείο. 

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή τελευταία εβδομάδα!!!

10/6/2026

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνω ότι αυτήν την τελευταία βδομάδα σας απαλλάσσω από τις εργασίες για το σπίτι! Επίσης, θα αρχίσουν σταδιακά να επιστρέφουν σπίτι εργασίες, κατασκευές και βιβλία των παιδιών. Ζήτησα από τα παιδιά να έχουν μαζί μία σακούλα (ιδανικά υφασμάτινη), προκειμένου να επιστραφούν τα πράγματά τους. Να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε τα παιδάκια σας!

Με εκτίμηση,

Βούλα Βασιλικού

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 28-33 Τ.Ε.

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή τελευταία εβδομάδα!!!

9/6/2026

Αγαπητοί γονείς,

Σιγά σιγά οδεύουμε προς το τέλος αυτής της σχολικής χρονιάς. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την άψογη παρουσία τους στη χθεσινή γιορτή! Τέλος, σας ενημερώνω ότι αυτήν την τελευταία βδομάδα σας απαλλάσσω από τις εργασίες για το σπίτι! Επίσης, θα αρχίσουν σταδιακά να επιστρέφουν σπίτι εργασίες, κατασκευές και βιβλία των παιδιών. Να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε τα παιδάκια σας!

Με εκτίμηση,

Βούλα Βασιλικού

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 50-52 Β.Μ. και τις σελ. 56-59 Β.Μ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 132-133 Β.Μ. και τις σελ. 134-135 Β.Μ.

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή τελευταία εβδομάδα!!!

5/6/2026

ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ.142 και 145  (μόνο τα υπογραμμισμένα από τις 2 αυτές σελίδες).

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Πληροφορίες για την τελική γιορτή: Η τελική γιορτή θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8 Ιουνίου στις 7.00 το απόγευμα. Τα παιδιά θα πρέπει να έρθουν στον χώρο του σχολείου ένα τέταρτο νωρίτερα (18:45).  Όσα παιδιά συμμετέχουν στο κομμάτι της γιορτής με τις πιανίκες και τα μεταλλόφωνα, δεν πρέπει να ξεχάσουν να έχουν μαζί τα μουσικά όργανα.

Διευκρινίσεις (διορθώσεις)  για τα ρούχα της γιορτής:

Τα ρούχα που θα φορούν τα παιδιά είναι τα εξής:

  • Για τα κορίτσια: Σιέλ κοντομάνικη μπλούζα και μπλε κολάν (όχι σορτσάκι)
  • Για τα αγόρια: Σιέλ μπλούζα και μπλε (όχι  τζιν) βερμούδα.

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

4/6/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 56-57 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 44-45 Β.Μ.
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 18-21 Τ.Ε.

  • Ασκ. 1 και 4/ σελ. 26-27 Τ.Ε. και ασκ. 2 και 3/ σελ. 28 Τ.Ε.
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Πληροφορίες για την τελική γιορτή: Η τελική γιορτή θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8 Ιουνίου το απόγευμα (Θα ενημερωθείτε στην πορεία για την ακριβή ώρα).

Διευκρινίσεις (διορθώσεις)  για τα ρούχα της γιορτής:

Τα ρούχα που θα φορούν τα παιδιά είναι τα εξής:

  • Για τα κορίτσια: Σιέλ κοντομάνικη μπλούζα και μπλε κολάν (όχι σορτσάκι)
  • Για τα αγόρια: Σιέλ μπλούζα και μπλε (όχι  τζιν) βερμούδα.

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας, τόσο για τα διαλείμματα όσο και για τις πρόβες που έχουν ξεκινήσει στην αυλή του σχολείου.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

3/6/2026

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις σελ. 120, 121, 124, 125, 128, 129 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

  • Άσκ. 1/ σελ. 22 Τ.Ε. και ασκ. 2, 3, 4, 5/ σελ. 24-25 Τ.Ε.
  • Μελετώ πολύ καλά ό,τι κάναμε στην τάξη και εξασκούμαι στις κάθετες διαιρέσεις.

Αύριο φέρνουμε μουσικά όργανα για την πρόβα μας.

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Πληροφορίες για την τελική γιορτή: Η τελική γιορτή θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8 Ιουνίου το απόγευμα (Θα ενημερωθείτε στην πορεία για την ακριβή ώρα).

Διευκρινίσεις (διορθώσεις)  για τα ρούχα της γιορτής:

Τα ρούχα που θα φορούν τα παιδιά είναι τα εξής:

  • Για τα κορίτσια: Σιέλ κοντομάνικη μπλούζα και μπλε κολάν (όχι σορτσάκι)
  • Για τα αγόρια: Σιέλ μπλούζα και μπλε (όχι  τζιν) βερμούδα.

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας, τόσο για τα διαλείμματα όσο και για τις πρόβες που έχουν ξεκινήσει στην αυλή του σχολείου.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλή συνέχεια!!!

2/6/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 46-47 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:

  • Ανάγνωση: σελ. 44-45 Β.Μ.
  • Φυλλάδιο
  • Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Δεν προχωρήσαμε λόγω πρόβας.

  • Φυλλάδιο
  • Επισυνάπτεται μια παρουσίαση που έχω φτιάξει σχετικά με την εκμάθηση της ώρας, την οποία μελετάμε πολύ καλά. ΩΡΑ
  • Μελετώ πολύ καλά ό,τι κάναμε στην τάξη και εξασκούμαι στις κάθετες διαιρέσεις.

Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 2.6

ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ.135 και 138 (μόνο τα υπογραμμισμένα από τις 2 αυτές σελίδες).

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Πληροφορίες για την τελική γιορτή: Η τελική γιορτή θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8 Ιουνίου το απόγευμα (Θα ενημερωθείτε στην πορεία για την ακριβή ώρα).

Διευκρινίσεις (διορθώσεις)  για τα ρούχα της γιορτής:

Τα ρούχα που θα φορούν τα παιδιά είναι τα εξής:

  • Για τα κορίτσια: Σιέλ κοντομάνικη μπλούζα και μπλε κολάν (όχι σορτσάκι)
  • Για τα αγόρια: Σιέλ μπλούζα και μπλε (όχι  τζιν) βερμούδα.

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας, τόσο για τα διαλείμματα όσο και για τις πρόβες που έχουν ξεκινήσει στην αυλή του σχολείου.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλό μήνα!!!

29/5/2026

ΓΛΩΣΣΑ: Έχουμε μόνο Ανάγνωση τις σελ. 44-45 Β.Μ.

ΙΣΤΟΡΙΑ: Σελ.131 και 133 (μόνο τα υπογραμμισμένα από τις 2 αυτές σελίδες). Έχουν ανέβει στο blog ερωτήσεις και βίντεο για τη 10η Ενότητα.

Την Τρίτη πρέπει όλα τα παιδιά να έχουν μαζί τους τις πιανίκες και τα μεταλλόφωνά τους.

Επίσης, την Τρίτη θα κάνουμε Ιστορία, μιας και χάνεται το μάθημα της Δευτέρας.

Σας ενημερώνω ότι τον Ιούνιο δε θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων, μιας και έπεται η επίδοση βαθμολογίας Γ΄ Τριμήνου. 

Πληροφορίες για την τελική γιορτή: Η τελική γιορτή θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8 Ιουνίου το απόγευμα (Θα ενημερωθείτε στην πορεία για την ακριβή ώρα).

Διευκρινίσεις (διορθώσεις)  για τα ρούχα της γιορτής:

Τα ρούχα που θα φορούν τα παιδιά είναι τα εξής:

  • Για τα κορίτσια: Σιέλ κοντομάνικη μπλούζα και μπλε κολάν (όχι σορτσάκι)
  • Για τα αγόρια: Σιέλ μπλούζα και μπλε (όχι  τζιν) βερμούδα.

Τέλος, σας ενημερώνω ότι πλέον χρειάζεται να έχουμε καθημερινά καπέλα μαζί μας, τόσο για τα διαλείμματα όσο και για τις πρόβες που έχουν ξεκινήσει στην αυλή του σχολείου.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:

Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).

Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.

Καλό τριήμερο!!!

Βίντεο για τη 10η Ενότητα