Posted on 25 Σεπτεμβρίου, 2025
25/9/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 18-20 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο.

Για το σπίτι:
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: οι λέξεις της άσκ. 6 και το κείμενο της άσκ. 7/ σελ. 20 Β.Μ.
- Ανάγνωση: σελ. 18 Β.Μ.
- Φυλλάδιο
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τη σελ. 12 Τ.Ε. και γράψαμε στο τετράδιο. Εστιάζουμε στην ονομασία και τη σωστή γραφή των αριθμών. Παράλληλα, επιμένουμε στην εκτέλεση προσθέσεων με τον νου.


Για το σπίτι:
- Φυλλάδιο
- Κάνουμε καθημερινά επαναλήψεις στις προπαίδειες.
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη. Εξασκούμαι στις προσθέσεις με τον νου.
Πώς κάνουμε πράξεις με τον νου; Ακολουθεί ο τρόπος με τον οποίο εξηγήθηκε στα παιδιά. Καλό είναι να ακολουθηθεί κοινή γραμμή και στο σπίτι.
Έχουμε την πρόσθεση 84+13. Κρατάμε το 84 στο μυαλό και "σπάμε" το 13 σε 10 και 3. Στο 84 προσθέτω 1 δεκάδα (10) και, έτσι, πατάω στο 94. Τώρα στο 94 βάζω 3 και φτάνω στο 97.
Προσοχή! Η εκτέλεση πράξεων με τον νου δεν έχει καμία σχέση με την εκτέλεση πράξεων οριζόντια. Είναι 2 διαφορετικές ασκήσεις. Στη δεύτερη περίπτωση (οριζόντια εκτέλεση) οι προσθαφαιρέσεις γίνονται, προσθέτοντας ή αφαιρώντας, αντίστοιχα, μονάδες με μονάδες, δεκάδες με δεκάδες κλπ. Είναι σημαντικό, σε αυτήν τη φάση, τα παιδιά να εξασκηθούν στην εκτέλεση με τον νου, καθώς αυτό ενισχύει τη μαθηματική τους σκέψη.
Το φυλλάδιο που έχει μοιραστεί περιλαμβάνει τις ασκήσεις τόσο της Γλώσσας όσο και των Μαθηματικών. ΦΥΛΛΑΔΙΟ 25.9
Επιπλέον, κάναμε Μελέτη Περιβάλλοντος.
Αύριο θα κάνουμε Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία, Γυμναστική. Θα χρειαστούμε το τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου (να το έχουν τα παιδιά μαζί σε περίπτωση που δεν το έχουν φέρει ήδη στο σχολείο). Ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές, γιατί δεν έχει οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα.
Ενημέρωση γονέων
Τη Δευτέρα 29/9 στις 13:20 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ενημερωτική συνάντηση. Στόχος της είναι να γνωριστούμε και να ενημερωθείτε για τον τρόπο που θα εργαστούμε φέτος. Θα χαρώ να σας δω όλους από κοντά!
Ελέγχουμε καθημερινά τις τσάντες των παιδιών για ανακοινώσεις που μπορεί να έχουν μοιραστεί. Παράλληλα, καλό είναι να κοιτάμε τις διορθωμένες ορθογραφίες, αντιγραφές, φυλλάδια και τετράδια (Γλώσσας και Μαθηματικών), για να παρακολουθούμε στενά τη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
