Updated on October 21, 2025
21/10/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Σήμερα παίξαμε παιχνίδι! Σκυταλοδρομία ορθογραφίας, λοιπόν, για να εξασκηθούμε στις καταλήξεις -ε και -αι των ρημάτων! Στον πίνακα μας περίμεναν διάσπαρτα ρήματα με κενά στις καταλήξεις τους. Τα παιδιά, χωρισμένα σε δύο ομάδες, έτρεχαν διαδοχικά, προκειμένου να συμπληρώσουν τις καταλήξεις σε όσο το δυνατόν περισσότερα ρήματα. Η κάθε ομάδα, έχοντας για σκυτάλη τον δικό της, αντιπροσωπευτικό σε χρώμα, μαρκαδόρο, προσπαθούσε να συλλέξει τους περισσότερους πόντους.

Για το σπίτι:
- Προετοιμάζομαι για την έκθεση με θέμα "Περιγράφω το αγαπημένο μου παιχνίδι" που θα γραφτεί στην τάξη- Μελετώ τις χθεσινές σημειώσεις και δεν ξεχνώ να φέρω το τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γράψαμε το επαναληπτικό.
Για το σπίτι: Δεν έχουμε καθήκοντα.
Αύριο φέρνουμε στο σχολείο το γαλλικό μέτρο.
Σήμερα κάναμε Μελέτη Περιβάλλοντος. Τα παιδιά σε ρόλο δημοτικών συμβούλων και χωρισμένα σε 3 ομάδες ασχολήθηκαν με τα εξής θέματα:
1. Καθαριότητα
2. Παιδικές χαρές
3. Πρόσβαση ατόμων με αναπηρία σε δημόσιους χώρους
Στο τέλος, η κάθε ομάδα παρουσίασε λύσεις για το θέμα που είχε αναλάβει.

Η εκδρομή που αναβλήθηκε χθες θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29/10, εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
