Posted on 20 Νοεμβρίου, 2025
20/11/2025
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις σελ. 50- 52 Β.Μ. και γράψαμε στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου (όσα παιδιά δεν το είχαν μαζί το έγραψαν στο τετράδιο Γλώσσας) μια παράγραφο, στην οποία τα παιδιά περιέγραψαν με λίγα λόγια τον γάτο από το μάθημα της Γλώσσας "Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια". Τα παιδιά εργάστηκαν ατομικά και τα τετράδια έχουν διορθωθεί (Επειδή αυτό αποτελεί ατομική εργασία, δε θα ανέβει φωτογραφία. Μπορείτε να ελέγξετε τα τετράδια των παιδιών, τα οποία πρέπει να επιστραφούν στο σχολείο).

Για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 50 Β.Μ.
- Αντ. (1 φορά) και Ορθ.: το κείμενο και οι λέξεις των ασκ. 9 και 10 της σελ. 52 Β.Μ.
- Ασκήσεις στο τετράδιο:
- Βάζω απόστροφο και γράφω το φαινόμενο σε παρένθεση (έκθλιψη/ αφαίρεση/ αποκοπή):
το αμάξι:
του είπα:
σου έλεγε:
μου αρέσει:
το άσπρο:
από τον δρόμο:
με έφερε:
2. Βρίσκω συνώνυμες λέξεις:
πλοίο:
ιερέας:
λεφτά:
γνωρίζω:
δουλεύω:
- Μελετώ ό,τι κάναμε στην τάξη
Τη Δευτέρα 24/11 θα γράψουμε επαναληπτικό Μαθηματικών στη 2η Ενότητα. Τα παιδιά θα πρέπει να γνωρίζουν:
-
- Κάθετους και οριζόντιους πολλαπλασιασμούς (διψήφιο ή τριψήφιο με μονοψήφιο)
- Οριζόντιους πολλαπλασιασμούς με το 10, 100, 1.000
- Οριζόντιες διαιρέσεις βασισμένες στην προπαίδεια
- Μετατροπές στις μονάδες μέτρησης μήκους (πινακάκι με μέτρα, δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά)
- Προβλήματα (Θα υπάρχουν προβλήματα, τα οποία λύνονται με μία πράξη)
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή- μαθήτριας:
Όποιο παιδάκι απουσιάζει καλό είναι να αντιγράφει ό,τι γράψαμε στην τάξη (εφόσον, φυσικά, είναι σε θέση) στα αντίστοιχα βιβλία- τετράδια- φυλλάδια. Όταν δίνεται φυλλάδιο για το σπίτι και δεν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσής του, το παιδί απλά γράφει τις απαντήσεις στο αντίστοιχο τετράδιο (αναγράφει απλώς τον αριθμό της άσκησης- δεν αντιγράφει ολόκληρες τις εκφωνήσεις).
Σε περίπτωση που δεν απουσιάζει κανένας μαθητής δε θα ανεβαίνουν φωτογραφίες με αυτά που έγιναν στην τάξη. Θα ανεβαίνουν μόνο τα καθήκοντα για το σπίτι.
Καλή συνέχεια!!!
