Posted on April 11, 2022
11.4.2022
Γλώσσα: Σήμερα κάναμε το μάθημά μας χρησιμοποιώντας το παιδικό βιβλίο "Η μέρα που τα κραγιόνια τα παράτησαν". Την Παρασκευή δώσαμε σε κάθε παιδί ένα γράμμα σε φάκελο για να το διαβάσει (είναι από το βιβλίο αυτό). Κάθε παιδί πήρε το γράμμα από ένα κραγιόνι. Σήμερα διαβάσαμε όλοι το γράμμα που είχαμε, βρήκαμε το παράπονο - πρόβλημα που είχε το κάθε κραγιόνι και αποφασίσαμε να τους απαντήσουμε - να τους στείλουμε κι εμείς ένα γράμμα. Γράψαμε όλοι μαζί ένα γράμμα (πρέπει να το έχουν στην τσάντα τους).
Την Τετάρτη να έχουν μαζί τους το φάκελο με το γράμμα (αυτό που τους έδωσα Παρασκευή), το γράμμα που γράψαμε όλοι μαζί σήμερα και το γράμμα που έχουν για εργασία στο σπίτι για να μάθουμε τι γράφουμε στο φάκελο για να στείλουμε ένα γράμμα.
Είδαμε το παρακάτω βιντεάκι (επικοινωνία με γράμμα)
Το παραμύθι "Η μέρα που τα κραγιόνια τα παράτησαν"
Εργασίες Γλώσσα: Γράφω ένα γράμμα για να απαντήσω στο κραγιόνι (αυτό που μου έτυχε στο γράμμα της Παρασκευής).
Θα με βοηθήσει το γράμμα που γράψαμε στην τάξη για να θυμηθώ που γράφω κάθε τι (π.χ ημερομηνία, τόπο, Αγαπημένο μου, Με αγάπη )
(2- 3 προτασούλες το πολύ όχι μεγάλο π.χ για ροζ : Λυπάμαι που δε ζωγραφίζω με εσένα. Αύριο θα φτιάξω στο σχολείο ένα ροζ τέρας. Γύρνα πίσω σε παρακαλώ!)
Μαθηματικά: Κάναμε από Τ.Ε σελ. 20 -21 (ασκ. 1, 5, 6)
ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Να κάνω και να δηλώσω το self. Αύριο πάμε εκδρομή και δεν μπορεί να περιμένει το λεωφορείο αν κάποιος το ξεχάσει.