Ελληνικά

10.11.2021

Για Πέμπτη

Γλώσσα: Μείναμε ξανά στο Κκ. Κάναμε ανάγνωση και ορθογραφία. Είδαμε τη λεξούλα και. Μάθαμε να την αναγνωρίζουμε ανάμεσα σε λάθος π.χ κια,  ικα κ.λπ χτυπώντας παλαμάκια όταν βλέπουμε σωστά το και.

Ανάγνωση δυσκολευτήκαμε σήμερα  λίγο. Μπορούσαμε να διαβάσουμε αλλά ακουγόμασταν λίγο σαν ρομποτάκια. Θα έχουμε ξανά το ίδιο ανάγνωση (το σκιασμένο μέρος και από τις 2 σελίδες). Καλό είναι αφού το διαβάσουν 4-5 φορές με τη σειρά μετά να τους δείχνετε στην τύχη μια πρόταση. Ένας διασκεδαστικός τρόπος που το κάναμε στην τάξη είναι να αριθμήσετε τις προτάσεις (ίσως να το δείτε ήδη σε κάποια βιβλία) από το 1- 6 (κάποια θα έχει 2 αριθμούς) και να ρίχνουν ένα ζάρι. Διαβάζουν την πρόταση που πέτυχαν στο ζάρι.

Εργασίες: Ανάγνωση το ίδιο, γραφούλης (το και που είχαμε αφήσει), κόκκινο τετράδιο κολλάω την ετικέτα με την καρδιά και γράφω και μαθαίνω για ορθογραφία την πρόταση

Καπέλο και πακέτο. 

Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο τελειώσαμε τα ζευγαράκια του 8 και του 9. Ρίχνω μια ματιά στα σπιτάκια τους. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι όχι να τα μάθουν απέξω αλλά να τους λέω έναν αριθμό και να βρίσκουν τα ζευγάρια του. Συνήθως χρησιμοποιούμε π.χ. ξυλάκια, τουβλάκια, καραμέλες οπότε αν δυσκολεύονται τα μοιράζουν με διάφορους τρόπους σε 2 παιδιά. Έχουμε μάθει ότι είναι το ίδιο π.χ 5+ 2 με 2 + 5 αλλά παίρνει απλά άλλο παιδί τις περισσότερες π.χ. καραμέλες

Μελέτη Περιβάλλοντος

Έχουμε ξεκινήσει το κεφάλαιο με τα ζώα και το συνδυάζουμε με τα γράμματα που μαθαίνουμε. Π.χ Ε ελέφαντας. Σήμερα θα βλέπαμε το Καγκουρό αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε λόγω τεχνικού προβλήματος. Συζητήσαμε σε τι μοιάζουμε και σε τι διαφέρουμε από τα ζώα. Τι χρειάζονται οι άνθρωποι τα ζώα, ποια ζώα ζουν στην Ελλάδα και ποια όχι. Χωρίσαμε τα ζώα με βάση που ζουν :στεριά, νερό, αέρα

Τις δηλώσεις για την εκδρομή παρακαλώ πολύ όσο πιο σύντομα. Μέχρι την Παρασκευή οπωσδήποτε. Τα χρήματα μπορείτε μέχρι και Δευτέρα Τρίτη.

 

 

Αφήστε μια απάντηση