22.11.2021

Για Τρίτη

Γλώσσα: Στην ορθογραφία αρκετά παιδιά δυσκολεύονται στο είναι και στο έχει. Κάνω επανάληψη. Κοιτάζω στα κίτρινα τετράδια τις 3 τελευταίες ορθογραφίες και αν έχω λάθη που έχω βάλει τελίτσες να τα γράψουνε 2 φορές.  Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο "ιστορίες"  σελ. 40. Προσοχή στη λέξη ιστορίες. Φτιάξαμε στην τάξη και διαβάσαμε τις παρεούλες στα, στο, στε, στι και τας, τος, τες, τις

Εργασίες: Ανάγνωση σκιασμένα σελ. 40

Γραφούλης 2 σελίδες με γράμμα Ιι (Το γράμμα το Ιι το κάναμε σχολείο), στη δεύτερη σελίδα αλλάξαμε την πρόταση που είχε ο Γραφούλης με τις παρεούλες στα, στο, στε, στι

Ορθογραφία: Ιι, όλες τις παρεούλες (πι, τι...), τη λέξη ιστορίες και τις παρεούλες στα, στο, στε, στι

Μαθηματικά: Κεφάλαιο 12 Β.Μ σελ. 37 μαθαίνω πώς διαβάζω τα σύμβολα < > =.

¨Όταν συναντάω πρώτα το στόμα χρησιμοποιώ λέξη μεγαλύτερο , όταν την ουρά μικρότερο και όταν ανοίγει το στόμα = ίσο.

Πράσινο τετράδιο. Θυμάμαι ξανά τα ζευγαράκια του 10. Κολλήσαμε μια φωτοτυπία που τα έχει μαζεμένα μαζί με χεράκια. Ένα ένα ζευγαράκι το βρίσκω κι με τα δάχτυλά μου όπως στη φωτοτυπία.

 

Leave a Reply