Ελληνικά

28.2.2022

Γλώσσα: Μπήκαμε στο νέο μάθημα "Με πινέλα και φαντασία" . Κάναμε από Β.Μ σελ. 16 -17  και Τ.Ε σελ. 14  (ασκ. 1)

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 16

Κόκκινο τετράδιο Α(4)+ Ο τις λέξεις : γάντια, ντομάτα, ελέφαντας, ντουλάπα

Τ.Ε σελ. 15 ασκ. 2

Μαθηματικά: Κάναμε από Β.Μ σελ. 73 ασκ. 5 και από Τ.Ε σελ. 33 ασκ. 5

Εργασίες: Τ.Ε ασκ. 2 σελ. 32

25.2.2022

Γλώσσα: Κάναμε από Τ.Ε σελ. 12 (κυκλώσαμε το μπ στις εικόνες πάνω) και 13 ασκ. 3.  Κυκλώσαμε την πρόταση που έχουμε Α(4) + Ο

 

Εργασίες: Ανάγνωση Β.Μ (το ίδιο Μπλε όνειρα)

Κόκκινο τετράδιο Α(4) + Ο την πρόταση από Τ.Ε σελ, 13 (ασκ. 3)

Ζωγραφίζω δύο μπλε μπαλόνια.

Μπλε τετράδιο επανάληψη στα δίψηφα (ου, αι, ει, οι) και ενικός - πληθυντικός αριθμός.

Φύλλο εργασίας

New Document(5)

New Document(6)

 

24. 2. 2022

Καλή Τσικνοπέμπτη!!!! Δεν έχουμε μαθήματα. Να περάσετε όμορφα!!!!

 

23.2.2022

Γλώσσα: Πήγαμε στο κεφάλαιο "Μπλε όνειρα" . Μάθαμε το μπ. Προσοχή στο πιο γράμμα είναι πρώτα γιατί συχνά γράφουν πμ. Για να το θυμούνται με κάποιο τρόπο τους είπαμε μητέρα- πατέρας μπ (πρώτα το μωρό είναι στην κοιλιά της  μητέρας και μετά βλέπει τον πατέρα)

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 14

Κόκκινο Α + Ο τις λέξεις

Μαθηματικά: Κάναμε κεφάλαιο 29 Β.Μ σελ. 72 (δυσκολευόμαστε κάποιες φορές να ξεχωρίσουμε πρόσθεση από αφαίρεση)

Εργασίες Μαθηματικά: Να ξέρω να μετράω ανάποδα από το 20

Ενημέρωση: Αύριο λόγω Τσικνοπέμπτης λέμε τις δύο τελευταίες ώρες να κάνουμε μια μικρή γιορτούλα και κατασκευές. Μπορούνε να βαφτούν, να φορέσουν μάσκες ή διάφορα άλλα αξεσουάρ. Όποιος μπορεί φέρνει κάτι από το σπίτι (π.χ πίτσες, κέικ, τοστάκια, χυμούς, πατατάκια.....) για  ένα μικρό μπουφέ.

 

22.2.2022

Γλώσσα: Κάναμε τις ασκήσεις από Τ.Ε (Όλοι στο οικόπεδο). Μάθαμε ότι το οι μπαίνει στην αρχή και στο  τέλος (πολλοί) π.χ οι βάτραχοι.

Εργασίες: Ανάγνωση το ίδιο

Κόκκινο Α (3) +Ο την πρόταση από Τ.Ε

Μαθηματικά: Τελειώσαμε το κεφάλαιο 28 Τ.Ε

Εργασίες: Πράσινο (προβλήματα αφαίρεσης)

 

21.2.2022

Γλώσσα: Μπήκαμε στο κεφάλαιο "Όλοι στο οικόπεδο" . Μάθαμε το οι. Κάναμε σελ. 12-13 από Β.Μ.

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 12.

Κόκκινο Α + Ο τις λέξεις : πλοίο, άνοιξη, οικόπεδο, κοιμάμαι

Μπλε τετράδιο: Έχουμε γράψει λέξεις που έχουν οι στο βιβλίο της Γλώσσας και πρέπει να τις αντιγράψουμε στο μπλε τετράδιο (στο σύννεφο), να φτιάξουμε 2 προτάσεις και να κάνουμε την άσκηση με τα γράμματα που λείπουν.

Μαθηματικά: Κάναμε Β.Μ σελ. 71  (Προσοχή στην  άσκηση 3 που μας βοήθησε να δούμε τον τρόπο σκέψης στην αφαίρεση)

Τ.Ε σελ. 28 μόνος του ο καθένας σαν δοκιμασία  την ασκ. 4. Προσοχή στο σύμβολο για να μην κάνω λάθος πράξη.

  • Θα χρειαστούμε για τις αποκριατικές κατασκευές στα  εικαστικά: γκοφρέ χαρτί (2 χρώματα ο καθένας), χάρτινα πιατάκια μιας χρήσης (λευκά), λαστιχάκια ή κορδελίτσες.
  • Α4 και χρωματιστά χαρτόνια (όποιος δεν έχει φέρει ακόμα)

18.2.2022

Εργασίες: Γλώσσα ένα φύλλο εργασίας (Διαβάζουμε τα κείμενα μόνοι μας 2 φορές από μέσα μας και λύνουμε τις ασκήσεις κατανόησης. Μετά τα διαβάζουμε δυνατά για ανάγνωση αρκετές φορές)

Μαθηματικά ένα φύλλο εργασίας με ασκήσεις (μετράω ανάποδα και λύνω τα προβλήματα παρατηρώντας τις εικόνες)

Επειδή κάποιο ξεχασιάρικο αστεράκι άφησε τις φωτοτυπίες του στην τάξη τις ανεβάζω αλλά..... θέλω τράβηγμα στο αυτί και γαργάλημα....!!!!!!!

Γλώσσα σκ.

Μαθηματικά σκ.

 

17.2.2022

Γλώσσα: Κάναμε τη σελ. 11 από το Β.Μ και σελ. 8 -9 από Τ.Ε (εκτός άσκ.  1 που την έχουμε για εργασία στο σπίτι).

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση το ίδιο με χτες

Τ.Ε σελ. 8 ασκ. 1 (συμπληρώνω είναι, είσαι, είμαι)

Κόκκινο τετράδιο  Α (3 φορές) + Ο  την πρόταση από ασκ. 4 Τ.Ε

Μπλε τετράδιο : μαθαίνω τις καταλήξεις των ρημάτων σε -ω και σε -μαι, σκέφτομαι και γράφω 1 ρήμα πίσω από το παραθυράκι τους (θα βοηθήσει η εικόνα μπροστά, τρέχω - κάθομαι), κάνω τις ασκήσεις, θυμάμαι ρήμα είναι και μαθαίνω να γράφω  είμαι, είσαι, είναι (δεν γράφω κάτι πίσω από τα παραθυράκια θα τα κάνουμε σχολείο)

Μαθηματικά: Είμαστε στο κεφάλαιο 28 (αφήσαμε τα 2 προηγούμενα κεφάλαια για κάποια άλλη στιγμή). Μαθαίνουμε την αφαίρεση και το σύμβολο της. Κάναμε Β.Μ σελ. 70 και παρατηρήσαμε ότι πάντα είναι μεγαλύτερος ο πρώτος αριθμός)

Βιντεάκι (Ξεκινήσαμε να το βλέπουμε αλλά δεν είχαμε χρόνο να το συζητήσουμε και να το επεξεργαστούμε, μπορεί όποιος θέλει να το δει αλλά θα το δούμε ξανά αύριο)

https://video.link/w/nzobd

Εργασίες Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο να δουν όσα  έχω κολλήσει, να κάνουν τις προσθέσεις με το 10, να θυμηθούν τη μάγισσα Αφαιρίξ (στις αγαπημένες της λέξης εμείς έχουμε μάθει μόνο το αφαιρώ)

 

16.2.2022

Γλώσσα: Μάθαμε σήμερα το δίψηφο αι. Διαβάσαμε το παραμύθι " Ο Νοι και η φάλαινα". Βρήκαμε τη λέξη φάλαινα και καταιγίδα από το παραμύθι.

Παραμύθι Ο Νοι και η φάλαινα.

https://webradio.ert.gr/trito-programma/01me2018-10-lepta-akomi-o-noi-ke-i-falena-ton-chimona/

Ιστορία του αι

https://video.link/w/h0kbd

Μπήκαμε στο επόμενο μάθημα (Ένας καινούριος μαθητής).

Γλώσσα εργασίες: Ανάγνωση σελ. 10

Κόκκινο τετράδιο τις λέξεις:  φάλαινα, αίθουσα, παιδί, καιρός

Μπλε τετράδιο (από τις λέξεις στη φάλαινα διαλέγω δύο και φτιάχνω  απλές προτασούλες - στην άσκηση γράφω τα γράμματα που λείπουν, ζωγραφίζω ή κυκλώνω μετά το αι και βρίσκω και γράφω την κρυμμένη λέξη από τα γράμματα που έγραψα κάθετα)

Μαθηματικά: Μας επισκέφτηκε η μάγισσα Αφαιρίξ!!!

αφαιριξ

 

 

15.2.2022

Γλώσσα: Β.Μ κάναμε σελ. 9  και Τ.Ε κάναμε σελ. 6 και 7 (εκτός ασκ. 2 και 4). Μάθαμε ότι το ει μπαίνει στο τέλος όταν κάποιος κάνει κάτι.

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 9  (καλά) και 10 το κειμενάκι πάνω (1 φορά)

Μπλε τετράδιο ασκήσεις με -ει όταν κάποιος κάτι κάνει.

Τ.Ε σελ. 7 κάνω ασκ. 2

Κόκκινο τετράδιο Α(3) + Ο την πρόταση από το Τ.Ε (ασκ. 3)

Το σκυλάκι θέλει να πάει σχολείο.

  • Εξηγήσαμε ξανά ότι έχω ανοιχτό το βιβλίο που έχει την πρόταση που έχω Α + Ο και το κόκκινο τετράδιο και την πρώτη φορά την αντιγράφω από εκεί. Προσέχω να μην κάνω λάθος. Μετά μπορώ να κοιτάω από το κόκκινο τετράδιο. Θέλει προσοχή στην αρχή αλλά θα συνηθίσουμε. Είναι σημαντικό να μάθουν να αντιγράφουν από άλλη σελίδα καθώς βοηθάει στον οπτικό- κινητικό συντονισμό.
  • Επειδή σιγά σιγά θα συναντάμε και μεγαλύτερες προτάσεις μάθαμε τι κάνουμε όταν δε χωράει η πρόταση σε μία γραμμή. Αν δω ότι μια λέξη στο τέλος δε θα με χωρέσει να τη γράψω πάω στην κάτω γραμμή. ΔΕΝ μαθαίνουμε τώρα να χωρίζουμε λέξη σε συλλαβές. Θα μπερδευτούν αρκετά.

π.χ  Ο σκύλος θέλει να πάει 

στο σχολείο.

ή ένα παιδί που κάνει μικρότερα γράμματα

Ο σκύλος θέλει να πάει στο 

σχολείο

Μαθηματικά: Κάναμε κάποιες ασκήσεις από το Τ.Ε κεφάλαιο 25 σελ. 24-25  (ασκ. 1,2,3, 6)

Εργασίες Μαθηματικά: Φύλλο εργασίας

Ενημέρωση: Αύριο και την Πέμπτη μπορεί όποιος επιθυμεί να έρθει στο σχόλασμα για ενημέρωση. Την άλλη εβδομάδα επίσης Τετάρτη - Πέμπτη στο σχόλασμα.