24.11.2021

Για Παρασκευή

Γλώσσα: Κάναμε τις ασκήσεις από το Τ.Ε (λεπτό) σελ. 34-35 (εκτός 4 κ 5)

Φύλλο εργασίας επαναληπτικό της ενότητας

Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο. Βλέπω τον κροκόδειλο. Θυμάμαι τα σύμβολα και κάνω τις ασκήσεις.

*Αύριο πάμε εκδρομή. Να έχουν μαζί μια μικρή τσάντα με φαγητό, νεράκι, 3-4 μάσκες, αντισηπτικό (μαντηλάκια ή υγρό) , μωρομάντηλα ή χαρτομάντηλα. Έρχονται κανονικά το πρωί σχολείο και θα σχολάσουν 1:15 όπως πάντα (εκτός από τα παιδιά που μένουν ολοήμερο).

23.11.2021

Για Τετάρτη

Γλώσσα εργασίες: Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία την πρόταση

Είναι στο μέλι.

Μπλε τετράδιο (ζωγραφίζω τον ιππότη, κάνω την άσκηση)

Αν δυσκολεύονται στην άσκηση να  βρουν με ποια σειρά πάνε οι λέξεις για να βγει η πρόταση μπορείτε να γράψετε κάθε λέξη σε άλλο χαρτάκι και να κάνουν δοκιμές. Παρατηρώ και το κεφαλαίο και την τελεία για να βρω την πρώτη και την τελευταία λέξη.

  • Σήμερα ξεκινήσαμε να στολίζουμε την τάξη μας!!!! Τραγουδάκι για να χαρούμε...
  • https://video.link/w/h6nMc

22.11.2021

Για Τρίτη

Γλώσσα: Στην ορθογραφία αρκετά παιδιά δυσκολεύονται στο είναι και στο έχει. Κάνω επανάληψη. Κοιτάζω στα κίτρινα τετράδια τις 3 τελευταίες ορθογραφίες και αν έχω λάθη που έχω βάλει τελίτσες να τα γράψουνε 2 φορές.  Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο "ιστορίες"  σελ. 40. Προσοχή στη λέξη ιστορίες. Φτιάξαμε στην τάξη και διαβάσαμε τις παρεούλες στα, στο, στε, στι και τας, τος, τες, τις

Εργασίες: Ανάγνωση σκιασμένα σελ. 40

Γραφούλης 2 σελίδες με γράμμα Ιι (Το γράμμα το Ιι το κάναμε σχολείο), στη δεύτερη σελίδα αλλάξαμε την πρόταση που είχε ο Γραφούλης με τις παρεούλες στα, στο, στε, στι

Ορθογραφία: Ιι, όλες τις παρεούλες (πι, τι...), τη λέξη ιστορίες και τις παρεούλες στα, στο, στε, στι

Μαθηματικά: Κεφάλαιο 12 Β.Μ σελ. 37 μαθαίνω πώς διαβάζω τα σύμβολα < > =.

¨Όταν συναντάω πρώτα το στόμα χρησιμοποιώ λέξη μεγαλύτερο , όταν την ουρά μικρότερο και όταν ανοίγει το στόμα = ίσο.

Πράσινο τετράδιο. Θυμάμαι ξανά τα ζευγαράκια του 10. Κολλήσαμε μια φωτοτυπία που τα έχει μαζεμένα μαζί με χεράκια. Ένα ένα ζευγαράκι το βρίσκω κι με τα δάχτυλά μου όπως στη φωτοτυπία.

 

19.11.2021

Για Δευτέρα

Γλώσσα: Κάναμε  σελίδα 33 (ασκ. 2 και 3 ) από το Τ.Ε

Εργασίες: Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία " Έχει ένα καρότο!'

Ανάγνωση το ίδιο. Το διαβάζω πολλές φορές και δείχνοντας ανακατεμένες προτάσεις ή λέξεις. Φτιάχνω ένα λουλούδι χωρίς πέταλα στο βιβλίο και όσες φορές το διαβάσω τόσα πέταλα βάζω.

Επανάληψη στην ανάγνωση και σε προηγούμενα κείμενα του βιβλίου.

  • Μπορεί να φέρει κάθε παιδί από ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι για να στολίσουμε την επόμενη εβδομάδα το δέντρο μας.

18.11.2021

Για Παρασκευή

Γλώσσα: Μάθαμε το νέο γραμματάκι Ρρ.  Κάναμε από Β.Μ τις σελίδες 38-39.

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 38 (σκιασμένο), γραφούλης σελ. με Ρρ  (Το γράμμα Ρρ το έχουμε κάνει στην τάξη). Ορθογραφία τις λέξεις από το γραφούλης (κόκορας, νερό)

Να σκεφτούν επίσης λέξεις που ξεκινάνε από ρ για να φτιάξουμε αύριο τη λίστα με τις λέξεις μας και να βρούμε καρτέλα.

Μαθηματικά: Ξεκινήσαμε από Β.Μ το κεφάλαιο 12 σελ. 36. Γνωρίσαμε  τη φάλαινα που ανοίγει το στόμα για να φάει τα περισσότερα και τα σύμβολά > < =  για σύγκριση αριθμών ( Τα παρομοιάσαμε με το στόμα της φάλαινας)

Εργασίες: Β.Μ (χοντρό) σελ. 36 τη τελευταία άσκηση με τους αριθμούς (να βάλουν το σωστό σύμβολο)

16.11.2021

Για Πέμπτη

Γλώσσα: Κάναμε τις ασκήσεις από το Τ.Ε για το γράμμα Νν.  Για το σπίτι έχουμε:

Μπλε τετράδιο (χρωματίζω Ν, διαβάζω φωνούλες, κάνω ασκήσεις με είναι). Μαθαίνω να γράφω το είναι. Το μαθαίνω ολικά (οπτικά).

Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή και ορθογραφία

Είναι ένα κανόνι

Μαθηματικά: Τετράδιο Πρώτης Αρίθμησης σελ. με σπιτάκι

  • Αύριο θα σχολάσουμε 9:40

 

15.11.2021

Για Τρίτη

Γλώσσα: Θυμηθήκαμε το γράμμα Νν από το κεφάλαιο "Νυχτώνει' σελ. 36- 36.

Εργασίες: Ανάγνωση σκιασμένο σελ. 36. Το "είναι"  το μαθαίνουμε ολικά (οπτικά).

Γραφούλης τις σελίδες με το Νν (έχουμε κάνει το γράμμα Νν στην τάξη) εκτός από το είναι.

Τις λέξεις Νένα και νονά θα τις έχουμε και για ορθογραφία.

Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο παίζω με το λουλούδι του 10. Σκέφτομαι το συμπλήρωμα του αριθμού για να φτάσω στο 10 και ανοίγω το πέταλο να δω αν το πέτυχα.

12.11.2021

Για Δευτέρα

Γλώσσα:  Έχουμε για ανάγνωση το ίδιο μάθημα "Όλοι στον κήπο"

Μπλε τετράδιο να ζωγραφίσουν την ομπρέλα, να διαβάσουν τις φωνούλες και τις λεξούλες στο ζωάκι. Επανάληψη από το μπλε τετράδιο όλες τις φωνούλες που έχουμε μάθει και επανάληψη στην ανάγνωση (μπορείτε να διαβάσετε από το Β.Μ κάποια από τα προηγούμενα σκιασμένα ή λέξεις προτάσεις που έχουμε στο μπλε και από προηγούμενα μαθήματα)

Θα τους βάλω να μου γράψουν κάποιες λεξούλες από το ζωάκι . Δε θα το διορθώσω σαν ορθογραφία , θα τις δούμε αφού τις γράψουμε, μαζί στον πίνακα. Θέλω να μείνουμε εδώ για να δούμε αν είμαστε σε καλό επίπεδο μέχρι στιγμής και να έχω μια εικόνα για κάθε παιδί. Στον παρακάτω σύνδεσμο έχει τις φωνούλες και τις λεξούλες για το μπλε τετράδιο (για όσους έλειπαν)

Γλώσσα

Μαθηματικά: Κολλήσαμε στο πράσινο ένα ουράνιο τόξο για να ξεκινήσουμε τα ζευγαράκια του 10. Κάθε χρώμα που θα βάλουν είναι ένα ζευγαράκι π.χ. το 5 ενώνεται με το 5. Θέλω να αρχίσουμε να μαθαίνουμε τα ζευγαράκια του 10. Αυτά θα τα μάθουμε απέξω. Θα τα δουλέψουμε και τη Δευτέρα.

Δεν βρίσκω το ουράνιο τόξο για όσους έλειπαν σε ηλεκτρονική μορφή. Θα τους το δώσω τη Δευτέρα.

11.11.2021

Γλώσσα: Β.Μ (χοντρό) σελ. 34 ανάγνωση (σκιασμένα). Το όχι το μαθαίνω ολικά (οπτικά) , γραφούλης τις 2 σελίδες. Ορθογραφία Οο, πο, το, λο, μο, νο , σο, κο, και τις λέξεις που έχει ο γραφούλης σάκος, κότα

Μαθηματικά: Μπλε τετράδιο Πρώτης Αρίθμησης σελ. 26 ('οσα βάζα δεν έχουν τελιεώσει) και σελ. 27 μόνο γράφω το 10 (όχι τις ασκήσεις.

10.11.2021

Για Πέμπτη

Γλώσσα: Μείναμε ξανά στο Κκ. Κάναμε ανάγνωση και ορθογραφία. Είδαμε τη λεξούλα και. Μάθαμε να την αναγνωρίζουμε ανάμεσα σε λάθος π.χ κια,  ικα κ.λπ χτυπώντας παλαμάκια όταν βλέπουμε σωστά το και.

Ανάγνωση δυσκολευτήκαμε σήμερα  λίγο. Μπορούσαμε να διαβάσουμε αλλά ακουγόμασταν λίγο σαν ρομποτάκια. Θα έχουμε ξανά το ίδιο ανάγνωση (το σκιασμένο μέρος και από τις 2 σελίδες). Καλό είναι αφού το διαβάσουν 4-5 φορές με τη σειρά μετά να τους δείχνετε στην τύχη μια πρόταση. Ένας διασκεδαστικός τρόπος που το κάναμε στην τάξη είναι να αριθμήσετε τις προτάσεις (ίσως να το δείτε ήδη σε κάποια βιβλία) από το 1- 6 (κάποια θα έχει 2 αριθμούς) και να ρίχνουν ένα ζάρι. Διαβάζουν την πρόταση που πέτυχαν στο ζάρι.

Εργασίες: Ανάγνωση το ίδιο, γραφούλης (το και που είχαμε αφήσει), κόκκινο τετράδιο κολλάω την ετικέτα με την καρδιά και γράφω και μαθαίνω για ορθογραφία την πρόταση

Καπέλο και πακέτο. 

Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο τελειώσαμε τα ζευγαράκια του 8 και του 9. Ρίχνω μια ματιά στα σπιτάκια τους. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι όχι να τα μάθουν απέξω αλλά να τους λέω έναν αριθμό και να βρίσκουν τα ζευγάρια του. Συνήθως χρησιμοποιούμε π.χ. ξυλάκια, τουβλάκια, καραμέλες οπότε αν δυσκολεύονται τα μοιράζουν με διάφορους τρόπους σε 2 παιδιά. Έχουμε μάθει ότι είναι το ίδιο π.χ 5+ 2 με 2 + 5 αλλά παίρνει απλά άλλο παιδί τις περισσότερες π.χ. καραμέλες

Μελέτη Περιβάλλοντος

Έχουμε ξεκινήσει το κεφάλαιο με τα ζώα και το συνδυάζουμε με τα γράμματα που μαθαίνουμε. Π.χ Ε ελέφαντας. Σήμερα θα βλέπαμε το Καγκουρό αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε λόγω τεχνικού προβλήματος. Συζητήσαμε σε τι μοιάζουμε και σε τι διαφέρουμε από τα ζώα. Τι χρειάζονται οι άνθρωποι τα ζώα, ποια ζώα ζουν στην Ελλάδα και ποια όχι. Χωρίσαμε τα ζώα με βάση που ζουν :στεριά, νερό, αέρα

Τις δηλώσεις για την εκδρομή παρακαλώ πολύ όσο πιο σύντομα. Μέχρι την Παρασκευή οπωσδήποτε. Τα χρήματα μπορείτε μέχρι και Δευτέρα Τρίτη.