Ελληνικά

Για Τετάρτη

Γλώσσα: Σήμερα μάθαμε  το γράμμα Κκ (ένας κύριος με καπέλο). Έχουμε ανάγνωση τα σκιασμένα και στις 2 σελίδες

Γραφούλη τις δύο σελίδες εκτός από το Και.  Μαθαίνω για ορθογραφία το Κκ τις  φωνούλες κα κο κε κι κη

και τις  2 λέξεις που έχει ο γραφούλης με εικόνες (καπέλο, κόκαλο)

Το και όπως και το έχει το μαθαίνω ολικά (να το αναγνωρίζουν οπτικά όταν το βλέπουν και να το διαβάζουν). Αύριο θα  το ξαναδούμε πιο αναλυτικά και θα μάθουμε να το γράφουμε.

Κάνω καλή ανάγνωση (τους δείχνω και τυχαία λέξεις από το σκιασμένο μέρος να διαβάσουν)

Μαθηματικά: Δεν έχουμε κάτι για το σπίτι. Είμαστε στο κεφ.11 στο Τ.Ε.

  • 25 Νοεμβρίου θα πάμε την πρώτη μας εκδρομή. Έχουν στο φάκελό τους υπεύθυνη δήλωση. Μέχρι την Παρασκευή θα πρέπει να την έχουν φέρει για να δούμε πόσα παιδιά θα έρθουν  και να κλείσουμε πούλμαν.

8.11.2021

Για Τρίτη

Γλώσσα: Δε ξεκινήσαμε νέο γράμμα. Κάναμε τη σελίδα που είχαμε αφήσει από το Τ.Ε (Τάσος το σαλιγκάρι), ανάγνωση, ορθογραφία και επανάληψη.

Εργασίες: Ένα φύλλο εργασίας που περιέχει και προτάσεις για ανάγνωση. Ορθογραφία και αντιγραφή δεν έχουμε.

fylerg-1

Μαθηματικά : Είμαστε το κεφ. 11 Β.Μ

Εργασίες: Προσθέσεις στο πίσω μέρος του φύλλου εργασίας της  Γλώσσα. Δε το έχω σε ηλεκτρονική μορφή. Θα το δώσω εγώ στα παιδιά που λείπουν αύριο.

Μελέτη: Γνωρίσαμε με αφορμή το γράμμα ε τον  ελέφαντα.  Παρακολουθήσαμε ένα μικρό ντοκιμαντέρ "Ο μαγικός κόσμος των ζώων"

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Το θέμα μας όπως έχουμε πει είναι η οικογένεια. Σήμερα συζητήσαμε τι σημαίνει για μας οικογένεια και φτιάξαμε το σπιτάκι μας με λέξεις των παιδιών όπως αγάπη, φροντίδα, χαρά, αγκαλιά...κ.λπ

 

 

 

5.11.2021

Για Δευτέρα

Γλώσσα: Κάναμε την πρώτη σελ. στο Τ.Ε (λεπτό) σελ. 24

Εργασίες: Κόκκινο τετράδιο έχουμε για αντιγραφή  και ορθογραφία την πρόταση

'Εχει σαλάτα; (4 φορές)

Προσοχή στο ερωτηματικό. Γράψαμε σήμερα στον πίνακα την ίδια πρόταση με διαφορετικό σημείο στίξης (τελεία, ερωτηματικό, θαυμαστικό) στο τέλος και είδαμε τη διαφορά στον τρόπο που διαβάζουμε.

Δηλαδή              Έχει σαλάτα.  Έχει σαλάτα;  Έχει σαλάτα!

Στην αντιγραφή γράφω στο τέλος το όνομά μου.

Ανάγνωση έχουμε τις προτάσεις που έχω βάλει στο Β.Μ (χοντρό)

Στο παρακάτω αρχείο θα βρείτε όσα έχουμε (για τα παιδιά που έλειπαν) εκτός από τη ζωγραφιά με το σαλιγκάρι.

Doc1

Μπλε τετράδιο ζωγραφίζω το σαλιγκάρι, ζωγραφίζω κάτι από σ (ένα ή περισσότερα αντικείμενα) στην λευκή σελίδα ή σε μια στο τέλος των ασκήσεων που έχουμε. Φτιάχνω τις φωνούλες και τις διαβάζω . Κάνω τις ασκήσεις. Στην πρώτη άσκηση που πρέπει να βρουν τα λάθη με το Σσς  τους είπα ότι υπάρχει  και μια λέξη που είναι σωστή.

  • Την Τρίτη 9 Νοεμβρίου και ώρα 17:00 θα πραγματοποιηθεί στον προαύλιο χώρο του σχολείου γενική συνέλευση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων με θέμα την προκήρυξη εκλογών.

 

 

 

 

4.11.2021

Για Παρασκευή

Γλώσσα: Σήμερα μάθαμε το σιωπηλό Σσς (Τάσος το σαλιγκάρι σελ. 30 - 31) και το βάλαμε ψηλά στα ήσυχα αστεράκια μας. Παρατηρήσαμε ότι διαφέρει από τα άλλα γιατί υπάρχουν 3 διαφορετικά. Εξηγήσαμε γιατί και προσέξαμε ιδιαίτερα το τελικό ς .  Διαβάσαμε τι έγινε στο νέο μάθημα και κυκλώσαμε όλα τα Σσς στο τραγούδι σελ. 31. Μετρήσαμε πόσα είναι και κάναμε την άσκηση  σελ 31. Φτιάξαμε Σσ ς  στον αέρα και στο θρανίο με το δάχτυλό μας. Είναι λίγο δύσκολο γιατί είναι νέο γράμμα.  Στον Γραφούλη γράψαμε το Σσς και βοηθήσαμε αν δυσκολευόταν κάποιο παιδί. Βοηθάει πολύ να το σχηματίζουν με το δάχτυλό τους στον αέρα ή στο θρανίο. 

Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 30 (σκιασμένο)

Γραφούλης σελίδες με Σσς. Ορθογραφία θα έχουμε να ξέρουν να γράφουν σωστά  το Σσς , τις φωνούλες σα, σο, σε, σι και ση  και τη λέξη σαλάτα.

Μαθηματικά: Πράσινο τετράδιο. Βρήκαμε μόνοι μας τα ζευγαράκια του 7 και κυκλώσαμε τα ίδια στο σπιτάκι του 7.

Εργασίες: Να κάνουν τις προσθέσεις που έχει το γουρουνάκι

3.11.2021

Για Πέμπτη

Γλώσσα: Παραμείναμε στο ίδιο μάθημα. Έχουν μόνο στο κόκκινο τετράδιο μια πρόταση για αντιγραφή και ορθογραφία.  Έχει πινέλα.

Να ζωγραφίσουν το έχει (κάθε γράμμα άλλο χρώμα, το ε που είναι 2 φορές να το κάνουν το ίδιο χρώμα) και να διαβάσουν για ανάγνωση τις προτάσεις που έχουμε κολλήσει.

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε τις προτάσεις για ανάγνωση (Ελπίζω να λειτουργεί!!) Όποιο παιδί δεν έχει το κόκκινο τετράδιο  μπορεί να τα κάνει στο μπλε.

Doc1

Μαθηματικά

Τελειώσαμε στο Τ.Ε το κεφάλαιο 11

 

2.11.2021

Για Τετάρτη 3.11.2021

Γλώσσα: Κάναμε από Τ.Ε  τις ασκήσεις από το κεφάλαιο "Ένα χελιδόνι"  και διαβάσαμε τον Έλμερ τον παρδαλό ελέφαντα.  Μπορούν να το δουν και στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://www.youtube.com/watch?v=qSqQzKcr4VM

Εργασίες: Ανάγνωση το ίδιο με χτες.

Γραφούλη  γράφω το έχει και το μαθαίνω για ορθογραφία αύριο. Το μαθαίνουμε οπτικά.

Σαν παιχνίδι :  πρώτα το ε μετά το χ ….Δε το συλλαβίζουμε για το μάθουν.

Μπλε τετράδιο ζωγραφίζω παρδαλό ελέφαντα Ελμερ, φτιάχνω τις παρεούλες και διαβάζω, κάνω την άσκηση.

1.11.2021

Για Τρίτη 2.12.2021

Γλώσσα:  Σήμερα μάθαμε το Εε  (γνωστό ήδη). Είδαμε ξανά τη γραφή του και το εντοπίσαμε στο τραγούδι στη δεύτερη σελίδα. Βρήκαμε λέξεις που ξεκινάνε από ε . Επειδή δυσκολευτήκαμε να γεμίσουμε το χαρτί με τις λέξεις από ε (το έχουμε στην τάξη) είδαμε το ένα γράμμα μια ιστορία (ερωτευμένος ελέφαντας) και καταφέραμε έτσι να σκεφτούμε κι άλλες.

Εργασίες: Ανάγνωση «Ένα Χελιδόνι» (σκιασμένο μέρος). Το έχει το διαβάζουμε ολικά, χωρίς να προσπαθούμε δηλαδή να διαβάσουμε τις συλλαβές. Το αναγνωρίζουν σαν εικόνα. Σήμερα να το διαβάζουν μόνο και αύριο θα μάθουμε και να το γράφουμε.

Γραφούλης  σελ. με σπιτάκι (όλη την πρώτη σελίδα και από τη δεύτερη μόνο το έλα όχι το έχει) Ορθογραφία το Εε , πε τε, λε, με, νε , έλα και τις λέξεις που τους έχω βάλει στον Γραφούλη (λεμόνι, πεπόνι, μέλι, πινέλο).Γράψαμε τις λέξεις αυτές στην τάξη, κάθε παιδί μόνο του για να δω αν τα καταφέρνουν.

Μαθηματικά: Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο 10 Β.Μ.

Εργασίες: Πράσινο τετράδιο σπιτάκι του 6. Μοιράζω στο κενό σπιτάκι 6 καραμέλες με διάφορούς τρόπους. Με βοηθάει το σπιτάκι με τα αθροίσματα αν δυσκολευτώ.

  • Στα εργαστήρια δεξιοτήτων  θέμα μας είναι η οικογένεια. Έχουμε ζωγραφίσει την οικογένειά μας, δει από πόσα άτομα αποτελείται και σήμερα ξεκινήσαμε να διαβάζουμε ένα παραμύθι ..δε καταφέραμε όλο.
  • Μελέτη Περιβάλλοντος ξαναείδαμε στο ΒΜ (το έχουμε σχολείο) τη σελίδα με τις οδηγίες για το σεισμό και ακούσαμε ένα τραγούδι που τους άρεσε πολύ.  Δε γνωρίζαμε ότι δεν μπαίνουμε στο ασανσέρ όταν έχει γίνει σεισμός. Ελπίζω να το μάθαμε!

Αύριο αλλάζει ο τρόπος δήλωσης του self- test. Δείτε ενημερωτικό e-mail από το σχολείο..

29.10.2021

Για Δευτέρα

Γλώσσα: Γράψαμε ορθογραφία και κάναμε επανάληψη. Διαβάσαμε προτάσεις στον πίνακα και θυμηθήκαμε τις φωνούλες που ξέρουμε.

Εργασίες: Επαναληπτικό φύλλο εργασίας. Θέλω να δώσετε προσοχή στις λέξεις (νομίζω άσκ 4) που πρέπει να μπορέσουν να τις διαβάσουν.

Μαθηματικά: Φύλλο εργασίας με προηγούμενο και επόμενο αριθμό και προσθέσεις με ζωγραφική.

Τις προσθέσεις τις δουλεύουμε ακόμα με τα χεράκια (τα δικά μας ή αυτά στο πράσινο τετράδιο). Σε δεύτερο στάδιο θα μιλήσουμε για την αριθμογραμμή και θα μάθουμε πως κάνουμε πράξεις με αυτή.

Επανάληψη: Μετράω από το 1 - 10 και ανάποδα. Μετράω ανά 2 μέχρι το 10

  • Υπάρχει μια πληροφορία για αλλαγή του τρόπου δήλωσης των self test. Θα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω μιας άλλης πλατφόρμας. Δεν έχουμε όμως ακόμα κάποια επίσημη ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας για να μπορέσω να σας στείλω οδηγίες.

Καλό Σαββατοκύριακο!

 

 

25-10-2021

Για Παρασκευή

Γλώσσα: Γράψαμε ορθογραφία (τα έχω εγώ τα κίτρινα τετράδια) και κάναμε ανάγνωση σε άγνωστες προτάσεις. Σε γενικές γραμμές τα πηγαίνουμε αρκετά καλά.

Κάναμε τις αντίστοιχες εργασίες του κεφαλαίου από το Τ.Ε (λεπτό).

Εργασίες: Ανάγνωση το ίδιο κείμενο (σκιασμένο) από το κεφάλαιο Πεπόνι πεπόνι

Μπλε τετράδιο ασκήσεις (Ζωγραφίζω Π πιάνο, φτιάχνω τις παρεούλες πα πο πι πη πε, ζωγραφίζω πράγματα από π , κάνω τις ασκήσεις)

Κόκκινο τετράδιο αντιγραφή 4 φορές  (  Ένα παλάτι.) Προσέχω κεφαλαίο, τελεία, κενά ανάμεσα στις λέξεις και μέγεθος γραμμάτων. Μαθαίνω την πρόταση αυτή για ορθογραφία.

Μαθηματικά: Κάναμε στο Τ.Ε το κεφάλαιο 9 (σχεδόν όλες τις δραστηριότητες)

Εργασίες: Φύλλο εργασίας

  • Αύριο γιορτή. Ερχόμαστε κανονικά 8  και σχολάμε 9:40

25.10.2021

Για Τρίτη 26.10.2021

Γλώσσα:   Ξεκινήσαμε το  νέο μας γράμμα Ππ (γνωστό ήδη).

Ανάγνωση σελ. 26-27 (σκιαασμένο). Τους δείχνω και ανακατεμένες τις λέξεις.

Γραφούλης  σελ. με σπιτάκι (γράμμα π και τις δύο σελίδες) και ορθογραφία πεπόνι- παλάτι και εννοείται  να ξέρουν να γράφουν Ππ και τις παρεούλες πα , πο, πι, πε

Μαθηματικά: Β.Μ (χοντρό) ξεκινήσαμε το κεφάλαιο 9 (Σύγκριση).

Εργασίες: Στο πράσινο τετράδιο  πρέπει να κολλήσουν μια μικρή φωτοτυπία και να γράψουν τον προηγούμενο και τον  επόμενο αριθμό. Να ξέρουν να μετράνε ανά 2 (2, 4, 6, 8, 10)

  • Την Παρασκευή θα γιορτάσουν μαζί με την κυρία Ξανθούλα των Αγγλικών το Halloween. Μπορούνε να φορέσουνε κάτι  απλό π.χ. μια στέκα , μια μπλούζα, μια μικρή μάσκα...