Ελληνικά

10-5-2022

Γλώσσα: Πραγματοποιήσαμε την  ορθογραφία (Γυρίζω.......τριγυρίζω)

Κάναμε στο Τ.Ε σελ. 40 - 42 ασκήσεις 1, 2, 3, 5 , 6,

Στο κόκκινο τετράδιο (μερικοί στο μπλε) έχουμε κολλήσει τα πρόσωπα του ρήματος. Τα κάνουμε αντιγραφή και τα μαθαίνουμε καλά (απ'έξω)

Εργασίες: Τ.Ε σελ. 41 ασκ. 4 (2 - 3  προτάσεις)., σελ. 42 ασκ.7

Ορθογραφία τα πρόσωπα (απέξω). Δεν χρειάζεται να γράφουμε αυτός αυτή αυτό. Γράφουμε μόνο αυτός ή ακόμα καλύτερα αυτός-ή-ό

Μαθηματικά: Υπέρβαση στη δεκάδα. Κάναμε από Β.Μ σελ. 32 - 33

Εργασίες: λεπτό σελ.28 ασκ.2

9-5-2022

Γλώσσα: Μιλήσαμε πάλι για τα διαλυτικά και πότε δε χρειάζεται να μπουν (όταν τονίζεται στο ζευγαράκι το πρώτο γράμμα).  Κάναμε μια φωτοτυπία στο σχολείο και την προσθέσαμε στις προηγούμενες. Διαλυτικά φωτοτυπία

Νέο μάθημα "Το πετροκάραβο" - Μαθαίνω για το ζ (πότε ενώ ακούγεται ζ είναι σ)

Παιχνίδι https://wordwall.net/el/resource/13254815

Φωτοτυπία ζ σμ σβ σγ

Γλώσσα εργασίες: Ανάγνωση (το κείμενο μέσα στα εισαγωγικά)

Φωτοτυπίες (διαλυτικά και ζ )

Α (3) + Ο  T.E  σελ. 39  την πρόταση από άσκηση 2 (Γυρίζω.............τριγυρίζω)

Μαθηματικά: Κάναμε την πίσω πλευρά της φωτοτυπίας που είχαμε για Παρασκευή. Ξαναθυμάμαι τα ζευγαράκια του 10 (πρέπει να τα ξέρω απέξω πολύ καλά για να μπορέσουμε να  δουλέψουμε την υπέρβαση δεκάδας)

Εργασίες: Φωτοτυπία (θυμάμαι τα ζευγαράκια του 10, τα βλέπω ξανά από το ουράνιο τόξο και κάνω τις προσθέσεις μπροστά). Ζευγαράκια

 

 

6-5-2022

Γλώσσα Εργασίες: Ανάγνωση σελ. 38  από Β.Μ

Α(3) + Ο από το Τ.Ε σελ. 38 την τελευταία πρόταση ασκ. 4 (Εγώ θα πάρω ........την αχλαδιά)

Τ.Ε σελ. 37 - 38 ασκ. 1 , 2, 3

Ενημέρωση: Όσα παιδιά δεν έχουν το κόκκινο τετράδιο κάνουν την αντιγραφή στο μπλε.

5-5-2022

Γλώσσα: Μπήκαμε στο κεφάλαιο "Καράβια". Κάναμε από Β.Μ σελ 36-37 και από Τ.Ε σελ. 36 ασκ. 2 και 3. Μάθαμε τα διαλυτικά και είδαμε το παραμύθι "Η μάγισσα χωρίστρα"

https://video.link/w/Xs4qd

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση σελ. 36 (την παράγραφο που έχει σημειώσει κάθε παιδί)

Α(2) +Ο από Τ.Ε την πρόταση που έχουν κυκλώσει από ασκ. 3 (Μαιμού,.................κοροΪδεύεις!)

Φτιάχνω προτάσεις στο μπλε με τις λέξεις : πλοίο, παΪδακια, παιδάκια

Μαθηματικά: Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε πρόσθεση σπάζοντας τον δεύτερο αριθμό. τους δώσαμε ένα τρενάκι με 2 βαγόνια (κάθε βαγόνι χωράει 10 επιβάτες). Χρησιμοποιούμε πλαστελίνη για τους επιβάτες

π.χ  8 + 5 =

Μπαίνουν στο τρένο 8 επιβάτες ( μπαλίτσες με ένα χρώμα πλαστελίνη π.χ κόκκινο). Σε επόμενη στάση περιμένουν να μπουν 5 επιβάτες (άλλο χρώμα πλαστελίνη). Οι 2 θα μπουν στο πρώτο βαγόνι για να συμπληρωθούν οι 10 θέσεις και οι υπόλοιποι στο δεύτερο βαγόνι.

Με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνουν ότι το 5 θα σπάσει σε 2 και 3

8 + 2 = 10

10 + 3 = 13

'Αρα  8 + 5 = 13

Εργασίες : Μια φωτοτυπία (μόνο την πρώτη σελίδα). Μπορεί να τους βοηθήσει το τρενάκι με πλαστελίνη αν έχουν σπίτι.

Φωτοτυπία Κεφ._42_Προσθέσεις_με_υπέρβαση_της_δεκάδας__3_

 

3.5.2022

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά σε όλους!

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε το μάθημα "Τι κρύβει το μπαούλο;" Β.Μ σελ. 35.  Μάθαμε να βάζουμε σε αλφαβητική σειρά λέξεις. Είδαμε το σημαδάκι (απόστροφος) αλλά θα το συζητήσουμε περισσότερο αύριο.

Γλώσσα εργασίες: Ανάγνωση σελ. 35 (μέχρι θείος Παύλος)

Κόκκινο Α(4) + Ο τον τίτλο του μαθήματος (Τι κρύβει το μπαούλο;) Γράφω στο κενό που συνήθως ζωγραφίζουμε μια απάντηση για την ερώτηση. Τι δηλαδή φαντάζομαι ότι έχει το μπαούλο. π.χ Το μπαούλο κρύβει μέσα πολλά......ή Το μπαούλο έχει μέσα......Ζωγραφίζω αυτό που φαντάστηκα.

Επανάληψη την αλφαβήτα (θα μου την γράψουν αύριο μαζί με την ορθογραφία)

Φωτοτυπία (βάζω σε αλφαβητική σειρά τις λέξεις)

Μαθηματικά: Κάναμε Β.Μ κεφάλαιο 40 (επανάληψη γεωμετρικά σχήματα και στερεά)

Τ.Ε κάναμε κεφ. 40 ασκ. 1 και έχουμε 2 και 3 για το σπίτι

Φωτοτυπία αρχείο

Τι_κρύβει_το_μπαούλο__Γραμματική_-Αλφαβητική_σειρά_

 

Ενημέρωση: Μοιράσαμε στα παιδιά που είναι ήδη ολοήμερο ή μας είπαν πως μπορεί να γραφτούν του χρόνου Αίτηση- Δήλωση Γονέα. Αν υπάρχει κάποιος ακόμα που ενδιαφέρεται να μας ενημερώσει να δώσουμε στο παιδί αύριο.

 

13.4.2022

Γλώσσα: Σήμερα ήρθαν δώρα στην τάξη μας. Ένα πράσινο, ένα κόκκινο κουτί και μια σακούλα. Διαλέξαμε ποιο θα ανοίξουμε πρώτο. Πράσινο ή κόκκινο; και θυμηθήκαμε το ή που μας βάζει να διαλέξουμε. Κάναμε από Β.Μ σελ. 34 " Δώρα για την Ιωάννα" και από Τ.Ε σελ. 34 τις ασκήσεις. Στην ασκ. 1 βρήκαμε και τη λέξη ποιος και γράψαμε δίπλα τις λέξεις ποιος; ποια; ποιο; (δεν παίρνουν τόνο γιατί έχουν μια συλλαβή)

Διαβάσαμε τα γράμματα που γράψαμε. Να τα έχουν στην τσάντα τους για να φτιάξουμε αύριο τους φακέλους.

Γλώσσα εργασίες: 1. Ανάγνωση σελ. 34 (κάθε παιδί έχει ένα πρόσωπο θείο ή Ιωάννα και διαβάζει τα λόγια του) Προαιρετικά: Όποιος θέλει το διαβάζει όλο.

2. Προτάσεις με τις λέξεις που γράψαμε κάτω από το κείμενο σελ. 34 (δώρο, καπέλο, Πινόκιο), Χωρίζω σε συλλαβές τις 3 λέξεις. (Μπλε τετράδιο)

π.χ δώρο: δώ- ρο

3. Α (3) + Ο από Τ.Ε σελ. 34 τις προτάσεις της άσκησης 3 (Διαλέγω ποιος θα πάρει το καπέλο και ζωγραφίζω έναν ποντικό με καπέλο ή μια κότα με καπέλο)

Μαθηματικά: Τ.Ε σελ. 23 ασκ. 6

11.4.2022

Γλώσσα: Σήμερα κάναμε το μάθημά μας χρησιμοποιώντας το παιδικό βιβλίο "Η μέρα που τα κραγιόνια τα παράτησαν". Την Παρασκευή δώσαμε σε κάθε παιδί ένα γράμμα σε φάκελο για να το διαβάσει (είναι από το βιβλίο αυτό). Κάθε παιδί πήρε το γράμμα από ένα κραγιόνι. Σήμερα  διαβάσαμε όλοι το γράμμα που είχαμε, βρήκαμε  το παράπονο - πρόβλημα που είχε το κάθε κραγιόνι  και αποφασίσαμε να τους απαντήσουμε - να τους στείλουμε κι εμείς ένα γράμμα. Γράψαμε όλοι μαζί ένα γράμμα (πρέπει να το έχουν στην τσάντα τους).

Την  Τετάρτη να έχουν μαζί τους το φάκελο με το γράμμα (αυτό που τους έδωσα Παρασκευή), το γράμμα που γράψαμε όλοι μαζί σήμερα και το γράμμα που έχουν για εργασία στο σπίτι για να μάθουμε τι γράφουμε στο φάκελο για να στείλουμε ένα γράμμα.

Είδαμε το παρακάτω βιντεάκι  (επικοινωνία με γράμμα)

https://video.link/w/Yssld

Το παραμύθι "Η μέρα που τα κραγιόνια τα παράτησαν"

https://video.link/w/swsld

Εργασίες Γλώσσα:  Γράφω ένα γράμμα για να απαντήσω στο κραγιόνι (αυτό που μου έτυχε στο γράμμα της Παρασκευής).

Θα με βοηθήσει το γράμμα που γράψαμε στην τάξη για να θυμηθώ που γράφω κάθε τι (π.χ ημερομηνία, τόπο, Αγαπημένο μου, Με αγάπη )

(2- 3 προτασούλες το πολύ όχι μεγάλο π.χ  για ροζ : Λυπάμαι που δε ζωγραφίζω  με εσένα. Αύριο θα φτιάξω στο σχολείο ένα ροζ τέρας. Γύρνα πίσω σε παρακαλώ!)

Μαθηματικά: Κάναμε από Τ.Ε σελ. 20 -21 (ασκ. 1, 5, 6)

ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Να κάνω και να δηλώσω το self. Αύριο πάμε εκδρομή και δεν μπορεί να περιμένει το λεωφορείο αν κάποιος το ξεχάσει.

 

7.4.2022

Γλώσσα; Θυμηθήκαμε σήμερα γιατί τονίζονται οι λέξεις (πόσο σημαντικός είναι ο τόνος για να διαβάσουμε μια λέξη) και ποιες λέξεις δεν τονίζονται (μια συλλαβή - παρεούλα). Μάθαμε 2 λέξεις που τονίζονται όταν ρωτάνε (που και πως) Θα δούμε και το ή αύριο. Κάναμε Τ.Ε σελ 32 -33

Εργασίες Γλώσσα: Ανάγνωση όλο το γράμμα σήμερα (από τη φωτοτυπία ή το βιβλίο)

Α(3) + Ο πρόταση από Τ.Ε σελ 33 (αυτή που ζητάει η άσκηση 6)

Μαθηματικά: Κάναμε από το Β.Μ το επαναληπτικό κεφάλαιο 38 σελ. 22 -23

Εργασίες Μαθηματικά: Από Τ.Ε σελ. 20 ασκ. 2 και 3

 

6.4.2022

Γλώσσα: Μας έστειλε γράμμα ένας θείος μου από την Κένυα και το διαβάσαμε στην τάξη. Κάναμε Β.Μ σελ. 32- 33. Μάθαμε να μεγαλώνουμε προτάσεις με διάφορες ερωτήσεις. Γράψαμε σελ. 33 μια μικρή πρόταση με το ποιος; τι κάνει; για κάθε φωτογραφία και μετά τη μεγαλώσαμε.

Γλώσσα εργασίες: Φωτοτυπία (έχει για ανάγνωση το γράμμα που έχει σελ. 32 Β.Μ και μια άσκηση για το μπλε τετράδιο- να μεγαλώσουν 2 προτάσεις) . Κολλάω στο μπλε τις δύο μικρές φωτοτυπίες με το παράδειγμα.

Α(4) + Ο τον τίτλο από σελ. 32 Β.Μ

Ένα γράμμα για την Ιωάννα.

Μαθηματικά: Κάναμε Τ.Ε κεφ. 37 σελ. 18- 19 (εκτός από ασκ. 3 τη δεύτερη εικόνα)

ΘΥΜΑΜΑΙ: Να φέρω την Υπεύθυνη Δήλωση για την εκδρομή.

5.4.2022

Γλώσσα: Δεν προχωρήσαμε παρακάτω. Γράψαμε ορθογραφία και τους δώσαμε μια άσκηση (μικρή φωτοτυπία) να συμπληρώσουν ένα από τα 3 (ι, η, ει) στις λέξεις. Τους δώσαμε καρτέλες με όλα τα δίψηφα σύμφωνα και τους συνδυασμούς (πίσω από κάθε καρτέλα πρέπει να γράψουν τη λέξη που δείχνει η εικόνα- όποιος δεν έχει προλάβει το συνεχίζει σπίτι)

Γλώσσα εργασίες: Διαλέγω 2 από τις λέξεις στις καρτέλες και φτιάχνω 2 προτάσεις στο μπλε τετράδιο.

Φύλλο εργασίας (1 να θυμηθούν την αλφαβήτα και ένα με ασκήσεις)

Μαθηματικά: Κάναμε από το κεφ. 36 Τ.Ε σελ. 16 ασκ. 2 και σελ. 17 ασκ. 6

Ξεκινήσαμε το κεφ. 37 Β.Μ Προβλήματα. Κάναμε σελ. 20-21

Μαθηματικά εργασίες: Πράσινο  κολλάω τις 3 μικρές φωτοτυπίες για Μονάδες Δεκάδες (διαβάζω ξανά τις 2 για να θυμηθώ αυτά που έχουμε μάθει και κάνω την  άσκηση)