1o Εργαστήριο
Ενεργοποίηση πρότερης γνώσης : Τι είναι το νερό για μένα ;
1. Καταιγισμός ιδεών : τι σκέφτομαι όταν ακούω τη λέξη «νερό»;
Βροχή από νερολέξεις!
2. Εννοιολογικός χάρτης : οργανώνουμε τις ιδέες της ιδεοθύελλας σε ένα αραχνόγραμμα .
Κατασκευή : Σύννεφο - μόμπιλε με νερολέξεις
3. Παγωμένες εικόνες : Αναπαριστούμε με το σώμα μας εικόνες με νερό (Ομαδικά)
..........................................................................
2ο Εργαστήριο
Το νερό στη ζωή μας : Μια σταγόνα νερό παντού !
1. Τι ξέρουμε; Τι πιστεύουμε ;
Παιχνίδι Bingo - Βρες κάποιον που...
2. Γράφω και εικονογραφώ τη δική μου ιστορία.
Δημιουργία Μικρών Βιβλίων με τίτλο « Το ταξίδι μιας σταγόνας » ..........................................................................
3ο Εργαστήριο
Το νερό στον κόσμο : Υδάτινοι πόροι - Ενέργεια - Ο κύκλος του νερού
1. Χάρτης εννοιών σειροθέτησης :
Βάζω στη σειρά τα στάδια της συλλογής, μεταφοράς, επεξεργασίας και αποχέτευσης του νερού.
2. Ώρα για έρευνα - Μελέτη περίπτωσης
Ερευνώ τους χάρτες της περιοχής μου και καταγράφω τις απαντήσεις μου σε ένα infographic ! (Ομαδικά)
3. Κατασκευή ( ατομική και ομαδική ) : Ο κύκλος του νερού
Τραγουδάμε τώρα...
(Πάτα στην εικόνα...)
.........................................................................
4ο Εργαστήριο
Το νερό στον κόσμο : Σωστή διαχείριση - Προβλήματα
1. Χάρτης εννοιών σειροθέτησης :
Το περπάτημα Γκαλερί : Επιλογή φωτογραφίας από έκθεση, συγγραφή λεζάντας, απάντηση με μια ζωγραφιά .
2. Δύναμη περπάτημα :
Βηματίζουμε στον δρόμο των προνομίων σύμφωνα με το ρόλο μας.
Ποιος θα φτάσει πιο μπροστά; Ποιος θα μείνει πίσω; Γιατί;
3. Αξιολόγηση εργαστηρίου με εισιτήρια εξόδου ( εισιτήρια εξόδου )
Τι νιώθω, τι σκέφτομαι μετά από την εμπειρία αυτή
.........................................................................
5ο Εργαστήριο
Αλλάζουμε ; Ευαισθητοποίηση της σχολικής μας κοινότητας
1. Ευαισθητοποιούμε τους μαθητές των άλλων τάξεων:
Ενημερώνουμε και υπενθυμίζουμε για την αποφυγή της σπάταλης του νερού . (μηνύματα / αφίσες / τραγούδι )
2. Ώρα για προσωπική δέσμευση :
Αξιολογούμε τη χρήση του νερού στο σπίτι μας και αποφασίζουμε για αλλαγές
3. Ευαισθητοποιούμε τους γονείς μας - οικογένεια μας .
Ετοιμάζουμε ενημερωτική αφίσα - τρίπτυχο φυλλάδιο με προτάσεις οικονομίας νερού)
..........................................................................
6ο Εργαστήριο
Αξιολόγηση Εργαστηρίου - Συνολική αποτίμηση :
1. Πειράματα με το νερό .
2. Παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια για το νερό από τον ιστότοπο της ΕΥΔΑΠ :
https://www.eydap.gr/LearnAboutWater/KidsSpace/stagonoulis/games/
3. Ιστότοπος discoverwater.org Project WET Foundation :
https://www.discoverwater.org/use - water - wisely/ Επιλέξτε δραστηριότητα ντετέκτιβ νερού
4. Παιχνίδι μνήμης :
https://wateruseitwisely.com/tip - δεξαμενή - παιχνίδι
5. Η νερόπολη MEDIES διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλείο
https :// water - polis . γρ
..........................................................................
7ο Εργαστήριο
1. Το νερό στη θρησκεία, στην ποίηση, στη ζωγραφική, στα τραγούδια .
2. Γλωσσικά παιχνίδια με το νερό . ( παροιμίες, φράσεις ...)
..........................................................................
Φύλλα εργασίας