Για την Τετάρτη 20/11

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με το κίτρινο τετράδιο και γράψαμε 3 λέξεις. Στη συνέχεια διαβάσαμε το ποίημα από το Β.Β. , το ακούσαμε και το τραγουδήσαμε. Έπειτα αφού ολοκληρώσαμε την επανάληψή μας από το Τ.Ε. κάναμε ασκήσεις από το power point συμπληρώνοντας γράμματα από λέξεις, θυμηθήκαμε τα άρθρα (ο και το) και τον κανόνα γραμματικής των ουδετέρων.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Το_παπί_-_Επανάληψη_2ης_Ενότητας_241119_070332

Μαθηματικά: Στην τάξη φτιάξαμε ένα τρενάκι και κάνοντας τις βαριές αρκούδες μετρήσαμε αργά 30 βήματα για να φάνε το μέλι και στη συνέχεια τα πιγκουινάκια που  κάνουν 30 γρήγορα βηματάκια για να φάνε. Ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο 17 από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ17_Οι_αριθμοί_από_το_10_μέχρι_το_20__3_ (1)_241119_070459

Ε.Δ.: Τα παιδιά ζωγράφισ;αν σε 4 κουτάκια ένα υγιεινό πρωινό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό, την επόμενη φορά θα το παρουσιάσουν.

Σας μοίρασα ένα έντυπο συγκατάθεσης για τη συμμετοχή των παιδιών σε πανεπιστημιακή έρευνα.

 

Για την Τρίτη 19/11

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ανάγνωσή μας κι έπειτα ολοκληρώσαμε το Τ.Ε. "Ιστορίες" Στη συνέχεια διαβάσαμε από το power point λεξούλες από στ και μάθαμε καλά τον κανόνα των ουδετέρων, κάναμε εξάσκηση στον πίνακα από το pp κι έπειτα από το φυλλάδιο στο κόκκινο τετράδιο.Γραμματική__Ουδέτερα_σε_-ι_-__241118_065157

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Ιστορίες_241118_065254

Μαθηματικά: Στην τάξη αρχίσαμε να μετράμε μέχρι το 20 με διάφορους ρυθμούς κι έπειτα ως το 30. Τα παιδιά τα πήγαν υπέροχα! Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 17 από το Β.Μ. και αφού το ολοκληρώσαμε κάναμε από το pp εξάσκηση στο μέτρημα και την καταγραφή των αριθμών. Δεν θέλω να επιμείνετε στις αριθμολέξεις, σύντομα τα παιδιά θα γνωρίζουν όλα τα γραμματάκια και θα μπορούν να τις γράψουν, αυτή τη στιγμή δεν χρειάζεται να πιεστούν.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  Κεφ17_Οι_αριθμοί_από_το_10_μέχρι_το_20__2__241118_065741

Μελέτη Περιβάλλοντος: Συζητήσαμε τα πράγματα τα οποία κάνουμε πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι από το Τ.Ε.

Έχω μοιράσει τις αιτήσεις για την εκδρομή της Παρασκευής και το καινούριο τεύχος των μαθηματικών (Τ.Ε.), οπότε έχετε χρόνο να το ντύσετε με διαφανές αυτοκόλλητο.

Για την Τετάρτη 13/11

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ανάγνωση, την οποία την κάναμε με μπερδεμένη σειρά από τον προτζέκτορα. Έπειτα προχωρήσαμε στο Τ.Ε. όπου ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο του Ρρ και γράψαμε στο κίτρινο τετράδιο 3 προτάσεις με τη λέξη "είναι" από τις εικόνες που προβάλλονταν στον πίνακα.

Για το σπίτι:  Ανάγνωση το φυλλάδιο 9

Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 10_Ρινόκερος_και_κόκορας__Ρρ__241112_070153

Αντ & Ορθ (3 φορές) νερό,  κόρακας, παρέα

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε την επανάληψή μας από το Τ.Ε. , την οποία θα τη συνεχίσουμε μέχρι και την Πέμπτη με διάφορες δραστηριότητες μέσα στην τάξη.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ_16_Επαναληπτικό_Μάθημα (1)_241112_070354

Την τελευταία ώρα πηραμε τα μαξιλαρια μας, διαβάσαμε 2  μικρά παραμύθια  από το ανθολόγιο και τα συζητησαμε στην τάξη μας. 

Φυλλάδιο 9

Λέξεις:

κόκορας, νερό, νεράκι,
κόρακας, παραλία, καρόο,
παρέα, ρινόκερος, Μαρίνα,
Ρένος, Ρένα, Ριρίκα,
Ρίτα, Ρέα, Άρης,
κερί, κάρο – ρόκα,
παρέα, σιτάρι, ποτήρι,
ρόπαλο, ρακέτα, ρολόι,
αέρας, σιρόπι, κεράσι,
ράσα, ρόκα, πόρτα,
ημέρα, σήμερα.

Προτάσεις για ανάγνωση:

    Ρένα, πάρε το καρότο.

    Ρένο πάρε το καρότο.

    Παρέα με τη Ρέα.

    Πήρα ένα ρολόι.

    Παρέα με τον κόκορα.

    Σήμερα είναι καλά.

    Σήμερα έχει αέρα.

    Ένας ρινόκερος και ένας κόκορας.

Νέο Πρόγραμμα

Ε.Δ. Εργαστήριο Δεξιοτήτων    Θ.Α Θεατρική Αγωγή      ΤΠΕ Πληροφορική

Ώρες επικοινωνίας : Κάθε Τρίτη 10:00- 11:30

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Εικαστικά Γλώσσα
Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Γυμναστική Γλώσσα
Μαθηματικά Γυμναστική Μαθηματικά Αγγλικά Μαθηματικά
Μελέτη ΤΠΕ Μουσική Γλώσσα Ε.Δ.
Αγγλικά Μαθηματικά Μελέτη Μαθηματικά Γυμναστική
Εικαστικά Ε.Δ. Θ.Α. Μελέτη Ε.Δ.

Για την Τρίτη 12/11

Γλώσσα: Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση του 8ου φυλλαδίου, έπειτα μία δημοσιογράφος μας περιέγραψε ην προηγούμενή μας ιστορία κι έπειτα προχωρήσαμε στην επόμενη από το Β.Μ.  "Ρινόκερος και κόκορας". Περιγράψαμε την εικόνα, κάναμε υποθέσεις για την πλοκή της ιστορίας, τη διαβάσαμε , τη συζητήσαμε κι έπειτα -παρέα με τον Πινόκιο διαβάσαμε προτάσεις που άλλοτε ήταν σωστές και άλλες λάθος.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα από το Β.Μ.

Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο ρινοκερος και κοκορας 1

Μαθηματικά:  Στην τάξη αρχίσαμε την επανάληψή μας από το κεφάλαιο 16 στο Β.Μ. Τα παιδιά δε δυσκολεύτηκαν και σηκώνονταν στον πίνακα για τις ασκησούλες.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο προβλήματα κεφ.15

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Στην τάξη από το Τ.Ε. τα παιδιά φαντάστηκαν και ζωγράφισαν πώς θα μοιάζει η οικογένειά τους στο τέλος του δημοτικού, πώς θα έχουν ψηλώσει τα ίδια και τα αδερφάκια τους και όλες τις αλλαγές που θα επέλθουν.

Δυστυχώς το εβδομαδιαίο πρόγραμμα έπρεπε να αλλάξει κι έτσι το απόγευμα θα σας ανεβάσω το καινούριο πρόγραμμα.

Για τη Δευτέρα 11/11

Γλώσσα: Στην τάξη  κάναμε την ανάγνωση κι έπειτα ολοκληρώσαμε το Τ.Ε. Έπειτα ανοίξαμε το κίτρινο και με εικόνες που προβάλλονταν στον πίνακα φτιάχναμε προτάσεις με τη λέξη "είναι".

Για το σπίτι : Ανάγνωση ξανά το φυλλάδιο 8, κάθε φορά από λίγο.

Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο 9_Νυχτώνει__Νν__241108_093607

Μαθηματικά: Στην τάξη δουλέψαμε το κεφάλαιο 15 από το Τ.Ε. κι έπειτα φτιάξαμε δικά μας προβλήματα πρόσθεσης παρέα με τη μαγισσούλα μας και κάναμε τα δια δραστικά παιχνίδια με αθροίσματα και προβλήματα  από τον υπολογιστή.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ_15_Προβλήματα_241108_093714

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Στην τάξη μιλήσαμε για τον χρόνο και για το πώς τον μετράμε, έπειτα καταγράψαμε στο Β.Μ. τις ημέρες της εβδομάδας.

Φυλλάδιο Ανάγνωσης 8

Λέξεις:

πανί, Νίνα – Νένα, Πάνος, μάνα, ένα, Νανά, Νίκος, νέος, νάνος – νονός, νάνος – νάνι, νονός – νονά, Νάσος, Νέλη, νότα – νονά, νινί, νησί, νάνι – νάνος, νίκη, Νίκη, άνετα, έκανα – έκανε, κανάτα, κανόνι, κανένας, κανένα – κανέλα, πίνακας, πατίνι, νικητής, μελάνι, ένεση – άνεση, Ασημίνα.

Προτάσεις για ανάγνωση:

   Να η Νένα με τη νονά. Ελάτε, ελάτε.

    Ο Πάνος είναι με τη νονά.

    Ο Νίκος είναι νάνος.

    Ο νάνος είναι μόνος.

    Ο νάνος είναι νέος.

    Να η μαμά με τη νονά.

    Ο Νάσος είναι νέος.

    Ο Πάνος έκανε σαλάτα.

    Νανά, να ένα νινί.

    Πάνε με το πατίνι.

Καλό Σαββατοκύριακο!!! 

Για την Παρασκευή 8/11

Γλώσσα: Στην τάξη προχωρήσαμε στο μάθημα Νυχτώνει από το Β.Μ

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα και από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το Νν.

Μαθηματικά: Στην τάξη προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 15 από το Β,Μ. κι έπειτα φτιάξαμε δικά μας προβλήματα.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο κεφαλαιο 16 , επαναληψη ενότητας

Μελέτη Περιβάλλοντος: Ολοκληρώσαμε την παρουσίαση των φωτογραφιών.

 

Για την Πέμπτη 7-11

Γλώσσα: Στην τάξη αρχίσαμε με την ορθογραφία μας κι έπειτα κάναμε από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το Οο. Στη συνέχεια ξεκινήσαμε την επανάληψή μας με ανάγνωση και διαδραστικά παιχνίδια.

Για το σπίτι: Ανάγνωση το φυλλάδιο 8 (δεν πιέζουμε,όσο μπορούν τα παιδιά κάθε φορά, το δουλεύουμε και στην τάξη)

Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Γραμματική__Άρθρα_ο_η_το_ (1)_241106_084153 (1)

Μαθηματικά: Στην τάξη σηκώθηκαν όλα τα παιδάκια στον πίνακα κι εξασκηθήκαμε στις οριζόντιες και κάθετες προσθέσεις.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ14_Γραφή_της_πρόσθεσης_με_χρήση_συμβόλων__2__241106_094037

Μελέτη:  Στην τάξη μιλήσαμε για τις αλλαγές που φέρνει ο χρόνος κι έπειτα  έδειχνα το κάθε παιδί μωρό στον προτζέκτορα και μαντεύαμε ποιο ήταν. Το διασκεδάσαμε πολύ.! Όσοι δεν έχετε στείλει σας παρακαλώ για την επόμενη φορά να στείλετε. Τέλος στο Β.Μ. ζωγράφισαν τα μέλη της οικογένειάς τους.

Για την Τετάρτη 6/11

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ανάγνωση με το ζάρι. Έπειτα γράψαμε λέξεις στον πίνακα και διάβαζε κάθε παιδί από μία. Στη συνέχεια ολοκληρώσαμε από το Τ.Ε, το κεφάλαιο μας και τέλος ξαναθυμηθήκαμε τα άρθρα (ο,η,το) βάζοντάς τα μπροστά από κάθε λεξούλα.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο όλοι στον κήπο 2

Αντ+Ορθ (3 φορές) τις λέξεις: όχι, και, καπέλο, πινέλο.

Μαθηματικά: Στην τάξη δουλέψαμε μαζί τη φωτοτυπία με τα αθροίσματα. βαφω με το αθροισμα , κεφ.14

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ14_Γραφή_της_πρόσθεσης_με_χρήση_συμβόλων___241105_070718

Ε.Δ.: Παρουσιάσαμε τη διατροφική πυραμίδα και συζητήσαμε τις κατηγορίες, τις τροφές και τη συχνότητα που πρέπει να τις καταναλώνουμε.

Την τελευταία ώρα ανεβήκαμε στη βιβλιοθήκη, όπυ η υπεύθυνη δασκάλα μας ενημέρωσε για τη λειτουργία της και δανειστήκαμε το πρώτο μας βιβλίο, το οποίο πρέπει να επιστραφεί σε διάστημα τριών εβδομάδων.

Για την Τρίτη 5/11

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με τον δημοσιογράφο που μας περιέγραψε την προηγούμενη ιστορία. Έπειτα προχωρήσαμε στο "Όλοι στον κήπο". Βλέποντας και περιγράφοντας την εικόνα κάναμε υποθέσεις για την πλοκή της ιστορίας. Στη συνέχεια τη διαβάσαμε κιτρινίζοντας τα Οο και κυκλώνοντας τα σημεία στίξης. Διαβάσαμε όλες τις παρεούλες που σχηματίζονται με το ο έπειτα βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από ο. Στο τέλος κάναμε το Ττετράδιο Πρώτης Γραφής.

Για το σπίτι: Ανάγνωση τα μπλε σκιασμένα

Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο  Όλοι στον κήπο (2)

Μαθηματικά: Στην τάξη συνεχίσαμε μαζί με τη μαγισσσούλα το κεφάλαιο 14 από το Τ.Ε..

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο γραφη της πρόσθεσης με χρηση συμβόλων, κεφ.14 (2)

Μελέτη Περιβάλλοντος: Στην τάξη ασχοληθήκαμε με την έννοια του συγγενή και καταγράψαμε λέξεις στο Τ.Ε. που σχετίζονται με  την οικογένεια. Είδαμε φωτογραφίες από τα κατοικίδια των παιδιών.

Για το σπίτι: Στειλτε μου στην eme 2 φωτογραφίες των παιδιών , μία τωρινή και μία όταν ήταν μωρά για να μας τις παρουσιάσουν τα παιδιά.