Updated on October 30, 2024
Για την Πέμπτη 31/10
Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε την ημέρα μας με την ορθογραφία (μας πήρε λίγη ώρα μέχρι να καταλάβουμε πως πρέπει να γίνεται), έπειτα κάναμε ένας -ένας την ανάγνωση του φυλλαδίου κι έπειτα ολοκληρώσαμε το Σσς από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής.
Για το σπίτι: Ανάγνωση τη φυλλάδιο 6.
Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο a-lang-s (1)
Μαθηματικά: Δουλέψαμε την ανάλυση του αριθμού 5 με μία δραστηριότητα που τους άρεσε πολύ. Πήραν 2 εκτυπωμένες γυάλες, κόψανε 5 ψαράκια και τα μοιράζανε, έπειτα καταγράφανε στο φύλλο τα ζευγαράκια που σχημάτισαν.
Για το σπίτι: maths_a_kef.2.13_c (τη 2η σελίδα)
Μελέτη Περιβάλλοντος : Συνεχίσαμε την οικογένεια από το Β.Μ. που όσα παιδιά ήθελαν μίλησαν για τα μέλη της οικογένειάς τους και καταλήξαμε ότι και τα κατοικίδια αποτελούν μέλη της.
Υπενθυμίζω πως στο site του σχολείου έχουν αναρτηθεί οι Όμιλοι
Λέξεις και προτάσεις φυλλαδίου:
Λέξεις:
μέσα – μέση, πίσα – πάσα,
Τασία – Τάσος, πόση – πόσο – πόσα, σήμα, σόλα – σέλα – σάλα,
τόση – τόσο – τόσα, πέσε, Τίτος, Σάσα, παπάς, Πίπης,
ανανάς, έπεσα – έπεσε,
εσένα, σήματα, πέσαμε, σάπισε,
ένεση – άνεση, μασέλα,
σημασία, πατάτες,
πελάτες, ποσότητα.
Προτάσεις για ανάγνωση:
Τάσο, πάμε μέσα.
Σάσα, έλα να πάμε μέσα.
Ο Τάσος με τη σαλάτα.
Τάσο, να η σαλάτα.
Έπεσε η Τασία.
Ο Τίτος έχει μασέλα.
Ο ανανάς σάπισε.
Ο Τίτος έπεσε από τη σέλα.
Τάσο, Τασία, ελάτε! Πάμε, μέσα.
Ο αετός πετά.
Άλλος ένας ιππότης.
Ο Τοτός έχει ένα αετό.
Ο Τάσος και η Τασία