Η 3η Δεκεμβρίου, θεσπίστηκε από τα Ηνωμένα Έθνη το 1992 ως «Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία». Γιορτάζεται σε όλο τον Πλανήτη με σκοπό την προώθηση και την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας, την κινητοποίηση υπέρ των δικαιωμάτων αξιοπρέπειας και ευημερίας των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), ενώ ταυτόχρονα επιδιώκεται η αύξηση του βαθμού ένταξης αυτών σε κάθε πτυχή της πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής.
Η υφυπουργός Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη, με αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία» διοργανώνει την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ με ΣΚΟΠΟ την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, σε ζητήματα ισότητας, αποδοχής της διαφορετικότητας, κοινωνικής δικαιοσύνης, ένταξης, αλληλεγγύης κλπ.
Καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες γενικής και ειδικής αγωγής και με τη διαδικασία που εκείνοι επιθυμούν, να επιλέξουν 2 εργασίες πρακτικές, από εκείνες που περιγράφονται στην παράγραφο 2 της 154583/ΓΔ4/12/11/2020 εγκυκλίου, μία από την Πρωτοβάθμια και μία από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι εργασίες που θα επιλεγούν θα παρουσιαστούν στη Διαδικτυακή Ημερίδα και θα πρέπει να αποσταλούν στο mail: agouvatzi@minedu.gov.gr, έως τη Δευτέρα 30/11/2020 και ώρα 13:00.
Ο σκοπός, οι θεματικές και οι δράσεις θα πρέπει να είναι σύμφωνες με τις οδηγίες της154583/ΓΔ4/12/11/2020 εγκυκλίου.
Για την υλοποίηση της Διαδικτυακής Ημερίδας, απαιτείται ο ορισμός ενός υπευθύνου ανά ΠΔΕ o οποίος να έχει πολύ καλή γνώση της πλατφόρμας Webex Meetings. Για το λόγο αυτό οι Περιφερειακοί Δ/ντες θα πρέπει να ορίσουν ως υπεύθυνους-συντονιστές της Διαδικτυακής Ημερίδας τον διαχειριστή του Πληροφορικού Συστήματος της κάθε ΠΔΕ.
Διευκρινίζεται ότι, σε μία ομάδα από κάθε ΠΔΕ το κάθε σχολείο κατά την παρουσίαση θα έχει το δικό του δωμάτιο.
Οι μαθητές θα έχουν 5 λεπτά να παρουσιάσουν το έργο τους και άλλα 5 λεπτά για να αναπτύξουν τις σκέψεις τους, τους προβληματισμούς τους ή και ακόμα και να καταθέσουν τις προτάσεις τους.
Το σχετικό έγγραφο του υπουργείου Παιδείας εδώ
Views: 52