“Επιθυμία των μαθητών να μάθουν ή οχι σχετικά με το ότι πλανιούνται στο διαδίκτυο τις ώρες της τηλεκπαίδευσης” δηλώνει στο Paulos Blog εκπαιδευτικός

Όλοι μας έχουμε ψάξει στο διαδίκτυο για μια ιστοσελίδα που να μας έχει πρόγραμμα για το κάθε κεφάλαιο. Εγώ θα βάλω τέλος σε αυτή την αναζήτηση και θα σας πω ότι υπάρχει η "Ψηφιακή Τάξη" οπού μας προσφέρει τους στόχους του κεφαλαίου και ασκήσεις εξάσκησης. Το υλικό που διαθέτει η ιστοσελίδα είναι για την Ε' και τη Στ' Δημοτικού. Εγώ βρήκα τον κύριο Ιωάννη Σουδιά που είναι ο διαχειριστής της ιστοσελίδας και σας έχω μια ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ  συνέντευξη!
1) Ποια είναι η γνώμη σας για την τηλεκπαίδευση? Διαβάσαμε πρόσφατα σε γνωστό site σχολιασμό που δήλωνε "ότι η ψηφιακές τάξεις είναι φαντάσματα επειδή εκείνη την ώρα οι μαθητές μπορούν να περιπλανιούνται στο διαδίκτυο.  Εσείς τι λέτε για αυτό?
Η τηλεκπαίδευση είναι κάτι εντελώς καινούργιο, χωρίς να έχει δοκιμαστεί και χωρίς καμιά επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μπήκε απότομα στην ζωή μας. Λογικό να υπάρχουν προβλήματα και παρανοήσεις. Όσο για τους μαθητές, αυτοί μπορεί να είναι ωσεί παρών και εντός της σχολικής τάξης. Δεν έχει να κάνει με την τηλεκπαίδευση, αλλά με την επιθυμία των μαθητών να μάθουν ή οχι.
2) Ποια είναι η άποψη σας για την εκπαιδευτική τηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας? 
 
Είναι μια καλή προσπάθεια που πρέπει να συνεχιστεί.
3) Ποιο νομίζετε πως θα είναι το μέλλον των σχολείων με τον COVID-19.
 
Το ζήτημα είναι να γυρίσουμε στην ζωή μας χωρίς COVID-19.
4) Ποια πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (e-me, eclass)  προτιμάτε και γιατί?
Την e-me την θεωρώ πιο ελκυστική για τους μαθητές με περισσότερες δυνατότητες.
5) Πιστεύετε ότι ο άνθρωπος κρίνεται από το λεξιλόγιο του?
Κυρίως από τις πράξεις του.
6) Τι έχετε να πείτε για τα μαθήματα ρομποτικής στα δημοτικά σχολεία? 
Είναι ενδιαφέροντα, εξασκούν την κριτική σκέψη και αναπτύσουν την δημιουργικότητα, αλλά κοστίζουν.
7) Θεωρείτε καλό το βάρος εργασιών από τους εκπαιδευτικούς? 
Το κρίνω υπερβολικό.
8) Τι θα συμβουλεύατε έναν μαθητή αν δε τα πήγαινε καλά με έναν δάσκαλο ή έναν καθηγητή?
Να κοιτάξει πρώτα τι μπορεί να κάνει ο ίδιος χωρίς την παρουσία τους.
9) Τι θα λέγατε σε έναν μαθητή που δεν έχει όρεξη για διάβασμα και μελέτη στο σπίτι?
Τίποτα. Ο καθένας κρίνεται από τις επιλογές του.
10)  Τι θα λέγατε σε έναν μαθητή που δέχεται σχολικό εκφοβισμό;
Θα του έλεγα : "Μίλα μη φοβάσαι. Υπάρχουν άνθρωποι που σε ακούσουν και θα σε βοηθήσουν."
11) Ποια είναι η γνώμη σας για τη θετική ενέργεια στη ζωή μας;
Βοηθά να βλέπουμε τα πράγματα με χαμόγελο.

About ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

Leave a Reply

Your email address will not be published.