Ελληνικά

Το 8ο αρθρο

Aston martin:

Η παραγωγή της Aston Martin Cygnet ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2011, ταυτόχρονα με τις πρώτες παραγγελίες. Ο αρχικός ρυθμός παραγωγής του μοντέλου ορίστηκε στα 4.000 αντίτυπα ετησίως[2] και αυτό είχε ως συνέπεια να δοθεί τότε μια προτεραιότητα στους τακτικούς πελάτες της Aston Martin. Στην πράξη, ωστόσο, η ζήτηση δεν πλησίασε καν τις προσδοκίες της εταιρείας.

Κυκλοφόρησε αρχικά μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε τιμή πώλησης 30.000 στερλίνες.[3] Σύντομα άρχισε να διατίθεται επίσημα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Από το 2012, διατέθηκε και σε κάποιες άλλες διεθνείς αγορές, χωρίς όμως να καταφέρει καμία απολύτως εμπορική απήχηση σε καμία χώρα διεθνώς, λόγω της εξαιρετικά υψηλής τιμής της για την κατηγορία μεγέθους της και των κοινών μηχανικών μερών της με το Toyota iQ (που θεωρήθηκε τότε από τους υποψήφιους αγοραστές ως «αμαρτωλή συγγένεια»), με αποτέλεσμα να εξελιχθεί σε ένα κυριολεκτικά απίστευτο εμπορικό κάζο. Ενδεικτικώς, ενώ η Aston Martin υπολόγιζε 4.000 πωλήσεις ετησίως, τελικώς πούλησε μέσα σε 3 χρόνια μόλις 150 αντίτυπα στο Ηνωμένο Βασίλειο και συνολικά γύρω στα 300 αντίτυπα παγκοσμίως.[4] Τελικώς, τον Σεπτέμβριο του 2013 η εταιρεία ανακοίνωσε την άμεση διακοπή της παραγωγής, λόγω των καταστροφικά χαμηλών πωλήσεων, όπως και έγινε μέσα στον Οκτώβριο του ίδιου έτους.[5] Είναι αξιοσημείωτο ιστορικά ότι η Cygnet υπήρξε το μοντέλο με τον δεύτερο συντομότερο κύκλο παραγωγής στην ιστορία της Aston Martin, μετά την Aston Martin Virage του 2012, που είχε κατασκευαστεί για ένα μόλις έτος.

Aston Martin Vulcan (Matt Black) | AUTOart

2023 Aston Martin Vantage F1 Edition SCFSMGAW3PGN50854 | Park Place LTD Bellevue, WA

Αφήστε μια απάντηση