tropos_exetasis_ton_panelladika_exetazomenon_mathimaton
Αξιολόγηση μαθητών/τριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
axiologisi_mathitontrion_protovathmias_kai_deyterovathmias_ekpaideysis_sta_ergastiria_dexiotiton
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Χημείας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
_ΣΥΝ1_122314_ΧΗΜΕΙΑ_Α ΓΕΛ 2021_22 _ΣΥΝ2_122314_ΧΗΜΕΙΑ_Β ΓΕΛ 2021_22 _ΣΥΝ3_122314_ΧΗΜΕΙΑ_Γ ΓΕΛ 2021_22
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Βιολογίας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
ΣΥΝ1_122274_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Α_ΓΕΛ_2021_22 ΣΥΝ2_122274_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Β_ΓΕΛ_2021_22 ΣΥΝ3_122274_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Γ_ΓΕΛ_2021_22
Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2021-2022
2021_09_13_ΕΞΕ_113254_Ύλη-Οδηγίες_ΓΕΝ_ΠΑΙΔΕΙΑΣ_Α_Β_Γ_ΕΠΑΛ_σχ_έτους_2021-22
Επιλογή και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (Y.Σ.Ε.Φ.Ε.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.)
ΕΞΕ – 113262 – 2021 – Επιλογή και αρμοδιότητες Υ.Σ.Ε.Φ.Ε
Απόφαση/ Λύκειο: Χαρακτηρισμός των διδασκομένων μαθημάτων,Κλάδοι μαθημάτων, τρόπος εξέτασης των μαθημάτων, τι ισχύει στις εξετάσεις Για το νέο σχολικό έτος 2021-22,
_haraktirismos_ton_didaskomenon_mathimatonkladoi_mathimaton_tropos_exetasis_ton_mathimaton_ti_ishyei_stis_exetaseis