3.1 Σύσταση του ατμοσφαιρικού αέρα , 3.2 Οξυγόνο και 3.3 Διοξείδιο του άνθρακα

Για το διάστημα από 25/5 έως 31/5, θα ασχοληθούμε με τις παραγράφους 3.1 Σύσταση του ατμοσφαιρικού αέρας , 3.2 Οξυγόνο και 3.3 Διοξείδιο του άνθρακα, στις σελίδες 74 με 85. Αυτές τις παραγράφους θα τις κάνουμε περιληπτικά, δίνοντας έμφαση στα πειράματα. Αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεται να μάθετε λεπτομέρειες απέξω. Επίσης, μη μελετήσετε καθόλου την παράγραφο «οξείδωση και καύση στη σελίδα 80.

Εδώ μπορείτε να δείτε το εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο σας:
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B202/219/1998,5043/
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B202/219/1998,5044/
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B202/219/1998,5045/

Μελετήστε τη βιντεοπαρουσίαση του μαθήματος που σας ετοίμασα:
https://drive.google.com/open?id=1Jp6BGvZOqgcNH400yylEThD0libhBq2r

Μπορείτε να δείτε τα βίντεο που περιέχονται στην βιβτεοπαρουσίαση και από εδώ:

Αφού μελετήσετε προσεκτικά τα παραπάνω, να απαντήσετε σε αυτό το κουιζ (βαθμολογείται αυτόματα και μπορώ να δω πώς τα πήγατε):

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=400958

Χημικά στοιχεία – Χημικές ενώσεις – Χημική εξίσωση

Για το διάστημα από 18/5 έως 24/5, θα ασχοληθούμε ξανά με την ενότητα 2.11 – Χημική εξίσωση, στη σελίδες 70-72 και θα κάνουμε και επανάληψη στα σύμβολα των χημικών στοιχείων και των χημικών ενώσεων. Να μελετήσετε λοιπόν τους δύο πίνακες της σελίδας 68.

Μάθημα 32 – Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων  (Β’Μέρος)

Κι επειδή πολιτισμός της Ευρώπης χωρίς λίγη μουσικούλα δεν γίνεται, σας προτείνω να ακούσετε τα παρακάτω τραγούδια και να μου πείτε στα σχόλια αν τα είχατε ξανακούσει και αν σας άρεσαν!

  1. The Beatles - Here comes the sun
  2. The Beatles - Hey Jude
  3. The Beatles - Yesterday
  4. Edith Piaf - La vie en rose
  5. Edith Piaf - Non, je ne regrette rien
  6. Edith Piaf - La foule

Επίσης εδώ μπορείτε να δείτε δύο βίντεο με παραδοσιακή μουσική από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες:

Μάθημα 32 – Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων

Για το διάστημα από 18/5 έως 24/5, θα ασχοληθούμε με το Μάθημα 32 – Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων.

Θα έχετε να μελετήσετε μόνο τη σελίδα 112 του βιβλίου σας.

Μπορείτε εδώ να δείτε το μάθημα 30 στο εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο σας:
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B106/382/2534,9813/

  1. Μελετήστε προσεκτικά την βιντεοπαρουσίαση του μαθήματος από το παρακάτω link:
    https://drive.google.com/open?id=1b4TAZ9QXjiCCY6S0tVU-sWb30eugJjSd
  2. Να κάνετε τις ασκήσεις του «Αξιολογώ τι έμαθα».
    Στη συνέχεια να δείτε οπωσδήποτε την βιντεοπαρουσίαση με την απάντηση της άσκησης 1:
    https://drive.google.com/file/d/1Gbxozm5YFklh6g4M8pQBb_KAAKL6Z12z/view
  3. Δείτε τον διαδραστικό χάρτη με τις διάφορες γλώσσες για τον οποίο σας λέω στην παρουσίαση:
    https://www.thinglink.com/scene/1317224438810279938
  4. Δείτε τον χάρτη με Μνημεία, μουσεία και αξιοθέατα της Ευρώπης:
    http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3072

Αφού μελετήσετε προσεκτικά τις γλώσσες της Ευρώπης, στη συνέχεια να απαντήσετε σε αυτό το παιχνίδι/κουιζ (βαθμολογείται αυτόματα αλλά μην δώσετε σημασία στο βαθμό του, η προσπάθεια αρκεί στο συγκεκριμένο!):


https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=362565

 

Γ1.2 (Η κατανομή των ανθρώπων στη Γη) Γ1.4 (Οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη) Γ1.5 (Πού είναι κτισμένες οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη;)

Για το διάστημα από 25/5 έως 31/5, θα ασχοληθούμε με τις παραγράφους Γ1.2 (Η κατανομή των ανθρώπων στη Γη), Γ1.4 (Οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη) και Γ1.5 (Πού είναι κτισμένες οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη;). Τις πρώτες δύο θα τις έχουμε περιληπτικά. Κυρίως θα ασχοληθούμε με την παράγραφο Γ1.5 (μέχρι και το πάνω μέρος της σελίδας 104.

Εσείς θα έχετε να διαβάσετε τα εξής:  σελ. 101 πάνω τμήμα και σελ 102-103.

  1. Μελετήστε προσεκτικά τη βιντεοπαρουσίαση του μαθήματος που σας ετοίμασα:
    https://drive.google.com/open?id=1EbzBH9qL1lPaXeM8DlqNPl0tKXq1xsY8
  2. Εδώ μπορείτε να δείτε το ψηφιακό σας βιβλίο σας:
    Γ1.2: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A102/148/1059,3828/
    Γ1.4: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A102/148/1059,3830/
    Γ1.5: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A102/148/1059,3831/

Αφού μελετήσετε προσεκτικά όλα τα παραπάνω, στη συνέχεια να απαντήσετε σε αυτό το κουιζ (βαθμολογείται αυτόματα και μπορώ να δω πώς τα πήγατε):


https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=404296

Γ1.3 – παιχνίδια με τις ηλικιακές πυραμίδες

Για το διάστημα από 18/5 έως 24/5, θα ασχοληθούμε με την παράγραφο Γ1.3 – παιχνίδια με τις ηλικιακές πυραμίδες, στις σελίδες 96 και 97.

  1. Μελετήστε προσεκτικά τη βιντεοπαρουσίαση του μαθήματος που σας ετοίμασα:
    https://drive.google.com/open?id=1tQBKQnqMiUMYmo0wCLAfBTvoh6xq_B6q
  2. Κατεβάστε και τυπώστε το ακόλουθο φύλλο εργασίας. Στη συνέχεια να ζωγραφίσετε την πυραμίδα και να απαντήσετε στην ερώτηση:
    https://drive.google.com/file/d/1WBCcB6vfnw9zUzqvp66-nV0yb8ZozLS7/view
    Αν δεν έχετε εκτυπωτή μπορείτε να επεξεργαστείτε την παρακάτω εικόνα μέσα από πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας (πχ ζωγραφική):
    https://drive.google.com/file/d/1IYbOe4o7alexUcl88BUKQOInwpuUolo9/view

Την απάντηση θα μου τη στείλετε μέσα από την εργασία που σας έχω αναθέσει από την εφαρμογή assignments ή με σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση (αν δεν λειτουργεί η εφαρμογή assignments).

  1. Εδώ μπορείτε να δείτε το εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο σας:
    http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A102/148/1059,3829/
  2. Προαιρετικά, μελετήστε το παρακάτω υλικό:

Μάθημα 32 – Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων  (Β’Μέρος)

Κι επειδή πολιτισμός της Ευρώπης χωρίς λίγη μουσικούλα δεν γίνεται, σας προτείνω να ακούσετε τα παρακάτω τραγούδια και να μου πείτε στα σχόλια αν τα είχατε ξανακούσει και αν σας άρεσαν!

  1. The Beatles - Here comes the sun
  2. The Beatles - Hey Jude
  3. The Beatles - Yesterday
  4. Edith Piaf - La vie en rose
  5. Edith Piaf - Non, je ne regrette rien
  6. Edith Piaf - La foule

Επίσης εδώ μπορείτε να δείτε δύο βίντεο με παραδοσιακή μουσική από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες:

Γ1.3 – παιχνίδια με τις ηλικιακές πυραμίδες

Για το διάστημα από 18/5 έως 24/5, θα ασχοληθούμε με την παράγραφο Γ1.3 – παιχνίδια με τις ηλικιακές πυραμίδες, στις σελίδες 96 και 97.

  1. Μελετήστε προσεκτικά τη βιντεοπαρουσίαση του μαθήματος που σας ετοίμασα:
    https://drive.google.com/open?id=1tQBKQnqMiUMYmo0wCLAfBTvoh6xq_B6q
  2. Κατεβάστε και τυπώστε το ακόλουθο φύλλο εργασίας. Στη συνέχεια να ζωγραφίσετε την πυραμίδα και να απαντήσετε στην ερώτηση:
    https://drive.google.com/open?id=1WBCcB6vfnw9zUzqvp66-nV0yb8ZozLS7
    Αν δεν έχετε εκτυπωτή μπορείτε να επεξεργαστείτε την παρακάτω εικόνα μέσα από πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας (πχ ζωγραφική):
    https://drive.google.com/open?id=1IYbOe4o7alexUcl88BUKQOInwpuUolo9
    Την απάντηση θα μου τη στείλετε μέσα από την εργασία που σας έχω αναθέσει από την εφαρμογή assignments ή με σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση (αν δεν λειτουργεί η εφαρμογή assignments).
  3. Εδώ μπορείτε να δείτε το εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο σας:
    http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A102/148/1059,3829/
  4. Προαιρετικά, μελετήστε το παρακάτω υλικό:

Γραφή και ονοματολογία χημικών ενώσεων

Για το διάστημα από 11/5 έως 17/5, θα ασχοληθούμε με τη γραφή και την ονοματολογία των χημικών ενώσεων.

  1. Μελετήστε προσεκτικά τη βιντεοσκοπημένη παρουσίαση του μαθήματος που σας ετοίμασα:
    https://drive.google.com/file/d/1fWU25f0S5AGrJuDImsnQKcKklE9QoBOZ/view?usp=sharing
  2. Κατεβάστε και τυπώστε αυτό το έγγραφο με συμπυκνωμένες πληροφορίες για τη γραφή και την ονοματολογία των χημικών ενώσεων:
    https://drive.google.com/file/d/1GbXH9lUotGghSgRA6yeVg5wdkG4eJMyE/view?usp=sharing
  3. Προαιρετικά μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο που εξηγεί την ονοματολογία των ανόργανων χημικών ενώσεων (είναι για μαθητές της Α Λυκείου, αλλά νομίζω ότι όσον αφορά τα οξέα, τις βάσεις και τα άλατα μπορείτε να το παρακολουθήσετε και εσείς!):
    https://www.youtube.com/watch?v=GP4kbvr84eo

Αφού μελετήσετε προσεκτικά όλα τα παραπάνω, στη συνέχεια να απαντήσετε σε αυτό το κουιζ που αφορά τη γραφή και την ονοματολογία των χημικών ενώσεων.
Δεν πειράζει αν δεν τα καταφέρετε καλά, ούτως ή άλλως όλα αυτά θα τα κάνετε αναλυτικά στην Α Λυκείου:
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=249313

2.11 – Χημική εξίσωση

Για το διάστημα από 11/5 έως 17/5, θα ασχοληθούμε με την ενότητα 2.11 – Χημική εξίσωση, στη σελίδες 70-72.

Εδώ μπορείτε να δείτε το εμπλουτισμένο ψηφιακό βιβλίο σας:
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B202/219/1998,5029/

  1. Μελετήστε προσεκτικά τη βιντεοσκοπημένη παρουσίαση του μαθήματος που σας ετοίμασα:
    https://drive.google.com/open?id=1YJv5Swk-UQPZgflz7tHWm0LoEmZnMWRs
  2. Εδώ μπορείτε να εξισορροπήσετε χημικές εξισώσεις χρησιμοποιώντας και προσομοιώματα:
    https://phet.colorado.edu/sims/html/balancing-chemical-equations/latest/balancing-chemical-equations_el.html

Αφού μελετήσετε προσεκτικά τα παραπάνω, στη συνέχεια να κάνετε τις άσκησεις 1 και 2 του βιβλίου σας (σελίδα 72) και από το τετράδιο εργασιών σας στην παράγραφο 2.11, να βάλετε συντελεστές στις 20 χημικές εξισώσεις της σελ 51. Αν σας δυσκολεύουν προσπαθήστε μόνο τις πρώτες.

Στη συνέχεια να απαντήσετε σε αυτό το κουιζ με τις χημικές εξισώσεις. Πρόκειται για τις εξισώσεις που σας έχω και στο τετράδιο εργασιών σας.
(βαθμολογείται αυτόματα και μπορώ να δω πώς τα πήγατε):
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=252190