English

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-22

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

"Το ταξίδι της φυγής και της ελπίδας"

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:Στερεότυπα και προκαταλήψεις:Κάθε λέξη έχει σημασία

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ  ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι μαθητές αναμένεται :

Α)Να διακρίνουν τις έννοιες πρόσφυγες,μετανάστες,εσωτερικά εκτοπισμένοι,αιτούντες άσυλο.

Β)Να εντοπίζουν τις πηγές πληροφόρησής τους.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1)Δημιουργία συννεφόλεξου   

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΝΕΦΟΛΕΞΟΥ

 


2)ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ


3)ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ

ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ-ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ


2o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:Στερεότυπα και προκαταλήψεις:Κάθε νούμερο έχει σημασία

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ  ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι μαθητές αναμένεται:

Α)Να ονοματίζουν τις χώρες καταγωγής και υποδοχής των προσφύγων.

Β)Να γνωρίζουν τον αριθμό των προσφύγων κατά προσέγγιση στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Γ)Να εντοπίζουν τους λόγους μη συνέχισης της εκπαίδευσης των προσφύγων.

Δ)Να  εκφράσουν συναισθήματα.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1)ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ

 

ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ

2)Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

3)ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ -ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ


 

 

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-"ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ"-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ

Οι μαθητές αναμένεται:

Α)Να διαβάσουν  το βιβλίο της Λότης Πέτροβιτς «Το παιδί από τη θάλασσα»

Β)Να γνωρίσουν τους ήρωες της ιστορίας και να κατανοήσουν τη δράση τους.

Γ)Να εκφράσουν τις απόψεις τους.

Δ)Να κατανοήσουν δύσκολες καταστάσεις΄.

Ε)Να εκφράσουν συναισθήματα.


"ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ"-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ


 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ


4o ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ"ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ"

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ "ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ"


5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Οι μαθητές παρακολουθούν video για τα δικαιώματα των προσφύγων.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ


6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ

 


ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ


7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ :ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ VIDEO

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ VIDEO


ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ


ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ -ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

"Πόσο δίκαιη είναι η σοκολάτα σου;"

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Από πού είσαι σοκολάτα;


2o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Η αλυσίδα παραγωγής και κατανάλωσης μιας σοκολάτας μας ενώνει.

3o EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Οι μαθητές εκφράζουν τις απόψεις τους σχετικά με τις συνθήκες παραγωγής της σοκολάτας και την ανταμοιβή του κόπου των ανθρώπων .

ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ


4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Εικαστική αποτύπωση της παραγωγής σοκολάτας

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Α)ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΝΕΦΟΛΕΞΩΝ

Β)TI EINAI  ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ;


6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ QUIZ


ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

"Τα οθωμανικά μνημεία της πόλης των Γιαννιτσών αφηγούνται την ιστορία τους"

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΣΤΟ ΧΘΕΣ


2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ


ΔΥΟ ΛΑΟΙ-ΔΥΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ


3o EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΤΑ ΟΘΩΜΑΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


4o EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 

 

ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ ΜΑΧΑΛΑ


5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΘΩΜΑΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ


6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ



ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ


7ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΕΜΑΘΑ!ΕΝΙΩΣΑ!