Σχεδιάζοντας ένα διδακτικό σενάριο στο πλαίσιο των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών Γεωγραφίας

Με αφορμή την ανάπτυξη των νέων Προγραμμάτων Σπουδών (ΠΣ) στο Δημοτικό,τα οποία θέτουν στο επίκεντρο της διδασκαλίας και της μάθησης τους/τις μαθητές/τριες, σας παρουσιάζω το άρθρο μας από το 41ο…

Μνημειώδεις περιπέτειες στα ελληνικά μνημεία UNESCO

Ο διαδικτυακός τόπος «Μνημειώδεις περιπέτειες στα ελληνικά μνημεία UNESCO» αποτελεί έργο του Τμήματος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Αρχαιολογικών Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.…

Γωνίες: Μέτρηση – Κατασκευή – Είδη γωνιών

Μοιράζομαι μαζί σας μια παρουσίαση που έχω σχεδιάσει για τη διδασκαλία των γωνιών, στο γνωστικό αντικείμενο των Μαθηματικών ΣΤ΄ Δημοτικού. Το περιεχόμενο της παρουσίασης συνδέεται με τη Θεματική Ενότητα 6…

Διδάσκοντας τα κλάσματα με αναπαραστατικά μοντέλα: Η περίπτωση των ράβδων κλασμάτων (fraction tiles)

Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στο Διεθνές Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Περιοδικό «eκπ@ιδευτικός κύκλος» (Τόμος 10, Τεύχος 3, 2022), με σκοπό να αναδειχθεί η προστιθέμενη αξία των αναπαραστατικών μοντέλων στη διδακτική των Μαθηματικών.…

Οδηγός για την υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο Δημοτικό

Στο παρακάτω αρχείο PDF θα βρείτε έναν χρήσιμο συνοπτικό οδηγό που έχω δημιουργήσει και απαντά σε καίρια ερωτήματα των εκπαιδευτικών σχετικά με την οργάνωση και υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο…