English

Τρίτη 16 Ιανουαρίου

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: το κείμενο από το ημερολόγιο της Χαράς στη σελίδα 7 του β' τεύχους του βιβλίου της Γλώσσας.
  2. Αντιγραφή (5 φορές) - Ορθογραφία: την τελευταία πρόταση του κειμένου
  3. Φύλλο εργασίας: μπορούμε να το βρούμε εδώ: https://files.e-me.edu.gr/s/xJSnqEZ4aHNR9pH Τα παιδιά θα δυσκολευτούν φυσιολογικά στην άσκηση 3, στην οποία καλούνται να βρουν τα επίθετα στο κείμενο. Τα βοηθάμε υπενθυμίζοντάς τους συνεχώς ότι τα επίθετα έχουν τρία γένη (ο - η - το) και ότι αποδίδουν ένα χαρακτηριστικό στο ουσιαστικό (μικρός Αλέξανδρος).
  4. Γράφουμε προτάσεις με τα επίθετα: χαμηλά, ψηλά, μυρωδάτα, χρωματιστά, πολύχρωμα, κίτρινα, σιγανή.

Μαθηματικά

  1. Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): ασκήσεις β και δ στις σελίδες 16-17 του βιβλίου. Και η άσκηση β και το πρόβλημα δ παρουσιάζουν δυσκολίες. Στη β τα παιδιά μπορούν να αναπτύξουν τις δικές τους στρατηγικές και να κάνουν τα λάθη τους. Είναι μία εξαιρετική άσκηση για να "ακονίσουν" το μυαλό τους και να βελτιώσουν την ικανότητά τους να κάνουν πράξεις με τον νου. Στη δε, ίσως, χρειαστεί να τους εξηγήσετε τι ζητά το πρόβλημα. Αφού το κάνετε οι απαντήσεις είναι αρκετά εύκολες.
  2. Τετράδιο Μαθηματικών: γράφουμε την προπαίδεια του 2 και του 3 από μία φορά.

 

Leave a Reply