English

Παιχνίδια, ιδέες για το καλοκαίρι και εκκρεμότητες

  1. Ξεκινώ από το πιο σημαντικό: όπως είδατε η εφημερίδα μας είχε λάθη. Το πιο σημαντικό ήταν ότι δεν μπήκε το άρθρο της Κωνσταντίνας για την επίσκεψη που κάναμε στον Λύγγο και την ξενάγησή μας στο λαογραφικό μουσείο του. Σας προτείνω να ξεκινήσετε τις διακοπές σας διαβάζοντάς το, κάνοντας κλικ εδώ.
  2. Το 2ο τεύχος της εφημερίδας μας διορθωμένο μπορείτε να το βρείτε και να το διαβάσετε εδώ.
  3. Tις "Καλοκαιρινές περιπέτειες του Μότζο", μπορείτε να τις βρείτε εδώ.
  4. Όποιος θέλει να παίξει το Jumanji με φίλους του -ή να δει τα παιχνίδια- μπορεί να το κάνει εδώ: https://view.genially.com/6668bdd094f8ec0014b70aec
  5. Το Classdojo μπορείτε να το βρείτε εδώ: https://www.classdojo.com/ Δυστυχώς το νησί (που σας έδειξα χθες) δεν μπόρεσα να βρω πώς θα μπορούσατε να το παίξετε. Θα μπορούσαν οι γονείς σας να κάνουν λογαριασμούς δασκάλων και να έχετε πρόσβαση έτσι. Αν βρω κι εγώ κάτι, θα το προσθέσω εγώ.
  6. Τη Δευτέρα θα στείλω στα email των γονέων σας τη γιορτή που κάναμε τα Χριστούγεννα και φωτογραφίες απ' όλη τη χρονιά.
  7. Δεν ξεχνώ να σας ξαναπώ ότι θέλω όλοι το καλοκαίρι να διαβάσετε λογοτεχνικά βιβλία.

Να περάσετε ένα τέλειο καλοκαίρι, με πολύ παιχνίδι, μπάνια στη θάλασσα, βόλτες με τους φίλους και τους γονείς σας!

Επίσκεψη στο λαογραφικού μουσείου του Λύγγου

Στα Γιάννενα υπάρχουν πολλά μουσεία. Εμείς πρόσφατα πήγαμε στο λαογραφικό μουσείο του Λύγγου. Εκεί είδαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. 

Παλιότερα το κτίριο αυτό ήταν σχολείο αλλά τώρα πια είναι μουσείο. Αυτό το σχολείο έκλεισε πριν από μερικά χρόνια και μία πολύ ευγενική κυρία μας υποδέχθηκε εκεί. 

Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν το δωμάτιο ενός ζευγαριού που παντρεύτηκε και το πόσο όμορφα ήτανε στολισμένο. 

Ήταν μία πολύ ωραία εκδρομή και μάθαμε πολλά πράγματα. Καλό είναι να το επισκεφτείτε όλοι.

Τρίτη 11 Ιουνίου

Γλώσσα

  1. "Μπλε" Τετράδιο Εργασιών: Κλίνουμε σε Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο τα ρήματα "βλέπω" και "αρχίζω".

Μαθηματικά

  1. Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό"): ασκήσεις α, β, γ, δ στις σελίδες 22-23.

Διορθώνοντας λάθη!

Λοιπόν, για να δούμε τι έχουμε μάθει από τη διόρθωση των εκθέσεών μας! Στο παρακάτω παιχνίδι θα βρείτε προτάσεις με λάθη. Θα πρέπει να βρείτε ποιο είναι το λάθος στις προτάσεις:

https://wordwall.net/resource/74436120

Πηγή εικόνας: giphy

Classdojo το Σαββατοκύριακο

Τι λέτε να συνεχίσουμε το παιχνίδι μας το Σαββατοκύριακο;
Οι κανόνες είναι οι εξής: Εγώ θα ανεβάσω διάφορα παιχνίδια επανάληψης σε όσα έχουμε μάθει έως τώρα. Για κάθε παιχνίδι που παίζουμε παίρνουμε 5 πόντους, ο πρώτος σε κάθε παιχνίδι στο τέλος της μέρας παίρνει άλλους 10 πόντους. Όπως βλέπετε, όλη η τάξη έχει 11.611 πόντους. Αν όλη η τάξη ξεπεράσει τους 12.000 πόντους, τότε κάθε παιδί κερδίζει ένα έξτρα τερατάκι!

Ξεκινάμε με ένα παιχνίδι Μαθηματικών: https://wordwall.net/resource/74434627 Για να δω πόσο καλοί είστε στις προσθέσεις τριψήφιων; Και φυσικά απαγορεύονται τα κομπιουτεράκια!!!!

Πηγή εικόνας: giphy

Πέμπτη 6 Ιουνίου

Γλώσσα

  1.  Ανάγνωση: Το κείμενο της άσκησης 8 στη σελίδα 66.
  2.  Αντιγραφή (6 φορές) - Ορθογραφία: "Η γιαγιά όμως δε χαρίζει κάστανα".
  3. Βιβλίο μαθητή ("χοντρό" βιβλίο): άσκηση 8. Είναι η άσκησης αντιστοίχησης κάτω από το κείμενο.
  4. Φύλλο εργασίας για τις καταλήξεις των επιθέτων: μπορούμε να το βρούμε εδώ: https://files.e-me.edu.gr/s/mAjNK2MESGr7qkw

Μαθηματικά

  1. Βιβλίο μαθητή ("χοντρό" βιβλίο): Άσκηση 1 στη σελίδα 51.
  2.  Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): ασκήσεις α, β, γ, δ στις σελίδες 18 - 19 και ασκήσεις α και β στη σελίδα 20.

Τρίτη 4 Ιουνίου

Εκδρομή: Αύριο θα επιστρέψουμε από την εκδρομή κατά τις 15.00-15.15 και όχι στις 16.00, όπως γραφόταν στο χαρτί που μοιράσαμε.

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: τον διάλογο από το έργο "Ο Καραγκιόζης δικηγόρος" (Βιβλίο μαθητή, σελίδα 62)
  2. Αντιγραφή (4 φορές) - Ορθογραφία: τη φράση με τα έντονα μαύρα γράμματα στη σελίδα 61 του Βιβλίου μαθητή.
  3. "Μπλε" τετράδιο Εργασιών: Κλίνουμε το ρήμα "γράφω" στον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο.

Μαθηματικά

  1. Βιβλίο μαθητή: άσκηση 2 στη σελίδα 49. Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι δύσκολο. Βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν ότι πρέπει να μοιράσουμε τα 1000€ σε χαρτονομίσματα των 5€. Άρα, η πράξη που θα κάνουμε είναι διαίρεση: 1000 : 5. Από κει και πέρα αφήνουμε τα παιδιά να σκεφτούν πώς θα μοιράσουν το 1000 σε 5 ίσα μέρη: άλλα παιδιά θα το κάνουν με διαδοχικές προσθέσεις ίδιων αριθμών, άλλα θα κάνουν πολλαπλασιασμό και άλλα θα κάνουν διαίρεση (10 : 5 = 2, άρα, 1000: 5 = 200). Όλοι οι τρόποι είναι σωστοί, αλλά τα παιδιά πρέπει να προσπαθήσουν να το λύσουν μόνα τους.

Δευτέρα 3 Ιουνίου

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: "Λαθεύοντας ιστορίες" (Βιβλίο μαθητή, σελίδα 60)
  2. Αντιγραφή (4 φορές) - Ορθογραφία: τις τρεις πρώτες σειρές του παραπάνω διαλόγου.
  3.  Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): ασκήσεις 2 και 3 στις σελίδες 67-68.
  4. Διόρθωση Ορθογραφίας και των δύο τελευταίων εκθέσεων που γράψαμε.

Μαθηματικά

  1. Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): προβλήματα β και γ στις σελίδες 16-17.

Παρασκευή 31 Μαΐου

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: "Η μικρή Ελένη" (Βιβλίο μαθητή, σελ. 56)
  2. Διόρθωση Ορθογραφίας: γράφουμε τις λέξεις που έχουμε στο κόκκινο τετράδιο.
  3. Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): ασκήσεις 1, 2, 3, 4, 5, 6 στις σελίδες 63-65. Το κείμενο της άσκησης 1 έχουμε να το γράψουμε και στο τετράδιο της Αντιγραφής (1 φορά) και να το μάθουμε για Ορθογραφία.

 

Μαθηματικά

  1. Τετράδιο Εργασιών ("λεπτό" βιβλίο): προβλήματα δ στη σελίδα 15 και α στη σελίδα 16.

Πέμπτη 30 Μαΐου

Γλώσσα

  1. Ανάγνωση: α. Λαγουδάκια στη σειρά (Βιβλίο μαθητή, σελίδα 52) και β. Ο θείος Ντίνος (Βιβλίο μαθητή, σελ. 53)
  2. Αντιγραφή (4 φορές) - Ορθογραφία: "Κόβετε το λαγουδάκι γύρω γύρω. Ξεδιπλώνετε το χαρτί".
  3. Φύλλο εργασίας: μπορούμε να το βρούμε εδώ: https://files.e-me.edu.gr/s/HH6Df5PDb7gHXGb

Μαθηματικά

  1. Τετράδιο Εργασιών: ασκήσεις δ και ε στη σελίδα 13 και ασκήσεις β και ε στις σελίδες 14-15.