Ελληνικά

Ομήρου Οδύσσεια ⛵⚓🚢

Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί ακροατές,

οι μαθητές της γ' τάξης του 14ου Δ.Σ. Καλλιθέας σας παρουσιάζουν μια ακόμη  ραδιοφωνική θεατρική παράσταση, με τίτλο "Ομήρου Οδύσσεια"!

Καλή ακρόαση και καλό καλοκαίρι!

https://www.youtube.com/watch?v=styqwjkyA80&ab_channel=decatesserakallithea

Μαθηματικά 22/6: Επανάληψη στις διαιρέσεις

Στο σημερινό μας μάθημα φρεσκάραμε για ακόμη μία φορά τις διαιρέσεις (οριζόντιες- κάθετες- προβλήματα), συμπληρώνοντας την παρακάτω φωτοτυπία: Μαθηματικά τέρατα 4

Δεν έχουμε κάτι για το σπίτι στα μαθηματικά!!!

Γλώσσα 22/6: Η πτήση των γερανών

Μάθημα: Η πτήση των γερανών- επίθετα- παραθετικά

Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 23/6

Στο σημερινό μας μάθημα διαβάσαμε ένα συγκινητικό κείμενο για την Σαντάκο.
Βιβλίο: σελ. 56-57 και ασκ.9 σελ. 59

Επίσης, συνεχίσαμε το φρεσκάρισμά μας με τα επίθετα και τα παραθετικά τους, κάνοντας τις ασκήσεις της φωτοτυπίας: Τι έμαθα στη γ-επίθετα-παραθετικά

Φτιάξαμε, βέβαια, και τα δικά μας Origami (δες οδηγίες Τ.Ε. σελ. 70)!!!

Σπίτι:
Βήμα 1ο: Κάνω ανάγνωση στις σελ. 56-57 του Βιβλίου.
Βήμα 2ο: Τ.Ε. σελ. 62 ασκ.1 και σελ. 65 ασκ. 5

Οριγκάμι

Μαθηματικά 18/6: Τι έμαθα στη γ΄τάξη (β’ μέρος)

Μάθημα: Πολλαπλασιασμοί και διαιρέσεις
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 22/6

Σήμερα συνεχίσαμε να κάνουμε επανάληψη. 2η στάση οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις.

Σπίτι: Μελετώ όσα κάναμε στο μάθημα και λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας: Μαθηματικά τέρατα σταση 2η

Γλώσσα 18/6: Ένα παιδί γράφει στο θεό

Μάθημα: Ρήματα: αναγνώριση, Προστακτική, μετοχές
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 22/6

Στο σημερινό μας μάθημα πήγαμε λίγο παρακάτω και διαβάσαμε ένα πολύ όμορφο ποίημα: Ένα παιδί γράφει στο θεό (Βιβλίο σελ. 60). Συμπληρώσαμε και τις ασκήσεις της σελ. 61, καθώς επίσης στο Τ.Ε. σελ.66 ασκ.2.

Επίσης, ολοκληρώσαμε το φρεσκάρισμά μας στα ρήματα. Συγκεκριμένα θυμηθήκαμε πώς μπορούμε να κάνουμε γραμματική αναγνώριση, την Προστακτική Έγκλιση και πώς μπορούμε να φτιάξουμε μετοχές από τα ρήματα.
Η επανάληψη έγινε μέσω της παρακάτω φωτοτυπίας: Τι έμαθα στη γ-ρήματα-προστακτική-μετοχές

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Κάνω ανάγνωση στο ποίημα σελ.60
Βήμα 2ο: Τ.Ε. ασκ. 1 σελ. 66
Βήμα 3ο: Λύνω τις επαναληπτικές ασκήσεις της φωτοτυπίας: Επαναληπτικές Ασκήσεις για το Σαββατοκύριακο

Μαθηματικά 17/6: Τι έμαθα στη γ’ τάξη (α’ μέρος)

Μάθημα: Αριθμοί με χιλιάδες- προσθέσεις-αφαιρέσεις
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 18/6

Σήμερα στα μαθηματικά ξεκινήσαμε το πρώτο μας φρεσκάρισμα στα μαθηματικά: Αριθμοί έως το 10.000, προσθέσεις και αφαιρέσεις.
Σαν μαθηματικά τέρατα που είμαστε, εύκολα και γρήγορα κάναμε αρκετές επαναληπτικές ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών.
Μπράβο σε όλους σας!

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Μελετώ όσα κάναμε στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Λύνω τις παρακάτω ασκήσεις της φωτοτυπίας:
Μαθηματικά τέρατα 1

Γλώσσα 17/6: Βοηθάμε να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος

Μάθημα: Ρήματα: οι χρόνοι των ρημάτων
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 18/7

Στο σημερινό μας μάθημα συνεχίσαμε πιο αισιόδοξα και μιλήσαμε για διάφορες εθελοντικές οργανώσεις που προσφέρουν βοήθεια σε αυτούς που τη χρειάζονται.

Σας παραθέτω τα links  μερικών:
https://www.unicef.org/greece/
https://www.actionaid.gr/
https://www.hamogelo.gr/
https://www.kivotostoukosmou.org/el/

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 53-54-55 (κείμενα και ασκήσεις)

Στη συνέχεια φρεσκάραμε για ακόμη μια φορά τη μνήμη μας! Επόμενη στάση: Οι χρόνοι των ρημάτων

🚀Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Στο Τ.Ε. απαντώ στην ασκ. 1 και 3 σελ. 60-61
Βήμα 2ο: Κάνω χρονική αντικατάσταση στα παρακάτω ρήματα: (εγώ) χαίρομαι, (εσύ) χοροπηδάς, (αυτή) βοηθάει, (εμείς) προσπαθούμε, (εσείς) παίρνετε, (αυτοί) γράφονται

UNICEF

ActionAid

Ιστορία 16/6: Επανάληψη

Μάθημα: Επανάληψη στον μινωικό και στον μυκηναϊκό πολιτισμό

Τελειώσαμε για φέτος το μάθημα της Ιστορίας και κάναμε μια στάση στην Προϊστορία. Ραντεβού του χρόνου στον θαυμαστό κόσμο της Αρχαίας Ελλάδας!!!

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 56 ασκ. 1-2-3-5

Ψηφίσαμε σε ποιον πολιτισμό από τους τρεις πολιτισμούς θα θέλαμε να ζήσουμε:

Γλώσσα 16/6: Του κόσμου τα παιδιά

Μάθημα: Άρθρα- Ουσιαστικά
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 17/6

Καινούρια και τελευταία ενότητα στη Γλώσσα. Σήμερα διαβάσαμε τις ιστορίες διάφορων παιδιών από άλλες χώρες του κόσμου μας και συζητήσαμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά.
Βιβλίο: σελ. 50-51

Στη συνέχεια αρχίσαμε να φρεσκάρουμε στη μνήμη μας όλα όσα μάθαμε φέτος στη Γλώσσα. Πρώτη στάση: Άρθρα και Ουσιαστικά!

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο:
Κάνω ανάγνωση τις ιστορίες των παιδιών σελ. 50-51

Βήμα 2ο: Στο τετράδιο γλώσσας απαντώ στην παρακάτω ερώτηση: Αν ήσουν στη θέση ενός τέτοιου παιδιού και αντιμετώπιζες αυτές τις δυσκολίες, πώς θα ένιωθες και γιατί; (επιχειρηματολογία)

Βήμα 3ο: Λύνω τις επαναληπτικές ασκήσεις της φωτοτυπίας: Τι έμαθα στη γ-άρθρα και ουσιαστικά

Αν όλα τα παιδιά της γης - Το Γαϊτανάκι

https://www.youtube.com/watch?v=ZnEisBpY1n8&ab_channel=%CE%A4%CF%81%CE%B5%CE%BB%CF%8C%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF