Ιστορία 1/3: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα

Μάθημα: 9.Στο νησί του Ήλιου, 10. στο νησί της Καλυψώς και 11. στο νησί των Φαιάκων
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 3/3

Στη συνέχεια του ταξιδιού του ο Οδυσσέας έμεινε ολομόναχος μετά την επίσκεψη στο νησί του Ήλιου και έφτασε στο νησί των Φαιάκων, οι οποίοι τον βοήθησαν να φτάσει στην Ιθάκη.

Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του Οδυσσέα στον παρακάτω διαδραστικό χάρτη:
https://padlet.com/andriana_gkota/3jam3h3ym8egj5n4

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα σελ. 89 και τη διαφάνεια.
Οι ερωτήσεις θα με βοηθήσουν να οργανώσω καλύτερα τις πληροφορίες του μαθήματος.
4.ερωτήσεις
Βήμα 2ο: Στο τετράδιο της Ιστορίας απαντώ στην παρακάτω ερώτηση: " Πώς σε κάνει να αισθάνεσαι η επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη; Γιατί;"

Μπορείς να παίξεις με το παρακάτω παζλ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2a9145b39485

Σας παρουσιάζω και τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής με θέμα: "Ο Οδυσσέας και οι Σειρήνες"!

Μαθηματικά 26/2: Κλάσματα

Μάθημα: Επανάληψη κλασμάτων
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 1/3

Σήμερα δεν είχαμε πολύ χρόνο για τα μαθηματικά. Ωστόσο, προλάβαμε και κάναμε την ασκ. 1 σελ. 32 Τ.Ε. β' τεύχος.

Βήμα 1ο: Λύνω την ασκ. 2 σελ. 31 και την ασκ. 4 σελ.33 Τ.Ε. β' τεύχος

Βήμα 2ο: Παίζω με το παρακάτω κουίζ: https://wordwall.net/el/resource/8787219/%CE%BA%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CF%83-%CE%B9%CF%83%CE%BF%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1

Γλώσσα 26/2: Προστακτική

Μάθημα: Προστακτική
Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 2/3

Σήμερα ήρθε η ώρα να μάθουμε την Προστακτική! Γι' αυτό το λόγο, η παρακάτω ανακοίνωση θα είναι γραμμένη σε Προστακτική!

Διαβάστε την διαφάνεια

Μελετήστε τις ασκήσεις που έγιναν στο μάθημα:

🏡Κάντε για το σπίτι:
Βήμα 1ο: Λύστε τις ασκήσεις της παρακάτω φωτοτυπίας.

Βήμα 2ο: Παίξτε με το παρακάτω κουίζ:
https://wordwall.net/el/resource/1113851/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7 2)https://wordwall.net/resource/2239913/%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%BE%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B4%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7
Βήμα 3ο: Αντιγράψτε 2 φορές και μάθετε για ορθογραφία την ασκ. 7 σελ. 42 Βιβλίο

Βήμα 3ο: Κάντε την Φωτοτυπία με ρήματα στην Προστακτική

προστακτική ασκησεις

(Στείλτε μου και οι υπόλοιποι τα Κουζινοξωτικά για να μπορέσω να φτιάξω το αρχείο)

Μελέτη Περιβάλλοντος 25/2: Μετακινήσεις στη στεριά – στον δρόμο

Μάθημα: Μετακινήσεις στο δρόμο
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 1/3

Στο σημερινό μάθημα παρακολουθήσαμε την παρουσίαση για τις μετακινήσεις στη στεριά, από παλιά μέχρι και τις μέρες μας.

🏡Πώς φαντάζεστε ότι θα είναι τα αυτοκίνητα στο μέλλον; Σε ένα φύλλο χαρτί περιγράψτε πώς το φαντάζεστε και στη συνέχεια ζωγραφίστε το.

Μπορείτε να παίξετε με το παρακάτω κουίζ:

https://wordwall.net/play/1866/874/771

Μαθηματικά 25/2: Ισοδύναμα κλάσματα (μέρος β’)

Μάθημα: 25. Ισοδύναμα Κλάσματα
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 26/2

Συνέχεια ισοδύναμων κλασμάτων και εστιάσαμε σήμερα περισσότερο στον τρόπο που θα καταλαβαίνουμε πότε δυο κλάσματα είναι ισοδύναμα και πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ισοδύναμα κλάσματα.

Δουλέψαμε στο Τ.Ε. σελ. 30 και στο τετράδιο.

Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετάω όσα κάναμε στο μάθημα και τις παραπάνω εικόνες.
Βήμα 2ο:Κάνω εξάσκηση με το παρακάτω κουίζ:
https://wordwall.net/resource/3479634/%CE%B9%CF%83%CE%BF%CE%B4%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B9%CF%86%CE%B9%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7
Βήμα 3ο: Τ.Ε. β' τεύχος σελ. 32-33 ασκ. 2-3

Γλώσσα 25/2: Μικρομαγειρέματα

Μάθημα: Μικρομαγειρέματα
Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 26/2

Ένα περίεργο πλασματάκι συναντήσαμε σήμερα, τον Άνω - Κάτω. Δεν ήταν παρά ένα κουζινοξωτικό  που έμαθε στην Κώστα πώς θα φτιάξει τρουφομπαλίτσες για τα γενέθλια της Μελίνας.

Μας έμαθε, επίσης, τι είναι το θέμα του Ενεστώτα και το θέμα του Αορίστου και πώς να τα ξεχωρίζουμε μεταξύ τους.

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Κάνω ανάγνωση στο κείμενο σελ. 39-40 Βιβλίο
Βήμα 2ο: Κάνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας σχετικά με τα ρήματα.

θέμα Ενεστώτα- Αορίστου

Ιστορία 24/2: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα

Μάθημα: 3. Στον Άδη, στις Σειρήνες, στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 1/3
Καινούριες περιπέτειες για τον πολυμήχανο βασιλιά μας σήμερα.
Πρώτα έκανε μια στάση στον Άδη, για να μάθει από τον μάντη Τειρεσία πώς θα φτάσει στην Ιθάκη, ύστερα έπεσε πάνω στις Σειρήνες  κι αφού γλίτωσε κι απ' αυτές, τον περίμεναν η Σκύλλα και η Χάρυβδη.

Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του Οδυσσέα στον παρακάτω διαδραστικό χάρτη:
https://padlet.com/andriana_gkota/3jam3h3ym8egj5n4
🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα σελ. 87 και τη διαφάνεια.
Οι ερωτήσεις θα με βοηθήσουν να οργανώσω καλύτερα τις πληροφορίες του μαθήματος.
3. ερωτήσεις
Βήμα 2ο:
1) Παρατήρησε πώς απεικονίζεται η σκηνή με τον Οδυσσέα και τις Σειρήνες, σε ένα αρχαίο ελληνικό αγγείο και σε έναν πίνακα ζωγραφικής του Γιάννη ΓαΐτηΠοιες ομοιότητες και ποιες διαφορές παρατηρείς ανάμεσα στις δύο ζωγραφιές; (απαντώ στο τετράδιο)

2)Βάλτε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σας: Με αφορμή τις παραπάνω εικόνες, ζωγραφίζω κι εγώ σε ένα φύλλο χαρτί πώς φαντάζομαι την συνάντηση του Οδυσσέα με τις Σειρήνες.Με αφορμή της Σειρήνες (καθώς κι εσείς αγαπάτε τη μουσική), δύο τραγούδια επηρεασμένα από τις περιπέτειες του Οδυσσέα:

και την τιμωρία του Σίσυφου:

Θεατροποιημένη αφήγηση: Οι Σειρήνες

Γλώσσα 24/2: Επιχειρηματολογία

Μάθημα: Επιχειρηματολογία
Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 25/2

Σήμερα ασχοληθήκαμε για ακόμη μία φορά με την επιχειρηματολογία!

(Μου αρέσει πολύ η επιχειρηματολογία.....σας προειδοποιώ!)

Αν και εκφράζουμε συχνά τη γνώμη μας (θετική ή αρνητική) για κάποιο θέμα, δεν το κάνουμε πάντοτε με τον σωστό τρόπο. Πολλές φορές προσπαθούμε να πείσουμε τους άλλους για την άποψή μας χωρίς να έχουμε ένα απαραίτητο «εφόδιο»: επιχειρήματα!

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 10 ασκ. 5, σελ. 9 ασκ.9

🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ το burger και τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα.
Βήμα 2ο:
Κάνω την ασκ. 6 σελ. 11 Τ.Ε. (πρόκειται για άσκηση επιχειρηματολογίας!!!!)
Βήμα 3ο:
Στο τετράδιο Γλώσσας κάνω την παρακάτω άσκηση: Γράφω τα ρήματα στους υπόλοιπους χρόνους, στο πρόσωπο που βρίσκονται

 

Γλώσσα 23/2: Μελλοντικοί Χρόνοι (β’ μέρος)

Μάθημα: Εξακολουθητικός- Συνοπτικός Μέλλοντας
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 24/2

Σήμερα μελετήσαμε τον σχηματισμό των ρημάτων της παθητικής φωνής (-μαι) στους μελλοντικούς χρόνους.

Στο τετράδιο της γλώσσας κάναμε την παρακάτω άσκηση


🏡Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ την παραπάνω διαφάνεια και τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα.
Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκήσεις της παρακάτω φωτοτυπίας.

Μελλοντικοι χρονοι παθητική φωνή