Updated on February 16, 2021
Lesson 2: What do you do?
A. Αφού ανοίξουμε το μάθημα παραπάνω και ακούσουμε και διαβάσουμε τα speech bubbles των παιδιών που μας περιγράφουν τι επάγγελμα κάνουν οι γονείς τους γενικά, αλλά και τι κάνουν αυτή τη στιγμή επιστρέφουμε να δούμε αρχικά κάποιο λεξιλόγιο του μαθήματος:
what do you do? - τι κάνεις (γενικά), τι επάγγελμα κάνεις;
what are you doing (now)? - τι κάνεις (αυτή τη στιγμή που μιλάμε);
What does Andrew's mother do? Τι κάνει η μητέρα του Andrew? (τι επάγγελμα κάνει);
I am/you are/he is/she is a(n) - είμαι/είσαι/αυτός, αυτή είναι ένας/μία
doctor - γιατρός
hospital - νοσοκομείο
He is examining... - εξετάζει (τώρα)
patient - ασθενής
english teacher - δάσκαλος, α αγγλικών
She is correcting... - διορθώνει (τώρα)
pupil - μαθητής, μαθήτρια (δημοτικού π.χ.)
hairdresser - κομμώτρια, κομμωτής
beauty salon - κέντρο αισθητικής
She is cutting a woman's hair - κόβει τα μαλλιά μιας γυναίκας (τώρα)
bus driver - οδηγός λεωφορείου
around the city - γύρω μέσα στην την πόλη
He is driving his bus... - οδηγεί το λεωφορείο του (τώρα)
reporter - ανταποκριτής (δημοσιογράφος)
put out a fire - σβήνω μια φωτιά!
fire engine - πυροσβεστικό όχημα
firefighter - πυροσβέστης
take an interview - παίρνω μια συνέντευξη
bake - ψήνω
customer - πελάτης
serve - σερβίρω, εξυπηρετώ
B. Πάμε να επαναλάβουμε κάποια επαγγέλματα με δύο memory games:
C. Τέλος πάμε να γράψουμε μια ορθογραφία! DIctation time!
2 Comments on “Lesson 2: What do you do?”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
κυριε θα παιζω συνεχια
οχι κυριε