Έντυπα και υλικό για την οικογένεια

Αυτήν την περίοδο είναι σημαντικό να θυµόµαστε πως είναι φυσιολογικές όλες οι συναισθηµατικές αντιδράσεις σε έντονες καταστάσεις που επηρεάζουν την καθηµερινότητά µας και στα παιδιά άλλα και σε εμάς του ενήλικες. Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε έντυπα που αφορούν την ψυχολογική στήριξη όλων  των μελών της οικογένειας και περιλαμβάνουν χρήσιμες κατευθύνσεις για τους γονείς σε μια περίοδο κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε.

  • "Μένουµε σπίτι... Συνδε-∆εµένοι", Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
    Το συγκεκριμένο έντυπο περιλαμβάνει προτάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια της παραµονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών µέτρων για τον κορωνοϊό - Covid-19.

    http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/menoumespitisyndedemenoi--psichologiki-stirixi-gia-oikogeneies.pdf
  • "Συζητώντας και στηρίζοντας τα παιδιά και τους εφήβους για τον Covid -19: Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς", Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
    Στο παρακάτω link θα βρείτε κατευθύνσεις για τη καλύτερη ψυχοκοινωνική υποστήριξη των παιδιών σε αυτή τη περίοδο. 

    http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/psychologiki-stirixi-paidiwn-apo-goneis-gia-koronoio-covid19.pdf
  • "Μένουμε σπίτι ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών", Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική ΠαΓΝΗ 
    Το φυλλάδιο της Πανεπιστημιακής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής ΠαΓΝΗ απευθύνεται στις οικογένειες, δίδοντας χρήσιμες συμβουλές για τη διαχείριση της καθημερινότητας μέσα στο σπίτι ανά ηλικιακή ομάδα. 
    https://www.flipsnack.com/paidopsypagni/-.html?fbclid=IwAR0nS35LRuBh64lCqJ4nV9A4HdU74D18DTyVAY3DJi65w3GhQCBCE0aEBo0
  • "Οδηγίες για παιδιά και οικογένειες για την αντιμετώπιση των περιοριστικών μέτρων λόγω του κορονοϊού (COVID- 19)", Α΄ Ψυχιατρική Κλινική, ΕΚΠΑ
    Ο οδηγός από την Α΄Ψυχιατρική Κλινική αφορά την προστασία της ψυχικής υγείας των παιδιών και των εφήβων και βασίζεται σε οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
    Για να δείτε το έγγραφο πατήστε εδώ. 

Leave a Reply