Ενημερώθηκε στις 7 Απριλίου, 2021
Εργασίες 7/4/2021
ΓΛΩΣΣΑ
- Ανάγνωση: λεπτό σελ. 51
- Λεπτό σελ. 52 Βρίσκω πληροφορίες από μια εγκυκλοπαίδεια ή το διαδίκτυο και γράφω για την εφεύρεση που μου έχει ανατεθεί. Πρέπει να περιλάβω πληροφορίες για:
- Το πότε εφευρέθηκε
- Από ποιον
- Λίγα λόγια για την εφεύρεση
- Λίγα λόγια για το πόσο σημαντική ήταν αυτή η εφεύρεση
3. Γράφω από 5 λέξεις για τις παρακάτων οικογένειες λέξεων:
ανοίγω | |||||
θάλασσα | |||||
άνθρωπος |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΦΕ_σπίτι1 (άσκηση 5 και 6)
Ενημερώθηκε στις 6 Απριλίου, 2021
Εργασίες 6/4/2021
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Λεπτό σελ. 28- 29: Ασκήσεις 2, 4 και 5.
ΙΣΤΟΡΙΑ
- Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 24 "Η Αθήνα γίνεται <<Σχολείο της Ελλάδας>>", σελ. 75- 76. Το μάθημα θα το μάθετε από το βιβλίο αλλά μπορείτε για βοήθεια να μελετήσετε το Σχεδιάγραμμα.
- Λεπτό Ιστορίας σελ. 31: άσκηση 2.
Ενημερώθηκε στις 5 Απριλίου, 2021
Εργασίες 5/4/2021
ΓΛΩΣΣΑ
- Ανάγνωση: σελ. 50 - 51 από βιβλίο μαθητή
- Αντιγραφή και Ορθογραφία: Τους 5 πρώτους στίχους (από Πολλά είναι μέχρι σηκώνονται ψηλά. ) ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΡΑΦΩ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΨΗΛΑ ΒΑΖΩ ΤΕΛΕΙΑ.
- Στο κόκκινο τετράδιο: αναγνώριση και χρονική αντικατάσταση των ρημάτων: παγιδεύει, έρχεται, θα μπορέσει, να ξεφύγει (το να ξεφυγει ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στο τετράδιο μαθηματικών:
- Γράφετε τον αριθμό:
(4 Χ 10.000) + (9 Χ 1.000) + (3 Χ 10) + (2 Χ 1)= (7 Χ 10.000) + (1 Χ 100) + (8 Χ 10) + (5 Χ 1) = (1 Χ 100.000) + (6 Χ 10.000) + (1 Χ 1.000) + (4 Χ 100) + (9 Χ 10)= (8 Χ 10.000) + (3 Χ 100) + (7 Χ1) = (3 Χ 10.000) + (2 Χ 1.000) + (8 Χ 10) + (6 Χ 1)= - ΦΕ_σπίτι3 (Την άσκηση 9 και 11)
Ενημερώθηκε στις 2 Απριλίου, 2021
Εργασίες 2/4/2021
ΓΛΩΣΣΑ
ΦΕ_αναγνώριση_χρον Συνεχίζετε την αναγνώριση και την χρονική αντικατάσταση των κόκκινων λέξεων!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δημοσιεύτηκε στις 1 Απριλίου, 2021
Εργασίες 4/1/2021
ΓΛΩΣΣΑ
- Αντιγράφω απευθείας σωστά τις παρακάτω λέξεις.
- ΦΕ_σπίτι2
ΙΣΤΟΡΙΑ
- Βιβλίο: σελ. 72-73 "Ο Χρυσός Αιώνας της τέχνης"
- Βιβλίο εργασιών:σελ. 29, ασκ. 2
Το μάθημα θα το μάθετε από το βιβλίο, αλλά για βοήθεια εδώ θα βρείτε ένα χρήσιμο σχεδιάγραμμα:
Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαρτίου, 2021
Εργασίες 31/3/2021
ΓΛΩΣΣΑ
ΜΟΝΟ τις ασκήσεις 4 και 5 (ΌΧΙ την 6) από ΦΕ_σπίτι1
(Στην άσκηση 5, γράφω απευθείας τον χρόνο δίπλα από το ρήμα)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΦΕ_σπίτι1 : Τις ασκήσεις που δεν έχουν Χ.
Ενημερώθηκε στις 30 Μαρτίου, 2021
Εργασίες 30/3/2021
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΦΕ_3_σπίτι Την άσκηση 3 (προσθέσεις και αφαιρέσεις:διαλέγω και λύνω με έναν τρόπο)
ΕΔΩ μπορείτε να δείτε το video που τόσο σας άρεσε με τη συνέντευξη της Τζουλιάννας Μπούση!
Δημοσιεύτηκε στις 29 Μαρτίου, 2021
Εργασίες 29/3/2021
ΓΛΩΣΣΑ (Για Τετάρτη)
Λεπτό σελ. 48:
Γράφω :
- 1 παράγραφο εξηγώντας τον λόγο της επιστολής
- 1 παράγραφο αναλύοντας τα προβλήματα που αντιμετοπίζουν στην περιοχή μας τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- 1 παράγραφο δίνοντας λύσεις για να διευκολυνθεί η καθημερινή τους ζωή
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (για αύριο)
ΦΕ_2_σπίτι (τα σημειωμένα)
Ενημερώθηκε στις 26 Μαρτίου, 2021
Εργασίες 26/3/2021
ΓΛΩΣΣΑ
ΦΕ_2_αλλαγές ΜΟΝΟ τις ασκήσεις 1, 3 και 4. (όχι την 2)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Λεπτό σελ. 24: α
σκ. 2,3 - ΦΕ_1_σπίτι
ΙΣΤΟΡΙΑ
Κεφάλαιο 22, σελ. 69- 70
ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
Δημοσιεύτηκε στις 23 Μαρτίου, 2021
Εργασίες 23/03/2021
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο μαθητή: σελ. 86- 87, ασκ. 1 ( μόνο σχεδιάζω τα σχήματα) & ασκ. 4 β (το α το κάναμε ομαδικά)
Βιβλίο εργασιών: (μου στέλνετε φωτογραφίες τις δραστηριότητες μου δουλέψαμε μέσω webex)
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο εργασιών: α) σελ. 27 ασκ. 1, 3 β) σελ. 28 ασκ. 1, 2
ΠΡΟΣΟΧΗ!
- Αύριο θα κάνουμε τηλεδιάσκεψη μόνο τις δύο πρώτες ώρες (μέχρι 3.20 μ.μ.).
- Την Πέμπτη 25/3, ημέρα εθνικής εορτής, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ μάθημα μέσω τηλεδιάσκεψης.