English

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ 21-5 (ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ)

Αν μελετήσατε καλά την τελευταία πρόταση της βιβλιοπαρουσίασης "Τα ψηλά βουνά" (σελ.12) είστε έτοιμοι να γράψουμε ορθογραφία!

Σας θυμίζω: Πατώντας το αριστερό κουμπάκι (ηχείο) σας λέω την ορθογραφία γρήγορα. Αν την έχετε μάθει σχεδόν απ΄ έξω, βολεύει αυτός ο τρόπος.

Φυσικά και μπορείτε να γράφετε ενώ έχει ακουστεί το ηχητικό. Πατώντας το δεξί κουμπάκι (ημικύκλιο) με ακούτε να την λέω πιο αργά. Μην ξεχαστείτε όμως! Πρέπει να γράφετε καθώς με ακούτε για να προλάβετε. Έχετε άλλη μια ευκαιρία να με ακούσετε πάλι να τη λέω αργά και δύο φορές να την λέω γρήγορα.

Συνολικά μπορείτε να την ακούσετε τέσσερις φορές! Μόλις πατήσετε  Έλεγχος τότε θα δείτε, κι εσείς κι εγώ, πώς τα πήγατε.

Καλή επιτυχία!

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

http://www.mikrosanagnostis.gr/thema_7.asp/

«Τα δευτεράκια» – Εφημερίδα της Β’ Τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπάκτου

http://15dim-kalam.thess.sch.gr/new/index.php/gr/mathites2/ekpaideftiki-kainotomia/14-endiaferonta-arthra/300-ilektronika-paixnidia-kai-paidia-endiaferon-arthro

Αρχική σελίδα

 

 

 

 

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Αστεράκια μου, ώρα για ...βιβλιοπαρουσίαση! Καταλαβαίνετε από ποιες δυο λεξούλες φτιάχτηκε;................

Βιβλίο + παρουσίαση Σωστά!

Στο βιβλίο της Γλώσσας μας (Γ΄ΤΕΥΧΟΣ) στη σελίδα 12 υπάρχει ένα κείμενο που παρουσιάζει με λίγα λόγια την υπόθεση του βιβλίου "Τα ψηλά βουνά" δίνοντας συγχρόνως πληροφορίες για τον συγγραφέα, τον εκδοτικό οίκο (εκδόσεις) τον τόπο έκδοσης και το εξώφυλλο του βιβλίου. Αυτό είναι μια βιβλιοπαρουσίαση!

ΕΡΓΑΣΙΑ 1:

Πιστεύω πως τελευταία έχετε διαβάσει αρκετά βιβλία λόγω της "καραντίνας".

Διαλέξτε ένα και κάντε μια βιβλιοπαρουσίαση γι΄αυτό.

Θα σας βοηθήσει αυτή η φόρμα: Βιβλιοπαρουσίαση.pdf

ΕΡΓΑΣΙΑ 2

Προχωράμε στη σελίδα 13 του βιβλίου μας... Έχουμε μιλήσει για τη λεζάντα. Θυμάστε τις φωτογραφίες που φέρατε στην τάξη και τις ... κορνιζάραμε μαζί με τις λεζάντες τους και τώρα στολίζουν τον τοίχο που είναι ο διαδραστικός πίνακας;

Προσπαθήστε λοιπόν να κάνετε την 5η δραστηριότητα (σελ. 13 βιβλίου)

Χρησιμοποιείστε το κόκκινο τετράδιο για το κείμενο.

Θα σας βοηθήσουν οι ερωτήσεις:

Ποιοι είναι; Ανήκουν σε κάποια ομάδα; Τάξη; Σχολείο; Τι κάνουν; Πότε; Πού βρίσκονται;

Ποιοι είναι; Ανήκουν σε κάποια ομάδα; Τάξη; Σχολείο; Τι κάνουν; Πότε; Πού βρίσκονται;

Ξεκινώ το άρθρο μου κάπως έτσι: Το περασμένο Σάββατο η Β΄τάξη του......

Ανάγνωση: "Τα ψηλά βουνά" σελ.12

Ορθογραφία: Αυτό που προτείνει και το κίτρινο πλαίσιο:

"Τελικά όλοι μαζί συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία της ομάδας και περνούν ένα αξέχαστο καλοκαίρι."

ΤΟ ΒΑΡΟΣ

Πιτσουνάκια μου ήρθε η ώρα να ξαναδούμε ένα γνώριμο μέγεθος, το βάρος.

Μελετώ το κεφάλαιο 38 του βιβλίου (σελ.26-27) και του Τ.Ε.Μ. (σελ.26 - 27!) και προσπαθώ να κάνω τις ασκήσεις. Αργότερα θα αναρτηθούν συμπληρωμένες για να τσεκάρετε. Δεν χρειάζεται να μου τις στείλετε σε φωτογραφία.

Μπορείτε να δείτε και σε ηλεκτρονική μορφή το κεφάλαιο εδώ .

ΕΡΓΑΣΙΑ

Κεφ.38_Μετρώ_το_βάρος__α_.pdf

Κεφ.38_Μετρώ_το_βάρος__α_.docx

Δείτε και το βιντεάκι που μας προϊδεάζει λίγο για το επόμενο κεφάλαιο σχετικά με το βάρος που θα δούμε αύριο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ 18/5 (ΣΕΛ.8 ΒΙΒΛΙΟΥ)

Ποιος μελέτησε καλά τις μαυρισμένες λέξεις απ΄το ροζ πινακάκι της σελίδας 8 του βιβλίου της Γλώσσας;;;;;

18/5 Παγκόσμια ημέρα μουσείων

Παγκόσμια ημέρα μουσείων σήμερα!
Ακούστε αυτό πουλάκια μου...

και μετά διαλέξτε να δείτε!
ΕΘΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
http://www.nhmuseum.gr/el/efarmoges/ellinikes-paradosiakes-foresies/
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ:
https://www.namuseum.gr/collections/
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΗΒΑΣ
https://www.mthv.gr/el/to-psifiako-mouseio/online-paihnidia/
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
https://www.theacropolismuseum.gr/el/content/ekpaideftiko-yliko
ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ...
https://www.nationalgallery.gr/el/ekpaideusi/paihnidia.html
ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
https://www.benaki.org/index.php?option=com_educations&view=education&id=981&Itemid=165&lang=el

Κατηγορίες και περιεχόμενα εφημερίδων

17η ενότητα

Εφημερίδες! Εφημερίδες!

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Εφημερίδες_1_-_Κατηγορίες_εφημερίδων.pdf

Εφημερίδες_2_–_Περιεχόμενα_εφημερίδας.pdf

Θηλυκά ουσιαστικά σε -ου

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΘΗΛΥΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ -ΟΥ ΘΕΩΡΙΑ&ΑΣΚΗΣΕΙΣ.pdf

ή ΘΗΛΥΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ -ΟΥ ΘΕΩΡΙΑ&ΑΣΚΗΣΕΙΣ.docx

ή δείτε σε μορφή εικόνας:

Ρήματα σε -ω (16η ενότητα)

Να θυμηθούμε λίγο από τη 16η ενότητα του βιβλίου;

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ

"Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΛΕΚΙ"

(κάνετε κλικ στην εικόνα)

Θυμάμαι τα ρήματα σε -ω:

ΕΡΓΑΣΙΑ:

ΡΗΜΑ ΝΙΩΘΩ ΘΕΩΡΙΑ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ.pdf

ή δείτε σε μορφή εικόνας

Μετά παίζω!

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ

Διαβάζω ένα παραμύθι για τα συναισθήματα εικονογραφημένα με υπέροχες παιδικές ζωγραφιές και γνώριμη ηχητική υπόκρουση....Ας ταξιδέψουμε μαζί στο...

"Νησί των συναισθημάτων" με το παρακάτω βίντεο

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ!

"Το θαύμα της γέννησης" Δείτε το μαζί με τη μανούλα...

Χρόνια πολλά στις μανούλες μας!!!!!

Δείτε μια ωραία εργασία εδώ:

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ!.pdf

Καλύτερα να το διαβάσετε όλο χωρίς να πατήσετε τους συνδέσμους που έχει. Ο σύνδεσμος με τα γλυπτά σας βγάζει σε μη προστατευμένο περιβάλλον. Δείτε το αν θέλετε με τους γονείς σας.

Τα τραγούδια ακούστε τα από εδώ:

ΧΟΡΕΨΤΕ ΜΑΖΙ!

I' ll always love my mama

ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΕΙΤΕ!

Λουδοβίκος των Ανωγείων "Πύλη της άμμου"

Χάρις Αλεξίου "Μητέρα, φίλη μου παλιά"

Βασίλης Παπακωνσταντίνου "Μαμά"

Μάνος Χατζιδάκις-Ηλίας Λιούγκος "Μανούλα μου"

Η μάνα εν κρύο νερόν (ποντιακό

Παντελής Θαλασσινός "Της μάνας η καρδιά"

Δήμητρα Γαλάνη "Προσωπογραφία της μητέρας μου"

Ξέρω...βαρύνατε λίγο....Ακούστε τότε αυτό:

Disney Mothers - A Mother's Love

 

 

 

Για τους μικρούς μας φίλους.... Αφήγηση παραμυθιού "Θα σ' αγαπώ ό,τι κι αν γίνει"

Διαβάστε πολύ προσεκτικά το παιδικό βιβλίο "Θα σ' αγαπώ ό,τι κι αν γίνει" και κάντε στη συνέχεια διασκεδαστικές δραστηριότητες.

Ιδέα για έκπληξη στις μανούλες!

https://www.storyjumper.com/book/read/83098615/5eb5270c2f68a