ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 9η ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 9η ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Επαναληπτικές δραστηριότητες στην 9η ενότητα του βιβλίου μας ("Συσκευές")

 

 

 

Δραστηριότητα 1η (ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΛΕΞΕΩΝ)

 

Δραστηριότητα 2η (ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΡΗΜΑΤΩΝ)

 

Δραστηριότητα 3η (ΒΟΥΛΗΤΙΚΕΣ-ΤΕΛΙΚΕΣ)

 

Δραστηριότητα 4η (ΔΙΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ )

 

Δραστηριότητα 5η ( ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑΣ )

 

Δραστηριότητα 6η (ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΡΗΜΑΤΩΝ)

ΙΣΤΟΡΙΑ-ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ -ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1-6

ΙΣΤΟΡΙΑ-ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ -ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1-6

Ελάτε να κάνουμε μαζί επαναληπτικές δραστηριότητες για τα κεφάλαια 1-6 της Ελληνικής Επανάστασης. Θα πρέπει όμως προηγουμένως να μελετήσετε τα αντίστοιχα κεφάλαια από το βιβλίο σας.

Δραστηριότητα 1η (Κουίζ) 

Δραστηριότητα 2η (πολλαπλών επιλογών)

Δραστηριότητα 3η (αντιστοίχιση)

Δραστηριότητα 4η (σωστό ή λάθος)

ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟΝ ΜΕΙΩΤΕΟ Ή ΑΦΑΙΡΕΤΕΟ

ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟΝ ΜΕΙΩΤΕΟ Ή ΑΦΑΙΡΕΤΕΟ

Ας κάνουμε μια επανάληψη στο 27ο κεφάλαιο του βιβλίου μας. Θα θυμηθούμε τις εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι ο μειωτέος ή ο αφαιρετέος. Θα πρέπει να έχετε δίπλα σας ένα πρόχειρο χαρτί για την εκτέλεση πράξεων.

Δραστηριότητα 1η 

 

Δραστηριότητα 2η

 

Δραστηριότητα 3η

 

 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 9ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 9ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Επαναληπτικές δραστηριότητες στην 9η ενότητα του βιβλίου μας

  • Διάκριση τελικών και βουλητικών προτάσεων
  • Ορθογραφία ρημάτων
  • Υποτακτική και Προστακτική έγκλιση
  • Παραγωγή Γραπτού Λόγου (Οδηγίες χρήσης συσκευής)
  • Φωνές ρημάτων, χρόνοι και εγκλίσεις

 

 

ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΚΡΑΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΚΡΑΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Ελάτε να ολοκληρώσουμε τις πρωτεύουσες των κρατών της Ευρώπης με δύο δραστηριότητες

 

Δραστηριότητα 1η - Ανατολική Ευρώπη

 

Δραστηριότητα 2η - Κεντρική Ευρώπη

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Καλημέρα, αγαπημένα μας παιδιά!

Αύριο έχουμε Πρωτομαγιά.Την πρώτη Μαΐου γιορτάζεται η μέρα των εργατών. Είναι στην πραγματικότητα η καθιερωμένη γιορτή της εξέγερσης των εργατών του Σικάγου. Τον Μάη του 1886 τα εργατικά συνδικάτα στο Σικάγο ξεσηκώθηκαν διεκδικώντας ωράριο εργασίας στις 8 ώρες και καλύτερες συνθήκες εργασίας. Η μέρα έχει θεσπιστεί ως εργατική απεργία και όλες οι υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές.

Εορτάζεται, επίσης, και σαν μέρα των λουλουδιών και της άνοιξης.

Πατήστε στην εικόνα και θα δείτε δύο απλές κατασκευές που μπορείτε να φτιάξετε με υλικά που έχετε στο σπίτι σας. Καλή σας διασκέδαση!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 25-26

Μέσα από τις δραστηριότητες που ακολουθούν θα κάνουμε μία διαδραστική επανάληψη στα κεφάλαια 25 και 26 του βιβλίου μας. Θα θυμηθούμε την έννοια της μεταβλητής και πώς  λύνουμε εξισώσεις  με άγνωστο τον ένα προσθετέο. Καλό θα είναι να έχετε δίπλα σας ένα πρόχειρο τετράδιο για την εκτέλεση πράξεων.


 

Η έννοια της μεταβλητής - Δραστηριότητα 1η

 

Η έννοια της μεταβλητής - Δραστηριότητα 2η


Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος - Δραστηριότητα 1η 

 

Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος - Δραστηριότητα 2η

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 7-12

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ 7-12

Ελάτε να κάνουμε μια διαδραστική επανάληψη στα κεφάλαια 7-12 της Γ΄ενότητας του βιβλίου μας.

Δραστηριότητα 1η (Απαντήστε στις ερωτήσεις)

 

Δραστηριότητα 2η (Συμπληρώστε τα κενά )

Δραστηριότητα 3η (Αντιστοιχίζω πρόσωπα και γεγονότα)

Δραστηριότητα 4η (Λύστε το σταυρόλεξο)

Δραστηριότητα 5η (Σωστό ή Λάθος;)

 

ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ

Ελάτε για μια  εικονική περιήγηση στο μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού.Στον τρίτο  όροφο θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα  από την ελληνική επανάσταση...

Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού

Επισκεφτείτε το  Μουσείο Γουλανδρή, περιηγηθείτε σε μια αίθουσα και γράψτε μας τις εντυπώσεις σας και τι σας άρεσε περισσότερο.

Μουσείο Γουλανδρή

 

Και τρεις τρισδιάστατες περιηγήσεις σε επίκαιρα μέρη:

1.Εικονική περιήγηση στον Γολγοθά:

2.Εικονική περιήγηση στον Πανάγιο Τάφο:

3.Εικονική περιήγηση στον Ναό της Αναστάσεως:

 

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ

Χρόνος Εκτέλεσης
30 λεπτά

Συστατικά

  • αυγά (όσα θέλουμε)
  • βαφή αυγών
  • φύλλα

Μέθοδος Εκτέλεσης

  • Βράζουμε τα αυγά σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή της βαφής αυγών.
  • Τα αφήνουμε να κρυώσουν και μετά με προσοχή ακουμπάμε πάνω τους ένα φύλλο, ένα λουλούδι κλπ. Πολύ προσεκτικά τυλίγουμε το κάθε αυγό με το καλσόν και σφίγγουμε καλά ώστε να κολλήσει καλά πάνω στο αυγό το φύλλο γιατί αλλιώς περνάει από κάτω το χρώμα και δε θα βγουν ωραία.
  • Βάζουμε σε μια πλατιά κατσαρόλα κρύο νερό, το χρώμα, το ξίδι και σε μια στρώση τα αυγά μας.
  • Ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή για το βάψιμο.
  • Ξεπλένουμε ελαφρά και γυαλίζουμε με λίγο λάδι πάνω σε ένα πανάκι!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ- ΕΡΕΥΝΑ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

Στα πλαίσια της 10ης ενότητας του βιβλίου της γλώσσας, εμείς τα παιδιά της ΣΤ τάξης αποφασίσαμε να κάνουμε μια έρευνα με θέμα "Τα παιδικά ατυχήματα" ανάμεσα σε όλους τους μαθητές τους σχολείου μας. Διατυπώσαμε τα πιο σημαντικά ερωτήματα, που θα είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και καταλήξαμε στο παρακάτω ερωτηματολόγιο. Παρακαλούμε  ο καθένας σας να το συμπληρώσει μόνο μία φορά.

Κάντε κλικ στην εικόνα για να το συμπληρώσετε κι εσείς

 

ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΡΑΤΩΝ ΕΥΡΩΠΗΣ

Πόσο καλά γνωρίζετε τις σημαίες των κρατών της Ευρώπης; Ευκαιρία να το διαπιστώσετε με την παρακάτω δραστηριότητα. Οπλιστείτε λοιπόν με υπομονή και επιμονή και ξεκινήστε κάνοντας κλικ στην εικόνα: