Γλώσσα:
Μελετώ το κείμενο "Η μπουγάδα του Αι-Βασίλη" και προετοιμάζω τις απαντήσεις στις ερωτήσεις της σελίδας 54
- Γιατί ο Αϊ-Βασίλης ξύπνησε πολύ πρωί;
- Τι νομίζετε ότι ένιωσε ο Αϊ-Βασίλης, όταν είδε τη ζημιά που έπαθε η μοναδική στολή του;
- Πώς αντιμετώπισε το πρόβλημα;
- Γιατί στο τέλος έβαλε τα κλάματα;
Για να ζωγραφίσετε έναν καρυοθραύστη κλικ εδώ
Μαθηματικά:
Λύνω στο πράσινο
- Βρίσκω το μισό και το διπλάσιο των αριθμών:
Μισό | Διπλάσιο | |
………………… | 160 | ………………… |
………………… | 902 | ………………… |
………………… | 2.100 | ………………… |
………………… | 4.820 | ………………… |
………………… | 5.150 | ………………… |
………………… | 7.500 | ………………… |
- Λύνω οριζόντια τις παρακάτω πράξεις:
34 × 100 | = ………… | 97 × 10 | = ………… | 678 × 10 | = ………… |
200 × 4 | = ………… | 30 × 33 | = ………… | 15 × 1.000 | = ………… |
120 : 10 | = ………… | 180 : 9 | = ………… | 640 : 8 | = ………… |
360 : 6 | = ………… | 1.570 : 10 | = ………… | 2.300 : 100 | = ………… |
Μελέτη Περιβάλλοντος:
Επιλέγουμε ένα άθλημα και συζητούμε γι' αυτό. (Σε ποιο χώρο γίνεται; Ποια μέσα χρειάζονται;Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες του; Γνωρίζουμε κάποιον αθλητή που ασχολείται με αυτό;)
Υποστηρίζουμε με επιχειρήματα την άποψη: «Αξίζει να αθλούμαστε»