Καθήκοντα 14-4-2021

Γλώσσα:

Διαβάσαμε από το ανθολόγιο το κείμενο "Ο μόχθος της μύγας"

Για το σπίτι:

  1. Υπογραμμίζω τα επίθετα του κειμένου ( τα σημειώνω στο κόκκινο τετράδιο)
  2. Φαντάζομαι τη συνέχεια του κειμένου και τη γράφω σε μια παράγραφο.

Μαθηματικά:

Άσκηση 4 και 5 σελ8-9 δ τεύχος Τ.Ε.

Μελέτη Περιβάλλοντος:

Βρίσκω και γράφω φυτά και ζώα των ελληνικών δασών

Ένα ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ για τον πλανήτη μπορείτε να δείτε στο NETFLIX κι έχει τίτλο Our Planet.

Στο βίντεο το επεισόδιο για τα δάση, δυστυχώς χωρίς ελληνικούς υπότιτλους

Καθήκοντα 13-4-2021

Γλώσσα:

Διαβάσαμε το κείμενο Λιοντάρι και αγριόχοιρος από το ανθολόγιο.

Για το σπίτι:

  1. Υπογραμμίζω τα ρήματα της πρώτης παραγράφου ( τα σημειώνω στο κόκκινο τετράδιο)
  2. Είναι πολλές οι φράσεις που λέει ο λαός για τη διχόνοια, όπως «τρώγονται σαν τα κοκόρια». Μπορείτε να βρείτε κι άλλες;

Μαθηματικά:

Υπολογίζω κάθετα τις διαιρέσεις στο πράσινο.

Καθήκοντα 12-4-2021

Γλώσσα:

Χρονική αντικατάσταση στα ρήματα τρέχουν, έρχεται στο πρόσωπο που είναι σε όλους τους χρόνους.

Κάνω το liveworksheet για τις μετοχές της ενεργητικής φωνής και αποστολή στο ekarkani@gmail.com

Μαθηματικά:

Άσκηση 1 σελ 8 Δ τεύχος Τ.Ε.

Ιστορία:

Μελετώ το κείμενο σελ 98-99

Παρουσίαση του μαθήματος

 

 

Καθήκοντα 9-4-2021

Γλώσσα:

Γράφω το τοπ 5 πράγματα που μου αρέσει να κάνω.

Μαθηματικά:

Κάνω καλή επανάληψη στην προπαίδεια.

Λύνω το πρόβλημα:

Ο κύριος Κώστας και η γυναίκα του τρώνε κατά μέσο όρο 7 φέτες ψωμί την ημέρα. Πόσες φέτες ψωμί τρώνε περίπου συνολικά κάθε μήνα; Αν οι 7 φέτες αντιστοιχούν σε ένα καρβέλι ψωμί, πόσα καρβέλια ψωμί καταναλώνουν περίπου κάθε μήνα;

Ιστορία:

Παρακολουθήσαμε την ψηφιακή περιήγηση στη Βεργίνα. Το Β μέρος που δεν είδαμε εδώ.

Απαντώ σε μια παράγραφο: Ποιοι ήταν οι λόγοι που βοήθησαν το κράτος της Μακεδονίας να γίνει μεγάλο και δυνατό;

 

Καθήκοντα 7-4-2021

Γλώσσα

Είδαμε την ταινία μικρού μήκους και συζητήσαμε τις ερωτήσεις.  Για το σπίτι γράφω την ιστορία που είδα στο βίντεο σε ένα κείμενο.

Λέξεις που θα με βοηθήσουν: σκύλος, ψάρεμα, βάρκα, ερωδιός, ψάρια, σκουλήκια

Συνδετικές φράσεις που θα με βοηθήσουν: Αρχικά, στη συνέχεια, ύστερα, μόλις, και άλλες πολλές που θα βρω εδώ. Καλό είναι να τυπώσω τη λίστα και να τη βάλω στο τετράδιο παραγωγής λόγου.

Συμβουλές για να διορθώσω το γραπτό μου.

Μαθηματικά

Συζητήσαμε για τα προβλήματα πολλαπλασιασμού και διαίρεσης. Δεν θα έχετε κάτι για το σπίτι γιατί θέλω να δώσετε όλη σας την προσοχή και τη συγκέντρωση στο κείμενο που έχετε να γράψετε στη γλώσσα.

 

 

Καθήκοντα 6-4-2021

Γλώσσα:

Αφού αντιγράψω στο κόκκινο και μελετήσω προσεκτικά τον πίνακα για τον σχηματισμό της προστακτικής καθώς και τον πίνακα για τον σχηματισμό της συνοπτικής προστακτικής στα ανώμαλα ρήματα κάνω τις ασκήσεις. (τις αντιγράφω στο κόκκινο)

Μαθηματικά:

Αφού παρακολουθήσω προσεκτικά το βίντεο λύνω στο τετράδιό μου τις διαιρέσεις:

957:9

418:2

567:8

725:7

Μελέτη Περιβάλλοντος:

Συζητήσαμε για το νερό και τη χρησιμότητά του. Δείτε τον οδηγό για την εξοικονόμηση νερού.

Καθήκοντα 5-4-2021

Γλώσσα:

Γράφω μια παράγραφο για τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (πότε και πού γεννήθηκε, τις σπουδές του καθώς και μερικά από τα πιο γνωστά του βιβλία)

Κάνω χρονική αντικατάσταση στο ρήμα βλέπω σε όλους τους χρόνους της οριστικής έγκλισης.

Μαθηματικά:

  • άσκηση 5,7  σελ 7 Τ.Ε. δ τεύχος
  • υπολογίζω με τον τρόπο της Ηρώς σελ 7
  • επιλέγω τη σωστή απάντηση από την κάθε στήλη. Δεν χρειάζεται να αντιγράψω την άσκηση

Ιστορία:

Παρακολουθήσαμε ένα απόσπασμα από το ντοκιμαντέρ για τον αρχαιολόγο Μανόλη Ανδρόνικο.

Καθήκοντα 2-4-2021

Γλώσσα:

Μελετώ ξανά τους ανώμαλους αόριστους και αφού αντιγράψω στο κόκκινο τον πίνακα, τον συμπληρώνω με προσοχή.

Στο κόκκινο κλίνω το ρήμα λέω στις τρεις εγκλίσεις του αορίστου ( όπως στον πράσινο πίνακα της σελίδας 24 του βιβλίου και όπως κάναμε για το ρήμα τρώω στο μάθημα)

Μαθηματικά: 

Τ.Ε. άσκηση 1,2,3 σελίδα 6 στο δ τεύχος

Ιστορία:

Κάναμε τις ασκήσεις1,2,3και είδαμε ένα βίντεο για τον βασιλιά Φίλιππο.

Συζητήσαμε σε ομάδες τους λόγους που δεν συμμετείχε η Σπάρτη στο συνέδριο της Κορίνθου.