Γλώσσα:
1,2,3,5 σελ 39-40 Τ.Ε
Μαθηματικά:
Υπολογίζω με τον τρόπο της άσκησης 1 σελ 99 στο βιβλίο του μαθητή πόσες φορές χωράει το 15 στο 200 και πόσα περισσεύουν.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
άσκηση 2 σελίδα 13
άσκηση 14 σελίδα 27 Τ.Ε.
Γλώσσα:
1,2,3,5 σελ 39-40 Τ.Ε
Μαθηματικά:
Υπολογίζω με τον τρόπο της άσκησης 1 σελ 99 στο βιβλίο του μαθητή πόσες φορές χωράει το 15 στο 200 και πόσα περισσεύουν.
Μελέτη Περιβάλλοντος:
άσκηση 2 σελίδα 13
άσκηση 14 σελίδα 27 Τ.Ε.
Γλώσσα
Το φυλλάδιο με τον Αρλεκίνο που είχαμε από την Παρασκευή
Μαθηματικά
άσκηση 6 και 7 σελ 33 Τ.Ε.
Μελέτη Περιβάλλοντος
Γράφω στο padlet εδώ λέξεις σχετικές με τα απορρίμματα και εικόνες αν θέλω. Στον τίτλο γράφω το όνομά μου. Δεν πειράζει αν μια λέξη την έχει γράψει κάποιος άλλος!
Μαθηματικά:
Άσκηση 3 σελ 32 Τ.Ε.
Για την Τρίτη
Φτιάχνω το δικό μου κόμικ!
Ζωγραφίζω τον δικό μου χαρταετό και γράφω ένα κείμενο που να τον περιγράφει (δεν χρειάζεται να τυπώσω το αρχείο, μπορώ να ζωγραφίσω και στο τετράδιό μου)
Φτιάχνω κινέζικο χαρταετό
Για την Τετάρτη
Διαβάζω την ιστορία του Αρλεκίνου και απαντώ στις ερωτήσεις κατανόησης.
Γλώσσα:
Για αύριο: Γράφω ένα κείμενο με θέμα: "Τι θα ντυθώ φέτος τις απόκριες". Ο καθένας θα διαβάσει το κείμενό του την ώρα της τηλεδιάσκεψης!
Για Τρίτη: Φτιάχνω το δικό μου κόμικ!
Λύσεις στις χθεσινές ασκήσεις της γλώσσας
Μαθηματικά:
1 σελίδα 32 Τ.Ε.
Γλώσσα:
Συζητήσαμε για το πώς αναγνωρίζουμε τα μέρη του λόγου.
Οι απαντήσεις της άσκησης στο κόκκινο εδώ.
Αντίγραψε τις λέξεις και κάνε την άσκηση στο κόκκινο.
Για να μάθεις για τα μέρη του λόγου (έχουμε μάθει τα 8 από τα 10) παίξε το παιχνίδι εδώ.
Μαθηματικά:
Λύνω τα προβλήματα:
α. Να βρεις το κέρδος από την πώληση ενός φορέματος.
β. Αν μέσα σε ένα μήνα πουλήθηκαν 25 ίδια φορέματα, πόσα χρήματα εισέπραξε το κατάστημα και ποιο ήταν το κέρδος;
Μελέτη Περιβάλλοντος (για Τρίτη)
Απαντώ στις ερωτήσεις Α και Β της σελίδας 73 στο βιβλίο.
Το βίντεο που είδαμε για την ατμοσφαιρική ρύπανση θα το βρείτε εδώ.
Γλώσσα
Άσκηση στο κόκκινο
Μαθηματικά
Λύνω τα παρακάτω προβλήματα στο πράσινο:
α. Να βρεις το κέρδος από την πώληση ενός ποδηλάτου.
β. Αν μέσα σε ένα μήνα πουλήθηκαν 25 ίδια ποδήλατα, πόσα χρήματα εισέπραξε το κατάστημα και ποιο ήταν το κέρδος;
Μαθηματικά:
Από το φυλλάδιο μόνο τις ασκήσεις 1 και 3. Λύσεις των προηγούμενων ασκήσεων εδώ κι εδώ.
Επίσης σήμερα μιλήσαμε για τον σχολικό εκφοβισμό:
Σχολικό εκφοβισμό συνιστά η διαρκής βία -σωματική ή ψυχολογική -που διεξάγεται από ένα παιδί ή μία ομάδα παιδιών εναντίον κάποιου παιδιού, το οποίο δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του στην παρούσα κατάσταση. O σχολικός εκφοβισμός (bullying) με άλλα λόγια είναι μια μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, κατά κανόνα εσκεμμένη και επιζήμια. Συχνά είναι επίμονη, κάποιες φορές συνεχιζόμενη επί εβδομάδες, μήνες ή χρόνια.
Τι μπορώ να κάνω για να αντιμετωπίσω κάποιον που με εκφοβίζει;
● Μην το κρατάς μυστικό. Πες το σε κάποιον ενήλικα που εμπιστεύεσαι και ζήτησε τη βοήθειά του. Μπορεί να είναι ο γονιός σου, ένας δάσκαλος, ο διευθυντής του σχολείου, ο προπονητής σου.
● Όταν δέχεσαι τέτοια συμπεριφορά, μείνε ήρεμος. Προσπάθησε να μη δείξεις θυμό ή φόβο. Τα άτομα που ασκούν εκφοβισμό αποζητούν την αντίδρασή του θύματος. Τους αρέσει να βλέπουν ότι σε αναστατώνουν. Αν δεν αντιδράς όπως περιμένουν, μπορεί να βαρεθούν και να σταματήσουν.
● Αγνόησε αυτούς που σε εκφοβίζουν. Όσο δεν νιώθεις άσχημα μ’ αυτά που σου κάνουν ή σου λένε, τόσο τους αποδυναμώνεις.
● Γίνε μέλος μιας ομάδας. Έτσι θα κάνεις νέους φίλους και θα έχεις μεγαλύτερη υποστήριξη.
Τα βίντεο που είδαμε μαζί καθώς και το παιχνίδι, θα τα βρεις στους παρακάτω συνδέσμους
Σταματήστε τον σχολικό εκφοβισμό
Ο Λυκοτοσοδούλης και η Φοβεροσκουφίτσα
Γλώσσα:
Λύνω το σταυρόλεξο σελ 25 βιβλίο
άσκηση 4 σελ 38 Τ.Ε. αφού μελετήσω προσεκτικά τον πίνακα σελ 24 βιβλίο
Θυμάμαι τα σημεία στίξης κάνοντας κλικ εδώ
Παίζω παιχνίδια για τα σημεία στίξης εδώ κι εδώ.
Μαθηματικά:
Ιστορία:
Μάθημα 29: Η ηγεμονία της Θήβας
άσκηση 1 και 2 σελ 36 Τ.Ε.
Παίζω το παιχνίδι
Γλώσσα:
Μελετώ το μάθημα σελ 20-21 και σημειώνω τις απαντήσεις της άσκησης 1 σελ 21
Προετοιμάζω προφορικά την άσκηση 3 σελ 21
Στην άσκηση 4 γράφω στο κόκκινο για τη λέξη με τα έντονα γράμματα, (Τα άνθη των λουλουδιών είναι κόκκινα) ό,τι κάναμε και για τη λέξη λάθη πάνω στο βιβλίο σελ 22.
Κλίνω στο κόκκινο τα ουδέτερα ουσιαστικά το μέρος και το έδαφος
και συμπληρώνω τα κενά κάτω από τον πράσινο πίνακα στη σελίδα 22
Μαθηματικά:
Φυλλάδιο (αντιγράφω στο πράσινο ή εκτυπώνω)