Ελληνικά

Τετάρτη 3 Ιουνίου

Γιορτή

Σήμερα κάναμε μόνο πρόβες για τη γιορτή. Παρακάτω θα βρείτε τα τρία τραγούδια που θα πούμε. Τα δύο είναι καλοκαιρινά, το τρίτο είναι ένα ωραίο αποχαιρετιστήριο τραγούδι ("πάμε για ορθοπεταλιές" λέει ένας στίχος).

Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα: https://youtu.be/mrO-e_QIN7c?si=RjeLR2ECqhfrytcL

Λιωμένο παγωτό: https://youtu.be/yU-9lcj_Z_I?si=qHkYWQl29hXjuasH

Το ποδήλατο: https://youtu.be/U6WCqwS8Y24?si=uDfjl80pCFWeJik0

Ακούστε τα, θα σας αρέσουν! Κάντε πρόβες τα λόγια (και τα λόγια σας).

Αφήστε μια απάντηση