English

Φυσική: Αναπαραγωγικό Σύστημα

Βήμα 1ο: Παρακολουθώ την παρακάτω Παρουσίαση:
https://atheo.gr/yliko/fst/13,1/index.html

Βήμα 2ο: Στο παρακάτω padlet θα βρείτε μια βοηθητική σειρά "Το Δέντρο της Ζωής"  σχετικά με το αναπαραγωγικό σύστημα
https://el.padlet.com/andriana_gkota/m7iqv2kn83lbiphv

Βήμα 3ο: Ασκήσεις:
https://atheo.gr/yliko/fst/13.q/index.html
https://atheo.gr/yliko/fst/eksa/index.html

Ιστορία: Ε4 Η Ελλάδα στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο

 

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
- από το βιβλίο
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4872,22267/
-με βίντεο

-με παρουσίαση
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%A3%CE%A4/40.%20%CE%97%20%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%91%27%20%CE%A0%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF%20%CE%A0%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF/index.html
-με σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/e-kef-04-istoria_st.pdf

Ερωτήσεις Κατανόησης:
1) Ποια ήταν τα αίτια του Α' Π.Π.;
2) Ποια ήταν τα αντίπαλα στρατόπεδα στον Α'Π.Π.;
3) Ποιες απόψεις διαμορφώθηκαν στην Ελλάδα και ποια ήταν τα αποτελέσματα της διαφωνίας;
4) Πώς και πότε μπήκε η Ελλάδα στον πόλεμο και στην πλευρά ποιου στρατοπέδου;
5) Πότε τελείωσε ο Α' Π.Π. και πώς;
6) Τι γνωρίζεις για τη Συνθήκη των Σεβρών;

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω quiz
https://atheo.gr/yliko/isst/e4.q/index.html

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο για περισσότερες πληροφορίες:


Μαθηματικά: Ποσοστά (Β’)

Μάθημα: Βρίσκω την Αρχική Τιμή

Βήμα 1ο: Μελετάω στο τετράδιό μου την θεωρία σχετικά με την επίλυση των προβλημάτων.

Βήμα 2ο: Μελετώ την παρακάτω διαφάνεια
https://www.slideshare.net/johngfer/ss-7285686?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_43_lyno_problimata_me_pososta_brisko_tin_arxiki_timi.html

Βήμα 3ο: Κάνω τις εργασίες για το σπίτι.

Ιστορία Ε3: Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 186-187
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4872,22266/
-με βίντεο

-με σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/e-kef-03-istoria_st.pdf
Ερωτήσεις Κατανόησης:
1) Α΄Βαλκανικός Πόλεμος: Αντιμαχόμενες Δυνάμεις- Αίτια- Πότε- Αποτέλεσμα
2) Πότε και πώς απελευθερώθηκε η Θεσσαλονίκη;
3) Β' Βαλκανικός Πόλεμος: Αντιμαχόμενες Δυνάμεις- Αίτια- Πότε- Αποτέλεσμα

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
1)https://atheo.gr/yliko/isst/e3.q/index.html
2)https://learningapps.org/watch?v=pqdh04wec20

Βήμα 3ο: Αφού μελετήσω το μάθημα, απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας.

Ε3

*Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω ενδιαφέροντα βίντεο για περισσότερες πληροφορίες:
Α' Βαλκανικός

Β' Βαλκανικός

Φυσική: Μεταδοτικές ασθένειες- Μικρόβια

Βήμα 1ο: Μελετώ το πορτοκαλί τετράδιο στις σελ.170-172

Βήμα 2ο: Παρακολουθώ την παρακάτω διαφάνεια
https://atheo.gr/yliko/fst/p/12,1/index.html

Βήμα 3ο: Παρακολουθώ τα παρακάτω βίντεο για να κατανοήσω καλύτερα τα μικρόβια και την προστασία μας από αυτά:
1. Μικροοργανισμοί

2. Πώς μεταδίδονται οι ιώσεις

3. Covid-19

4. Σωστό πλύσιμο των χεριών

Βήμα 4ο: Παίζω τα παρακάτω Παιχνίδια
https://learningapps.org/watch?v=pnd9kizdt20

*Τα παρακάτω επεισόδια παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Μην σας αποθαρρύνει το γεγονός ότι είναι παλιά......:

 

 

Ιστορία Ε2: Το κίνημα στο Γουδί και η Κυβέρνηση Βενιζέλου

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 182-183
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4872,22265/
-με βίντεο

-με παρουσίαση
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%A3%CE%A4/38.%20%CE%A4%CE%BF%20%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%BF%20%CE%93%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AF%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B7%20%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%92%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B6%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85/index.html
-με σχεδιάγραμμα
https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/e-kef-02-istoria_st.pdf
Ερωτήσεις Κατανόησης:
1) Τι συνέβη στις 14 Αυγούστου του 1909;
2) Τι ζητούσαν οι επαναστάτες και ποιο ήταν το αποτέλεσμα;
3) Ποιο ήταν το μεταρρυθμιστικό έργο του Βενιζέλου ως Πρωθυπουργός;

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
1)https://atheo.gr/yliko/isst/e2.q/index.html
2)https://learningapps.org/watch?v=p6mzaxdpt19
3) https://learningapps.org/watch?v=prsgjp2a319

Βήμα 3ο: Αφού μελετήσω το μάθημα, απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας.

*Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω ενδιαφέροντα βίντεο για περισσότερες πληροφορίες:

Μαθηματικά: Ποσοστά (Α’)


Μάθημα: Βρίσκω το Ποσοστό %- Βρίσκω την Τελική Τιμή

Βήμα 1ο: Μελετάω στο τετράδιό μου την θεωρία σχετικά με τα ποσοστά.

Βήμα 2ο: Μελετώ τις παρακάτω διαφάνειες
- Εκτιμώ το ποσοστό στα %
https://www.slideshare.net/johngfer/ss-16840806?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_40_ektimo_to_pososto.html
Βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=h7Vy06jFgc8&feature=emb_title

- Βρίσκω το ποσοστό %
https://www.slideshare.net/johngfer/ss-7412552?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_41_brisko_to_pososto.html

- Βρίσκω την τελική τιμή
https://www.slideshare.net/schoolarxeio/ss-31953298?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_42_lyno_problimata_me_pososta_brisko_tin_teliki_timi.html
Βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=s8ZADqhZjsY&feature=emb_title

Βήμα 3ο: Κάνω εξάσκηση με τα παρακάτω παιχνίδια
1)https://www.mathplayground.com/balloon_invaders_percent.html
2)http://www.xpmath.com/forums/arcade.php?do=play&gameid=33
3)http://www.math-play.com/changing-fractions-to-percents/concentration-changing-fractions-to-percents_html5.html
4)https://www.mathplayground.com/DecentionJr/index.html

Φυσική: Κυκλοφορικό Σύστημα

Βήμα 1ο: Μελετώ στο πορτοκαλί βιβλίο τις σελίδες 114-119
-Διαφάνειες:
Καρδιά:
http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Kikloforiko%20sistima/FST%20-%20Kikloforiko%20sistima%20-%2001/index.html
Κυκλοφορία Αίματος:
http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Kikloforiko%20sistima/FST%20-%20Kikloforiko%20sistima%20-%2002/index.html

Βήμα 2ο: Μαθαίνω πολύ καλά στην σελ. 119

Βήμα 3ο: Τα παρακάτω βίντεο θα με βοηθήσουν να καταλάβω καλύτερα το μάθημα

Βήμα 4ο: Μαθαίνω παίζοντας με τα παρακάτω quiz:
1)http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/kykloforiko_glwssari/story_html5.html
2)http://www.daskalosa.eu/physics_st/kikloforiko/index.htm

Ιστορία Ε1. Από τον Ελληνοτουρκικό Πόλεμο του 1897 στον Μακεδονικό Αγώνα

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 178- 179
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4872,22261/
-με βίντεο
https://www.youtube.com/channel/UC96YR4u3_syzzKpJZu2Ke3g
-με παρουσίαση
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%A3%CE%A4/37.%20%CE%91%CF%80%CF%8C%20%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%20%CF%84%CE%BF%CF%85%201897%20%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CE%9C%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1/index.html
-με σχεδιάγραμμα
https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/e-kef-01-istoria_st.pdf
Ερωτήσεις Κατανόησης:
1) Ποια ήταν η επαναστατική δράση στην Κρήτη στις αρχές του 20ου αιώνα;
2) Ποια κατάσταση επικρατούσε στην Μακεδονία στις αρχές του 20ου αιώνα;
3) Πώς επηρέασε την Ελλάδα η θυσία του Παύλου Μελά;
4) Ποιοι ήταν οι Νεότουρκοι και τι γνωρίζεις για το κίνημά τους;

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
1)https://atheo.gr/yliko/isst/e1.q/index.html
2)https://learningapps.org/watch?v=pu7a2f2j319

Βήμα 3ο: Αφού μελετήσω το μάθημα, απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας.

Ε1

*Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω ενδιαφέροντα βίντεο για περισσότερες πληροφορίες:
Παύλος Μελάς:

Μακεδονικός Αγώνας: