Φυσική: Αναπνευστικό Σύστημα

Βήμα 1ο: Μελετώ στο πορτοκαλί βιβλίο τις σελίδες 106- 109
-Διαφάνεια:  http://users.sch.gr/gregzer/F/F-ST/Anapnefstiko%20sistima/FST%20-%20Anapnefstiko%20sistima%20-%2001/index.html

Βήμα 2ο: Μαθαίνω πολύ καλά στην σελ. 108 ποια είναι η διαδρομή του αέρα

Βήμα 3ο: Τα παρακάτω βίντεο θα με βοηθήσουν να καταλάβω καλύτερα το μάθημα

Βήμα 4ο: Μαθαίνω παίζοντας με τα παρακάτω quiz:
1)https://www.purposegames.com/game/gA5vWnofUUc
2) https://learningapps.org/watch?v=p5b3nxkic20
3) https://atheo.gr/yliko/fst/7.q/index.html
4) https://atheo.gr/yliko/fst/ekans/index.html

Ιστορία: Δ6. Η Κρίση στα Βαλκάνια

Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 170-171
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4871,22260/
-με βίντεο

-με παρουσίαση
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%A3%CE%A4/36.%20%CE%97%20%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7%20%CF%83%CF%84%CE%B1%20%CE%92%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1/index.html
-με σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/d-kef-6-istoria_st.pdf

Ερωτήσεις Κατανόησης:
1) Τι ήταν το Ανατολικό Ζήτημα; Γιατί ήταν σύνθετο και περίπλοκο;
2) Σε ποιες βαλκανικές χώρες ξέσπασε η Επανάσταση;
3) Τι προέβλεπαν η Συνθήκη του Αγ. Στεφάνου και το Συνέδριο του Βερολίνου;

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
https://atheo.gr/yliko/isst/d6.q/index.html

Βήμα 3ο: Αφού μελετήσω το μάθημα, απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας.

Δ6

Γεωγραφία: Κράτη Ανατολική Ευρώπης Α’

Βήμα 1ο: Μελετήστε και μάθετε τις χώρες και τις πρωτεύουσες των χωρών της Βαλτικής και του Καύκασου (από την φωτοτυπία).

Βήμα 2ο: Περιηγηθείτε στις χώρες αυτές με το Google Earth
https://earth.google.com/static/9.3.109.1/app_min__el.html

Βήμα 3ο: Στο παρακάτω φυλλάδιο θα βρείτε τις χώρες.

Βήμα 4ο: Εργασία για το σπίτι: Βρίσκω ποιες είναι οι επίσημες γλώσσες στις χώρες της Βαλτικής και του Καύκασου.

Κράτη Ανατολικής Ευρώπης

Μαθηματικά: Λόγοι- Αναλογίες

Βήμα 1ο: Μελετώ την θεωρία των λόγων και των αναλογιών στο τετράδιο των μαθηματικών και στην φωτοτυπία.

Βήμα 2ο: Παρακολουθώ τις παρακάτω διαφάνειες
https://www.slideshare.net/johngfer/ss-6753356?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_32_analogies.html

https://www.slideshare.net/johngfer/ss-16280143?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_34_analoga_posa.html

Βήμα 3ο: Κάνω εξάσκηση με τα παρακάτω παιχνίδια
1) http://www.xpmath.com/forums/arcade.php?do=play&gameid=97
2) https://www.mathplayground.com/ASB_DirtBikeProportions.html

Βήμα 4ο: Κάνω τις ασκήσεις για το σπίτι

ΛΟΓΟΙ

Ιστορία: Δ4. Η Ελλάδα στα τέλη του 19ου αιώνα

Βήμα 1ο:  Μελετώ το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 162- 165
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4871,22258/

- ερωτήσεις κατανόησης (δεν θα απαντηθούν γραπτά):
1) Ποια σημαντική αλλαγή στο πολιτικό σύστημα έγινε από τον Χ. Τρικούπη;
2) Ποια προβλήματα αντιμετώπιζε η Ελλάδα τον 19ο αιώνα;
3) Τι ήταν το γλωσσικό ζήτημα;

-με βίντεο

-με σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/d-kef-4-istoria_st.pdf

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
https://atheo.gr/yliko/isst/d4.q/index.html

Βήμα 3ο: Αφού μελετήσω το μάθημα, απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας.
Δ4

*Ανακαλύπτω περισσότερα για:
-Σφαγή στο Δήλεσι:

- Φωτογραφίες της Ελλάδας τον 19ο αιώνα:
https://www.lifo.gr/articles/retronaut_articles/88676

Σημαντική ανακοίνωση!!!!

Παιδιά για αυτήν την εβδομάδα σταματάμε τις τηλεδιασκέψεις. Θα κάνετε ένα μικρό διάλειμμα να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και τα ξαναλέμε την επόμενη βδομάδα από κοντά στο σχολείο!
Τις επόμενες μέρες θα λάβετε σχετικές ενημερώσεις σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων και τις κατάλληλες οδηγίες.

Ανυπομονώ να σας δω όλους από κοντά (τηρώντας βέβαια τις απαραίτητες αποστάσεις!)

Η δασκάλα

Ιστορία 26/5- Δ2  Η βασιλεία του Γεωργίου Α’ – ο Χαρίλαος Τρικούπης

Μάθημα: Δ2  Η βασιλεία του Γεωργίου Α' - ο Χαρίλαος Τρικούπης
Χρονοδιάγραμμα: από κοντά

Βήμα 1ο: Μελετήστε το μάθημα με τους παρακάτω τρόπους:
-από το βιβλίο σελ. 154-155
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4871,22256/
-με βίντεο

-με παρουσίαση
http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%20%CE%A3%CE%A4/32.%20%CE%97%20%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%93%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%91%27%20-%20%CE%BF%20%CE%A7%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%82%20%CE%A4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B7%CF%82%20%28Web%29/index.html
-με σχεδιάγραμμα
https://eclass31.weebly.com/uploads/8/3/3/4/8334101/d-kef-2-istoria_st.pdf

Βήμα 2ο: Παίζω το παρακάτω παιχνίδι
https://learningapps.org/watch?v=ppmbd4kfk20

Βήμα 3ο: Παρακαλουθώ το παρακάτω βίντεο και απαντώ στις ερωτήσεις της φωτοτυπίας

Δ2

Μαθηματικά 26/5- Λόγος δύο μεγεθών

Μάθημα: Λόγος δύο μεγεθών
Χρονοδιάγραμμα: από κοντά

Βήμα 1ο: Μελετώ τη θεωρία από την φωτοτυπία ή από την παρακάτω διαφάνεια
https://www.slideshare.net/johngfer/ss-6664685?ref=http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_30_logos_dyo_megethon.html
ή από το βίντεο

Βήμα 2ο:  Κάνω εξάσκηση με τα παρακάτω quiz
-χρωμάτισε τα σχήματα
https://www.softschools.com/math/ratios/ratio_coloring_game/
-γράψε τους λόγους
https://www.softschools.com/math/ratios/ratio_game/

Βήμα 3ο: Λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας

Ενότητα 30

Γεωγραφία 25/5- Βορειο-κεντρική Ευρώπη: Σημαντικά πρόσωπα  

Μάθημα: Βορειο-κεντρική Ευρώπη:Σημαντικά πρόσωπα

Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 28/5

Βήμα 1ο: Μελετώ την παρακάτω διαφάνεια με τα σημαντικά πρόσωπα που κατάγονται από τις χώρες της Βορειο-κεντρικής Ευρώπης

Βήμα 2ο: Εργασία: Βρίσκω πληροφορίες και γράφω μια σύντομη παρουσίαση για ένα διάσημο πρόσωπο που γνωρίζω (μουσικός, συγγραφέας, ζωγράφος, επιστήμονας, πολιτικός, αθλητής κ.ά.) και που κατάγεται από κάποια από τις χώρες της Βορειο-κεντρικής Ευρώπης.

Γλώσσα 25/5- Ευθύς και Πλάγιος Λόγος

Μάθημα: Ευθύς και Πλάγιος Λόγος
Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 27/5

Βήμα 1ο: Μελετώ την παρουσίαση για τον Ευθύ και τον Πλάγιο Λόγο.
https://onedrive.live.com/View.aspx?resid=84366258BE7536B1!222&wdSlideId=267&wdModeSwitchTime=1590329930221&authkey=!AGXws2GbfTpeCrQ

Βήμα 2ο: Παρακολουθώ το παρακάτω βιντεάκι.

Βήμα 3ο: Παίζω τα παιχνίδια
1) http://inschool.gr/G6/LANG/LOGOS-EFTHYS-LEARN-G6-LANG-MYmatchB-1404170917-tzortzisk/index.html
2)http://inschool.gr/G6/LANG/LOGOS-EFTHYS-PLAGIOS-LEARN-G6-LANG-MYtriviaGROR-1404191555-tzortzisk/index.html
3)https://learningapps.org/watch?v=p7qd4a9pn20

Βήμα 4ο: Απαντώ στις ασκήσεις της φωτοτυπίας

ENOTHTA 13